Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79223)
Vierailija kirjoitti:
Olen sisäistänyr sun näkemyksen siitä, ettei minusta kukaan tykkää. Kiitos siitä.
Elämä ilman ketjua maistuu paremmalta kuin täällä ilkeyksiä lukien. Hyvästi.
Paitsi että tiedän ihmisiä jotka ovat osoittaneet tykkäävänsä minusta. Eli olit väärässä. Minäkin heistä🤗
Yksi väsynyt esittää montaa hahmoa ja aukoo joka aiheeseen. Pari muuta yrittää kaivata. Ei kertakaikkiaan tää ole ihmisen paikka. Moro vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita
Haluan olla lähde. Makea lähde. Ei karvas. En halua olla myrskytuulen ajama hattara.
Hyvä valinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitas tavata vaikka jännittäis…
Mä haluaisin nähdä, mut meillä se on niin, et kaivattu himmailee.
Olet siis sanonut kasvotusten että haluat nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän vetovoima muodostuu tiettyjen ihmisten välille? Onko siinä vastakohdat vai samanlaisuudet vai molemmat? Johdattaako sitä pääosin ulkonäkö vai onko se joku kemia, jonka aistii toisesta ihmisestä? Itsestäni tuntuu, että usein vetoaa eri piirteineen ihminen kuin itse on esim. tummapiirteinen/ vaalea.
Jos keksit vedenpitävän vastauksen ihmiselämän aikana, saat palkinnoksi hattaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitas tavata vaikka jännittäis…
Olet siis sanonut kasvotusten että haluat nähdä?
Wapissa, joo. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä per se ruvella vai makaatko kotona palstaillen ja välillä toista nussien? Kertoo paljon kaipauksestasi......
En kumpaakaan, kun ei ole rakasta ihmistä. Takapuoleni ei ole ruvella.
Nää on näitä "yksi ainoa tapa on oikea" ihmisiä. Jos ei tiedä, onko edessä loputon yksinäisyyden suo, voisikohan kuitenkin olla ihan ok kohdata muiden kanssa, vaikka eivät tuntuisikaan samalta? Mustavalkoisuudessa ja ehdottomuudessa on aina jotain pelottavaa.
Huomaatko narsku pidät omaasi oikeana
Enkä pidä, vaan kaikkia eri tapoja 😂. Tuntuu kyllä kamalan ahdasmieliseltä, kun joku muu arvottaa ja halveksii ääneen muiden tapoja kaivata. En siis halveksi itse muiden erilaisia tapoja kaivata, vaan ihmisiä jotka halveksivat muita.
Iloa sinullekin päivääsi! 💜
Halveksit ihmisiä jotka halveksivat muita? Silloinhan sinä teet juuri sitä, mistä syytät muita. sivu
Täysin totta. Mutta ero on siinä että esimerkissä hänen halveksuntansa heräsi toisten ajattelun erilaisuudesta ja minun heräsi erilaisuuden halveksunnasta. Suvaitsevaisuus elämän monimuotoisuutta kohtaan, kun se ei ole muita alentavaa tai muille vahinhollista, on mielestäni puollustamisen arvoista.
Olet suvaitsematon, jos et suvaitse suvaitsemattomuutta. Myönnä vaan, et ole sen parempi kuin muutkaan. :)
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä per se ruvella vai makaatko kotona palstaillen ja välillä toista nussien? Kertoo paljon kaipauksestasi......
En kumpaakaan, kun ei ole rakasta ihmistä. Takapuoleni ei ole ruvella.
Nää on näitä "yksi ainoa tapa on oikea" ihmisiä. Jos ei tiedä, onko edessä loputon yksinäisyyden suo, voisikohan kuitenkin olla ihan ok kohdata muiden kanssa, vaikka eivät tuntuisikaan samalta? Mustavalkoisuudessa ja ehdottomuudessa on aina jotain pelottavaa.
Huomaatko narsku pidät omaasi oikeana
Enkä pidä, vaan kaikkia eri tapoja 😂. Tuntuu kyllä kamalan ahdasmieliseltä, kun joku muu arvottaa ja halveksii ääneen muiden tapoja kaivata. En siis halveksi itse muiden erilaisia tapoja kaivata, vaan ihmisiä jotka halveksivat muita.
Iloa sinullekin päivääsi! 💜
Halveksit ihmisiä jotka halveksivat muita? Silloinhan sinä teet juuri sitä, mistä syytät muita. sivu
Täysin totta. Mutta ero on siinä että esimerkissä hänen halveksuntansa heräsi toisten ajattelun erilaisuudesta ja minun heräsi erilaisuuden halveksunnasta. Suvaitsevaisuus elämän monimuotoisuutta kohtaan, kun se ei ole muita alentavaa tai muille vahinhollista, on mielestäni puollustamisen arvoista.
Olet suvaitsematon, jos et suvaitse suvaitsemattomuutta. Myönnä vaan, et ole sen parempi kuin muutkaan. :)
Ilomielin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Miksei perus kahvittelut käy? 🙂
En enää haaveile yhteisestä ajasta. Sitä ei tule ikinä. En edes halua.
Anttiiiiii! Älä meeeeeee, tahi viet multa gaigeeeeeeeenn! Ethän meeeeeeeee, zä et jättää mua zaaaaaaaa! 😍😜
Vierailija kirjoitti:
En enää haaveile yhteisestä ajasta. Sitä ei tule ikinä. En edes halua.
Masentava teksti.
Ilman sinua huoneet ovat liian suuria
ja yö liian pitkä kantaa yksin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei perus kahvittelut käy? 🙂
No six.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilua, kulttuuria, syömistä mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Yksi väsynyt esittää montaa hahmoa ja aukoo joka aiheeseen. Pari muuta yrittää kaivata. Ei kertakaikkiaan tää ole ihmisen paikka. Moro vaan.
Tuskinpa. Väsynyt ei jaksa montaa hahmoa -esittää.
Kukttuuri ei niin kiinnosta. Mut ulkoilua ja syömistä ois ihan mun lempparitreffit! 😍