Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79328)
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten joku haluaa uinua kaipauksessa mielummin kuin olla yhteydessä kaivattunsa.
Ei voi ottaa yhteyttä, mieluummin tekisin tämän,
Syyt ovat useimmiten raukkamaisia selityksiä. Jos haluaa olla yhteydessä niin aina voi olla. Muu on paskaa.
Oletko sinä yhteyksissä hänen kanssaan? Sivu
Jep, tietysti olen 💕
Vierailija kirjoitti:
Himos.😉
Vissiin vuosituhansia himosteltu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Himos.😉
Himo-S?
Vierailija kirjoitti:
Himos.😉
Hyi helvetti tommosia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Jopas. Tiedän :)
Mut virheprosentin mahdollisuus on iso. Joku muukin on saattanut puhua keskenään hiihtokeskuksista.
Sitten tiedät mitä viiniä join eilen. Ja tänään :)
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Oletko koskaan rakentanut tiipiitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Mut virheprosentin mahdollisuus on iso. Joku muukin on saattanut puhua keskenään hiihtokeskuksista.
Ei saa olla deeku
Minun kaivattu rakensi kaukalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla deeku
Mut Dooku saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
Ketä kaivattusi muistuttaa? Olisi kiva kuulla. Vaikka makuasioitahan nämä, paitsi ehkä klassisen kauniit ihmiset.
Terveisin ruma nainen
Kaikissa on jotain kaunista -Sivusta
Sisäistä kauneutta ei kovin moni arvosta.
Ruma nainen
Monikin, mut sitä pitäisi vain päästä näyttämään.
Jos arvostaisi, olisi valmis tutustumaan ja katsomaan, mitä pinnan alta löytyy. Ei ole tapahtunut.
Ruma nainan
Moneenko rumaan mieheen olet ollut valmis tutustumaan ja katsomaan pinnan alle?
Määrittele ruma mies. Kauneusihanteiden vastainen?
Useampaan sellaiseen olisin ollut valmis tutustumaan mutta he eivät minuun.
Ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Oletko koskaan rakentanut tiipiitä?
Vaikkajamitä🤏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä menee ohi...viiniä kutsuit mut juomaan ja yhdestä punkkumerkistä oli puhe.
Oletko sinä yhteyksissä hänen kanssaan? Sivu