Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79189)
Sua ahdisti, muttet halunnut avautua mulle. Joko pystysit siihen? Avaamaan sydämesi?
Vierailija kirjoitti:
En enää haaveile yhteisestä ajasta. Sitä ei tule ikinä. En edes halua.
Tuskin olet sitten aidosti koskaan halunnutkaan.
Eikö teidän pitäny olla vasta ens viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Sua ahdisti, muttet halunnut avautua mulle. Joko pystysit siihen? Avaamaan sydämesi?
Avasin sydämeni ja käytit sitä vikalistan tekoon. Oot salakavala häijy ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin sydämeni ja käytit sitä vikalistan tekoon. Oot salakavala häijy ilkeä ihminen.
Ohi.
Mies, joka kysyi, mitä haluan, ja jolle vastasin haluavani luottopakin: Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus.
Nauttia ja sitten kaput
makea mansikka
kaunis kukkanen
miellyttävä minttutee
SINÄ😍
Muistan, kun yksi rakkaus sanoi kerran, että maistun mansikoille. 😍
Ihana mies, joka kerran lupasi pöytiintarjoilun...
Haluaisin nähdä sun vehkeet ilman päällikerroksia.
Vierailija kirjoitti:
Toiv. et pety. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiv. et pety. :D
En pettyisi. Olen nähnyt shortsien, farkkujen, chinojen, verkkarien ja collareiden pullotuksen.
Hänen on sitten pitänyt mennä rauhoittumaan...
Vierailija kirjoitti:
En enää haaveile yhteisestä ajasta. Sitä ei tule ikinä. En edes halua.
En minäkään. Olisin halunnut kyllä ja edelleenkin haluaisin, mutta kun ei tule, turha haaveilla.
Pääsisinpä niin lähelle sua kuin vaan on mahdollista, nyt mitään muuta en niin toivokaan. Sekä henkisesti että fyysisesti. Mieli kaipaa toista kaltaistaan ja iho huutaa kosketusta. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kaiva kaiva, ehkä joskus saat vastauksen jonka haluat. Yleisö on tarkkana ja kirjaa tunnisteet, niin osaa näytellä mukana.
Pitää uskoa näkemäänsä eikä hokemiin, että kaikki ei ole siltä, miltä näyttää.
Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi
ja lähimmäistä niinkuin itseäsi.
Näillä pärjää.