Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79392)
Vierailija kirjoitti:
No, en ole näillä näkymin edes varavaihtoehto, joten?
Jos olet naimisissa, et tietenkään ole.
Se tuntuu kyllä ihan kivalta, kun ei ole edes vaihtoehto, vaikka itselle toinen tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Varsinkin kun nää tunteet on jääny jumittamaan, vaikka totuus ollu jo tovin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
No, en ole näillä näkymin edes varavaihtoehto, joten?
Ai, minä en ole? Anteeksi, että julkesin kutsua itseäni peräti vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
Ketä kaivattusi muistuttaa? Olisi kiva kuulla. Vaikka makuasioitahan nämä, paitsi ehkä klassisen kauniit ihmiset.
Terveisin ruma nainen
Kaikissa on jotain kaunista -Sivusta
Sisäistä kauneutta ei kovin moni arvosta.
Ruma nainen
Monikin, mut sitä pitäisi vain päästä näyttämään.
Jos arvostaisi, olisi valmis tutustumaan ja katsomaan, mitä pinnan alta löytyy. Ei ole tapahtunut.
Ruma nainan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaivattusi muistuttaa? Olisi kiva kuulla. Vaikka makuasioitahan nämä, paitsi ehkä klassisen kauniit ihmiset.
Terveisin ruma nainen
Ruma nainen
Jos arvostaisi, olisi valmis tutustumaan ja katsomaan, mitä pinnan alta löytyy. Ei ole tapahtunut.
Ruma nainan
Kyllä se vielä tapahtuu. :)
Tätähän se on omalla kohdallani. Pelkkää jännitystä, pelkoa, häpeää, noloutta, surua, ahdistusta, epätietoisuutta, epävarmuutta... en tunnista hyvää ja rakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin ruma nainen
Ruma nainen
Ruma nainan
Kyllä se vielä tapahtuu. :)
En taida pidättää henkeä maailmassa, jossa olen näkymätön. Mutta kiitos kannustuksesta, olet hyvä ihminen.
Mä juttelin viime yönä nuoren ja todella kauniin likan kanssa, joka oli lytätty jossain suhteessaan pahasti ettei edes tajua olevansa kaunis. Tulipa vaan mieleen "Ruman naisen" jutuista, et usein se on vaan oman pään sisällä.
Totuus on, että haluaisin häneltä myös keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kex kex mitt kungarikke för ett kex
Vierailija kirjoitti:
Lupaan tuoda kaffevuorolla
Pelkkä seksi ei riitä. - Satutettu.
Mitä opit ensimmäisenä minusta, niin vaikea kuin sitä saattoikin olla uskoa. Jospa muistaisit sen, vaihteeksi. :P
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Siksi lauseessa oli myös.
Vierailija kirjoitti:
Nauretaan täällä sun paljasteluille. Että voi mies olla säälittävä 🤣
n + n
Niin. Tiedän olevani säälittävä kun rakastuin. Ei mun tunteet haalene vaikka emme ole enää vuosiin olleet missään tekemisissä. Jotain kuulumisten kyselyä lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin viime yönä nuoren ja todella kauniin likan kanssa, joka oli lytätty jossain suhteessaan pahasti ettei edes tajua olevansa kaunis. Tulipa vaan mieleen "Ruman naisen" jutuista, et usein se on vaan oman pään sisällä.
Kiitos kannustuksesta sinullekin, kohdallani ongelma taitaa olla kuitenkin varsin todellinen. En vastaa kauneusihanteita, olen surutyöni aikanaan tehnyt ja hyväksynyt asian. Puhtaasti vain uteliaisuus heräsi, kun joku kaipaaja oli nähnyt kaivatussaan maailman kauneimman ihmisen. Ihanasti sanottu ja onnellinen olkoon sanojen kohde, toivottavasti hän tietää, miten kauniisti hänestä ajatellaan.
Ruma nainen
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on omalla kohdallani. Pelkkää jännitystä, pelkoa, häpeää, noloutta, surua, ahdistusta, epätietoisuutta, epävarmuutta... en tunnista hyvää ja rakentavaa.
Ihmisessä taitaa olla kaksi päämoodia. Selviytymistila ja sitten se rauhallinen. Selviytymistilassa en ainakaan itse ole kovin paljoa yhteydessä omiin tunteisiin. Sitten kun pysähtyy ja rauhoittuu alkaa havannoida niitä, mutta se välitila on vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Siksi lauseessa oli myös.
Niin, pitää olla myös keksiä, mannapuuroa ja mansikkaa.
Vastakaiun puute ja hylkäys. Sivusta.