Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79416)
Ehkä sitten joku haluaa uinua kaipauksessa mielummin kuin olla yhteydessä kaivattunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten joku haluaa uinua kaipauksessa mielummin kuin olla yhteydessä kaivattunsa.
Sinäkin?
Rintasi ja vatsasi saisivat painautua minua vasten säännöllisesti. Siitä sitä lämpöä saisi kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ottaa yhteyttä, mieluummin tekisin tämän,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpöä ja lempeä miehelle, jota vasten rintani ja vatsani ovat kerran painautuneet.
Kysyikö saako halata?
Ei. Halasin häntä kerran. Mutta tuossa nimenomaisessa tilanteessa ahtauduin hänen viereensä työpöydän ääreen ja arvioin tilan väärin. Rinnat ja vatsa painautuivat selkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Jopas. Tiedän :)
Mut virheprosentin mahdollisuus on iso. Joku muukin on saattanut puhua keskenään hiihtokeskuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Ruka? Levi? Ylläs? Tahko?
Tämä kyselijä on kalastelija. Kyllä tiedän, pitäisi vaan sopia milloin tavataan siellä. Nyt pitää poistua, mutta palaan viimeistään huomenna. Minulle voi kyllä soitella, tai laittaa viestiä suoraankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Mulla on edelleen sun numero ja vakavissani ajattelin sitä käyttää tänään.
Koska et ole somessa enkä mä, sun parisuhdestatus arveluttaa.
Hauskoja tälläset jutut, ihmisten nähtäväksi jotka toivovat sitten olevansa tuo toinen. Jospa tekisit tuon tai painut helvettiin kiusaamasta muita?
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Mulla on edelleen sun numero ja vakavissani ajattelin sitä käyttää tänään.
Koska et ole somessa enkä mä, sun parisuhdestatus arveluttaa.
Hauskoja tälläset jutut, ihmisten nähtäväksi jotka toivovat sitten olevansa tuo toinen. Jospa tekisit tuon tai painut helvettiin kiusaamasta muita?
Aika yllättävä reaktio. Koita kestää. Ties vaikka sun puhelimeen kilahtaa viesti.
Mielestäni todella asiallisesti kirjoittaa hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyselijä on kalastelija. Kyllä tiedän, pitäisi vaan sopia milloin tavataan siellä. Nyt pitää poistua, mutta palaan viimeistään huomenna. Minulle voi kyllä soitella, tai laittaa viestiä suoraankin.
Höpöhöpö. Tuossa on meidän kannaltamme yksi oikea vastaus. Hän tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin?
En minä, mutta joku näköjään. Soitin kaivatulleni tänään. Oli ihana kuulla hänen ääni. Juteltiin siitä, että kun pian ollaan yhdessä 💕Hän halusi että ottaisimme sitten yhteisen koiranpennun. Rotukin jo tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin viime yönä nuoren ja todella kauniin likan kanssa, joka oli lytätty jossain suhteessaan pahasti ettei edes tajua olevansa kaunis. Tulipa vaan mieleen "Ruman naisen" jutuista, et usein se on vaan oman pään sisällä.
Kiitos kannustuksesta sinullekin, kohdallani ongelma taitaa olla kuitenkin varsin todellinen. En vastaa kauneusihanteita, olen surutyöni aikanaan tehnyt ja hyväksynyt asian. Puhtaasti vain uteliaisuus heräsi, kun joku kaipaaja oli nähnyt kaivatussaan maailman kauneimman ihmisen. Ihanasti sanottu ja onnellinen olkoon sanojen kohde, toivottavasti hän tietää, miten kauniisti hänestä ajatellaan.
Ruma nainen
Kun ihminen ihastuu kunnolla, niin hän näkee sen kohteen aina kauneimpana. Ihastus värjää lasit.. :)
Aika tummat lasit pitää olla mun kanssa.
Ruma nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ottaa yhteyttä, mieluummin tekisin tämän,
Syyt ovat useimmiten raukkamaisia selityksiä. Jos haluaa olla yhteydessä niin aina voi olla. Muu on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Yksi on oikein. Olen eri kuin tuo palaveriin poistuja. Mut ollaan aiheesta juteltu. Hiihtokeskuksesta. Vain yhdestä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin niin kuin olla pelkkä tylsän hetken virtuaalivirkistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Yksi on oikein. Olen eri kuin tuo palaveriin poistuja. Mut ollaan aiheesta juteltu. Hiihtokeskuksesta. Vain yhdestä.
Hah, ennakoiva...tai mistä mä tiedän, mihin kukakin poistuu.
Korona-aikaan juteltiin siitä, miten etätyöt helpotti perhearkea.