Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79416)
Met olemma somessa ja hän linkkasi mut ensin kenestäkään työpaikalta. Facesta en muista kumpi oli asialla, mutta instassa se olin minä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Mulla on edelleen sun numero ja vakavissani ajattelin sitä käyttää tänään.
Koska et ole somessa enkä mä, sun parisuhdestatus arveluttaa.
Hauskoja tälläset jutut, ihmisten nähtäväksi jotka toivovat sitten olevansa tuo toinen. Jospa tekisit tuon tai painut helvettiin kiusaamasta muita?
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan työkaveriani. Oli kiva laittaa sinulle tänään viestiä.
Odotan toista vastausta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä sellaisena kuin olet.
Näytä tämä hänelle. Sivusta.
Alan oppia että naimisissa ja jopa onnellisessa liitossa olevat miehet ovat mahdottomia. Heillä todella on verkot vesillä. Toivottavasti heidän vaimoillaankin on, vähintään käsitys siitä missä mennään. Pelkäänpä ettei näin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän ihmettä oikein tapahtuu?
?
Mulla on ikävä ja tuntuu, että olen ihan eksyksissä.
Ketä kaipaat? Sivusta kysyn.
Miestä, joka herätti minut.
Miestä, joka on suojelijani.
Ota yhteyttä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ootte ihan tolloja kaikki 😂
Minä en ole. Rakastunut ja surullinen kyllä. Ja lannistunut.
Liikaa sosiaalisuutta, liian vähän eli ei lainkaan sinua blondi mies. Olen aivan uuvuksissa, sinua jaksaisin kuitenkin 💕💋
Huomenna on ilmeisesti sadepäivä, menee varmaan ihan kotosalla sinusta haaveillen.
Kauniita unia jo nyt 💗
Mulla on tunne, että en ole kenenkään naisen unelma mies. Valehtelen itselleni kaasuvalottamalla uskomuksia, että minulle kirjoitettaisiin täällä ja salaa kaivattaisiin. Todellisuus on täysin toinen. Ihmissuhteita on vanhempien lisäksi tasan 6 kpl: 2 ystävää, 4 kaveria. Olen onneton olemaan aloitteellinen, innostunut, läheinen, luottavainen... ei-estynyt ja ei-välttelevä... muiden kanssa.
Taidan lähteä lähikauppaan hakemaan Muumi-limua (sokeriton) ja häipyä horisonttiin Banaanilandiaan. Yritän unohtaa tämän ja sosiaalisen median kokonaan. Ps. En juo alkoholia yksin ikinä. Vain ravintolassa voin cocktailin nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Mulla on edelleen sun numero ja vakavissani ajattelin sitä käyttää tänään.
Hauskoja tälläset jutut, ihmisten nähtäväksi jotka toivovat sitten olevansa tuo toinen. Jospa tekisit tuon tai painut helvettiin kiusaamasta muita?
Aika yllättävä reaktio. Koita kestää. Ties vaikka sun puhelimeen kilahtaa viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan työkaveriani. Oli kiva laittaa sinulle tänään viestiä.
Odotan toista vastausta vielä.
Et kysynyt enää mitään. En viitsinyt enää jatkaa enempää. Emojilla kuittasin kuitenkin luetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit ensimmäisenä minusta, niin vaikea kuin sitä saattoikin olla uskoa. Jospa muistaisit sen, vaihteeksi. :P
Et ei pidä uskoa ensivaikutelmaan, jos ne perustuu ennakkoasenteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Ruka? Levi? Ylläs? Tahko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin viime yönä nuoren ja todella kauniin likan kanssa, joka oli lytätty jossain suhteessaan pahasti ettei edes tajua olevansa kaunis. Tulipa vaan mieleen "Ruman naisen" jutuista, et usein se on vaan oman pään sisällä.
Kiitos kannustuksesta sinullekin, kohdallani ongelma taitaa olla kuitenkin varsin todellinen. En vastaa kauneusihanteita, olen surutyöni aikanaan tehnyt ja hyväksynyt asian. Puhtaasti vain uteliaisuus heräsi, kun joku kaipaaja oli nähnyt kaivatussaan maailman kauneimman ihmisen. Ihanasti sanottu ja onnellinen olkoon sanojen kohde, toivottavasti hän tietää, miten kauniisti hänestä ajatellaan.
Ruma nainen
Kun ihminen ihastuu kunnolla, niin hän näkee sen kohteen aina kauneimpana. Ihastus värjää lasit.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
Ketä kaivattusi muistuttaa? Olisi kiva kuulla. Vaikka makuasioitahan nämä, paitsi ehkä klassisen kauniit ihmiset.
Terveisin ruma nainen
Kaikissa on jotain kaunista -Sivusta
Sisäistä kauneutta ei kovin moni arvosta.
Ruma nainen
Monikin, mut sitä pitäisi vain päästä näyttämään.
Jos arvostaisi, olisi valmis tutustumaan ja katsomaan, mitä pinnan alta löytyy. Ei ole tapahtunut.
Ruma nainan
Moneenko rumaan mieheen olet ollut valmis tutustumaan ja katsomaan pinnan alle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle voi soitella, olen vapaata riistaa, vaikka en ole vielä löytäny omaa asuntoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Lämpöä ja lempeä miehelle, jota vasten rintani ja vatsani ovat kerran painautuneet.
Kysyikö saako halata?