Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76328)
Vierailija kirjoitti:
Mun iso haave on vapautua kaipauksesta. Ottaa enemmän kuin antaa.
Haluaisin säilyttää ainakin oman kaipaukseni suloisena salaisuutena sydämessäni, vaikka olisin siitä joskus vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa sulle kasvokkain jotain merkityksellistä. En sentään tunnustaa mitään vuosien salaisia rakkauksia, älä säikähdä.
Mä olen sanonut paljon mun mielestä merkityksellisiä asioita kaivatulle. Mut mä en tiedä ajatteleeko kaivattu samoin..🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vihainen silloin ja tällöin, kun en ymmärrä sua ja sun touhuja. Tai ymmärrän käytöksen, mutta en puheita. Mikään ei muutu, vaikka vuodet kuluvat. Siksi ainut tapa päästä eteenpäin on muuttua itse ja muuttaa suuntaa. Täytyy tehdä vaikea työ.
Mikä niissä puheissa on vaikeaa ymmärtää?
Se, että ne eivät tarkoita sitä, mitä sanotaan tai ovat likiarvoja. Olin vaikuttunut hänen tavastaan kirjoittaa kauniisti, mutta kun olen tajunnut, että niistä on totta vain toinen puoli, katoaa pohja pois.
Puhuin vain lämpimikseni. Sori siitä.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, voi olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin säilyttää ainakin oman kaipaukseni suloisena salaisuutena sydämessäni, vaikka olisin siitä joskus vapaa.
Laita etikkaan, niin säilyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tulet aina olemaan osa minua,olet sitten lähellä tai kaukana.
Kauniita unia,odotan sinua täällä melko lähellä.😁😊
Olet myös aina mukanani, missä liikummekin, jos olet kaivattuni.
Kauniita unia sinne lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vihainen silloin ja tällöin, kun en ymmärrä sua ja sun touhuja. Tai ymmärrän käytöksen, mutta en puheita. Mikään ei muutu, vaikka vuodet kuluvat. Siksi ainut tapa päästä eteenpäin on muuttua itse ja muuttaa suuntaa. Täytyy tehdä vaikea työ.
Mikä niissä puheissa on vaikeaa ymmärtää?
Se, että ne eivät tarkoita sitä, mitä sanotaan tai ovat likiarvoja. Olin vaikuttunut hänen tavastaan kirjoittaa kauniisti, mutta kun olen tajunnut, että niistä on totta vain toinen puoli, katoaa pohja pois.
Kutsutaan tyhjän puhumiseksi. Luulis olevan elämässä mielekkäämpääkin tekemistä kuin vedättää kaipusketjussa. Huvinsa hulluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tunteiden skaala: epäuskosta kiukun kautta suruun, uupumiseen, epätoivoon. Reppu selässäni painaa, ajoittain enemmän. Haluan hyväksyä repun osaksi minua vaikka vähän vielä toivonkin, että joku päivä kokisin olevani reputon ja kulkisin kepeänä elämää eteenpäin. Ajattelen myös sinua näiden pohdintojen keskellä.
Minusta tuo kuulostaa juuri sellaiselta tunteiden aidolta kohtaamiselta, jota kautta se vielä tulee kevenemään siten ettei se ole reppu ja taakka vaan selkäpanssari, jonka kanssa eläminen tuntuu huolettomalta. Niillä on tapana muuttua voimaksi jos käy läpi sen polun kunnolla. En epäile yhtään ettetkö tuolla asenteella saavuttaisi sitä kepeyttä vaikka nyt tuntuu tuolta.
Kiitos toivoa antavista sanoistasi, aistin niissä kokemuksen äänen. Kaikkea hyvää sulle, T. Ap
Häiritsee toi "case" sanan käyttö. Tämä ei ole ollut mulle mikään "case". Ei vaikka ulkopuolisetkin olisivat sekaantuneet tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keissiin. Heh sivusta
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Siis sana anteeksi kerää 5 alapeukkua???? olette sairaita,todella sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsastaa, missä kunnossa kaivattu on ennen kuin tekee mitään sivupanomuuveja. Keväällä kertoi lihonneensa 20 kg poikkeuksellisen pitkän juomisputken jälkeen.
Olet pinnallinen.
Tuskin sinäkään mitä tahansa tursasta naisit?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pakastaminen onnistuu
Vierailija kirjoitti:
..kiintopisteenä sumussa
Tarkoittaako että olet matkalla tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Siis sana anteeksi kerää 5 alapeukkua???? olette sairaita,todella sairaita.
Sanat ei kovin usein tarkoita mitään. Niillä voi voittaa aikaa ja yrittää lepytellä toista, mutta täysin merkityksettömiä ne lopulta ovat, jos ne tulevat ulos valehtelijan suusta.
Vierailija kirjoitti:
Hauras olo.
Millä tavalla? 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pakastaminen onnistuu
Jos onnistuisi, olisin pakastanut jo aikoja sitten. Tosin on turha säilöä asioita, joille ei ole käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Olitkohan siellä tänään? Keho rekisteröi.
Ajatuksissani toki.