Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80530)
"Toisen käyttäytyminen kertoo olennaisimman." Entä jos siinä ei ole johdonmukaisuutta?
God morgon
Ja en bra dag fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
"Toisen käyttäytyminen kertoo olennaisimman." Entä jos siinä ei ole johdonmukaisuutta?
Niinpä.
Huomenta heppatyttö. Milloin hyvästellään toisemme kasvotusten..?
Aurinko nousi, vaikka annoinkin sun mennä. Kuljet silti mukanani ajatuksissani, sitä et voi estää.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis.
Olisko sitte aika toimia ja laittaa viesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Mitä jos se toisen ristiriitainen käyttäytyminen johtuu henkilöstä ja hänen käytöksestään?
Suuremmaksi osaksi ristiriitainen käyttäytyminen johtuu ulkoisista asioista. Meillä on tapana peilata sosiaalista ympäristöä omaan käytökseemme ja jos se antaa hämmentäviä ja ristiriitaisia singaaleja voi käyttäytyminen kuin olla ristiriitaista.
Pääasia että voit hyvin. En halua nähdä sun kärsivän.
Meidät erotti erilainen arvomaailma. Enkä halua jäädä odottamaan päättämätöntä ihmistä. Elämä on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Meidät erotti erilainen arvomaailma. Enkä halua jäädä odottamaan päättämätöntä ihmistä. Elämä on nyt.
Täällä palstalla sitä elät? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla sitä elät? :)
Ihminen käy ensin läpi kokemansa ja siirtyy sitten eteenpäin. Ei ole muiden asia arvioida miten ja missä se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta heppatyttö. Milloin hyvästellään toisemme kasvotusten..?
Tallilla tällä viikolla?
Onpas täällä ankeeta. Hyvästejä ja hyvästien suunnittelua. 😔
Vierailija kirjoitti:
Tuhma tuhma tuhma
Minäpä sanon, että vaikka saattaa olla ihan kreisiä, oon rakastanut sua siitä saakka kun nähtiin ekan kerran.
Symppistä nähdä sun fillari siinä mun fillarin vieressä tänäänkin. En tiedä, onko se tarkoituksellista vai ihan vaan sattumaa, mutta piristää joka tapauksessa. Hyvää yötä (ja tsemppiä valvomiseen).