Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80500)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta söpöläinen.
No niin moni muukin. Mä vielä kokeilen ja hyväksyn kaikki , jotka pyytää seuraamislupaa.ilmoitan moniko haluu jutella privasti ja tarjoo numeroitaan. Nyt chattaan vain yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois voitu saman tien siirtyä oikean elämän keskusteluihin silloin, mutta edelleen täällä. Miksihän? Vastauksen tiedät sinä.
Et ole tehnyt aloitetta. Siinä vastaus.
Olenpas.
Katsoit silmiin 1,8 sekunnin ajan ja nyt hän tietää?
Ei, ihan käytin sähköpostia ja puhelinta. Mikäli et ole itse tehnyt aloitetta, aloita siitä. Palataan sitten opettamisiin.
Oot varmaan jo unessa, mut toivotan sulle hyvän yön 4 kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Olipa päivä. Vääntöä teinin kanssa, mutta mahtui siihen jotain kivojakin asioita. Yksi niistä oli se, että ajattelin omia ketjusta yhden viestin.
Minkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat tulee valoon.
Ketä uhkailet ja millä?
Tiedän mitä teit viime kesänä-tyyppinen heitto. Ignore.
Lämpimät katseet, sä oot jotenkin ihana.
Hyvää yötä miehelle, joka sai mut niin hämilleni, vaikka sun oleminen on niin rauhoittavaa ja osaat olla niin lempeä <3
Vierailija kirjoitti:
Mammat on vauvoja,
Sanoi housuvaippa täydessä lastissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatte. Mutta entä jos hänkin kaipaa sinua? Välittää ja kaipaa.
Voi olla että näin on, ja sitten tiedän että tuntee myös surua tästä etäisyydestä, kuten itse. Mutta ihan täyttä varmuutta ei ole johtuen parista epäloogisuudesta matkan varrella.
Kyllä toisen käyttäytyminen kertoo oleellisimman
Rotanhännät lentäisivät metrisessä kaaressa
En ollut löytää ketjua, fooni kai hajoamassa. Rakastan siua. Toivottavasti siulla on ollut kiva päivä. Omain hiljainen, lyhvä lenkki, koirat hymysvät, muonaa kaupasta. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Tämän omin,ikävä on, mulle tää on.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Ketä uhkailet ja millä?