Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79189)
Vierailija kirjoitti:
Olet kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
🤗🥰
Vierailija kirjoitti:
Mä aina yliajattelen.
Minäkin
Lämpöä ja lempeä miehelle, jota vasten rintani ja vatsani ovat kerran painautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vadelmavenepurjehduksella pitkin sumuista jokea. Tunnen talven kuplat kypsymässä pinnan alla. Jokimaisema illanharmaissa. Pieni vene, kuin maisemaan liimattuna. Pilvi raapimassa itseään puiden latvuksiin.
Ihana runo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vadelmavenepurjehduksella pitkin sumuista jokea. Tunnen talven kuplat kypsymässä pinnan alla. Jokimaisema illanharmaissa. Pieni vene, kuin maisemaan liimattuna. Pilvi raapimassa itseään puiden latvuksiin.
Ihana runo.
Ihan typerää tekstiä. Talvessa ei ole kuplia. Pilvet ei raavi mitään. Eikä varsinkaan puiden latvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana runo.
Ihan typerää tekstiä. Talvessa ei ole kuplia. Pilvet ei raavi mitään. Eikä varsinkaan puiden latvoja.
Sun negatiivisuutesi menee jo niin yli, että alkaa hymyilyttää.
Pusu sinulle mörökölli, kuka sitten oletkin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana runo.
Sun negatiivisuutesi menee jo niin yli, että alkaa hymyilyttää.
Pusu sinulle mörökölli, kuka sitten oletkin. 😘
Kiitos ja anteeks. Minuukin vähän alkoi naurattaa 😁
Voitas tavata vaikka jännittäis…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista! 🙂
Ihan typerää tekstiä. Ei vaan vielä ole nähnyt sitä kauneinta siks kirjoittaa noin. Varmaan silmät ummessa kävellyt.
Anteeks 🤣😅 väsyttää ja tylsää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä per se ruvella vai makaatko kotona palstaillen ja välillä toista nussien? Kertoo paljon kaipauksestasi......
En kumpaakaan, kun ei ole rakasta ihmistä. Takapuoleni ei ole ruvella.
Nää on näitä "yksi ainoa tapa on oikea" ihmisiä. Jos ei tiedä, onko edessä loputon yksinäisyyden suo, voisikohan kuitenkin olla ihan ok kohdata muiden kanssa, vaikka eivät tuntuisikaan samalta? Mustavalkoisuudessa ja ehdottomuudessa on aina jotain pelottavaa.
Huomaatko narsku pidät omaasi oikeana
Enkä pidä, vaan kaikkia eri tapoja 😂. Tuntuu kyllä kamalan ahdasmieliseltä, kun joku muu arvottaa ja halveksii ääneen muiden tapoja kaivata. En siis halveksi itse muiden erilaisia tapoja kaivata, vaan ihmisiä jotka halveksivat muita.
Iloa sinullekin päivääsi! 💜
Halveksit ihmisiä jotka halveksivat muita? Silloinhan sinä teet juuri sitä, mistä syytät muita. sivu
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä per se ruvella vai makaatko kotona palstaillen ja välillä toista nussien? Kertoo paljon kaipauksestasi......
Jos tää oli mulle, niin teen kumppakin ja paljon.
vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita
Ei mul viel oo ollu synttäreit
Mitenköhän vetovoima muodostuu tiettyjen ihmisten välille? Onko siinä vastakohdat vai samanlaisuudet vai molemmat? Johdattaako sitä pääosin ulkonäkö vai onko se joku kemia, jonka aistii toisesta ihmisestä? Itsestäni tuntuu, että usein vetoaa eri piirteineen ihminen kuin itse on esim. tummapiirteinen/ vaalea.
Vierailija kirjoitti:
vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita
Haluan olla lähde. Makea lähde. Ei karvas. En halua olla myrskytuulen ajama hattara.
Mä myös