Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä per se ruvella vai makaatko kotona palstaillen ja välillä toista nussien? Kertoo paljon kaipauksestasi......
En kumpaakaan, kun ei ole rakasta ihmistä. Takapuoleni ei ole ruvella.
Nää on näitä "yksi ainoa tapa on oikea" ihmisiä. Jos ei tiedä, onko edessä loputon yksinäisyyden suo, voisikohan kuitenkin olla ihan ok kohdata muiden kanssa, vaikka eivät tuntuisikaan samalta? Mustavalkoisuudessa ja ehdottomuudessa on aina jotain pelottavaa.
Huomaatko narsku pidät omaasi oikeana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua ihan älyttömästi. Oisitpa täällä mun luona! 🙂
Älytöntä ettet ymmärrä että tulen kun vaan sovitaan siitä IRL !
Miksi et ehdota sitten irl?
Kutsun itse itseni toisen luo? Haloo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että kysyisit voidaanko sittenkin jutella ja jos meidän välillä on jotain enemmän, alkaisi tapahtumaan.
Miksi toisen pitää kysellä?
Se juttelee, jolla on asiaa.
Mietipä miksi. 🤔
Kaipaan juttutuokioita sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin tuttua olla teinien maailma, jos ei ymmärrä että pojat kokeilee saavatko aikuisesta reaktion esiin, esim. hihittelyn. He ovat kiinnostuneita oman ikäisistään, eivät keski-ikäisistä. Terveisin opettaja
Voi voi. Tunteeko opettaja sanan puuma. Voisit yllättyä mitä niiden 18vee teinien fantasioissa pyörii. Minuukin, 44v, on lähestynyt 18vuotias "teini" ja suoraan tarjonnut xx cm melaansa 😅🤦🏻 oli niin sinnikäs et piti estolle laittaa. Ei siinä mitään. Hieno miehen alku, mut lapsi vielä.
Tätinaisten humble bragit on aina yhtä noloja. Varsinkin kun kuvittelevat että ne menee läpi. Tilannetajun hämärtyminen on ekoja vanhuuden merkkejä... 🙄
Mä haluaisin lämpöisiä tunteita ja lämpöisiä sanoja kaivatultani. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos on seksiriippuvainen ja tarvitsee seksiä päivittäin ja aamuin illoin, sellaista on mahdoton vaatia keneltäkään normihaluiselta. Pitää ottaa puolisokseen samanlainen.
Minulla ei henkilökohtaisesti ole yhtään seksiä ja hellyyttäkin hyvin rajoitetusti, vaikka onkin puoliso ja näin jo vuosikausia.
Oletko tyytyväinen suhteeseenne?
Siinä mielessä olin, että olimme perhe. Nyt en enää ole siitäkään varma.
Oletko sama, joka sanoi, että on rakkautta.
Olen.
Jep. Kaiken se kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No; imisit, nuolisit, panisit ja sitten rakasteltais.
Työjärjestys hyväksytty.
Rehtori? (En tosin kaipaa minkään sortin rehtoria.)
Mutta rehtori kaipaa täällä erästä, on satuttu huomaamaan…
Sotket sivusta. Rehtorit ei liity asiaan. -ap
Nuppiin sitte pusu!
Aapeellä vain päänuppi, vaikkei tälläkään aapeellä rehtorit liity asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina yliajattelen.
Mä käyn terpassa sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä per se ruvella vai makaatko kotona palstaillen ja välillä toista nussien? Kertoo paljon kaipauksestasi......
En kumpaakaan, kun ei ole rakasta ihmistä. Takapuoleni ei ole ruvella.
Nää on näitä "yksi ainoa tapa on oikea" ihmisiä. Jos ei tiedä, onko edessä loputon yksinäisyyden suo, voisikohan kuitenkin olla ihan ok kohdata muiden kanssa, vaikka eivät tuntuisikaan samalta? Mustavalkoisuudessa ja ehdottomuudessa on aina jotain pelottavaa.
Huomaatko narsku pidät omaasi oikeana
Enkä pidä, vaan kaikkia eri tapoja 😂. Tuntuu kyllä kamalan ahdasmieliseltä, kun joku muu arvottaa ja halveksii ääneen muiden tapoja kaivata. En siis halveksi itse muiden erilaisia tapoja kaivata, vaan ihmisiä jotka halveksivat muita.
Iloa sinullekin päivääsi! 💜
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin lämpöisiä tunteita ja lämpöisiä sanoja kaivatultani. 😊
Jos hänellä ei ole enää lämpimiä tunteita ja sanoja sinulle? Se kuule nai nyt toista ja antaa sille tunteensa ja itsensä. Mokasit.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina yliajattelen.
Merkki mielenterveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin tuttua olla teinien maailma, jos ei ymmärrä että pojat kokeilee saavatko aikuisesta reaktion esiin, esim. hihittelyn. He ovat kiinnostuneita oman ikäisistään, eivät keski-ikäisistä. Terveisin opettaja
Voi voi. Tunteeko opettaja sanan puuma. Voisit yllättyä mitä niiden 18vee teinien fantasioissa pyörii. Minuukin, 44v, on lähestynyt 18vuotias "teini" ja suoraan tarjonnut xx cm melaansa 😅🤦🏻 oli niin sinnikäs et piti estolle laittaa. Ei siinä mitään. Hieno miehen alku, mut lapsi vielä.
Tätinaisten humble bragit on aina yhtä noloja. Varsinkin kun kuvittelevat että ne menee läpi. Tilannetajun hämärtyminen on ekoja vanhuuden merkkejä... 🙄
Joo oot oikeassa, siinä on tilannetaju haastettu kun 18v poika laittaa alapää kuvia huomattavasti vanhemmalle daamille.
Olet kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.
Vadelmavenepurjehduksella pitkin sumuista jokea. Tunnen talven kuplat kypsymässä pinnan alla. Jokimaisema illanharmaissa. Pieni vene, kuin maisemaan liimattuna. Pilvi raapimassa itseään puiden latvuksiin.
Miksi et ehdota sitten irl?