Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76247)
Asiat on kyllä perseellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut mun mielestä se on outoa, jos osataan sitoutua niin paljon, että hankitaan yhteisiä lapsia mutta silti miettimään samaan aikaan voiko suhteeseen sitoutua. Todella outo kuvio.
Miksi se tarkoittaa mielestäsi sitä, että ei ole sitouduttu suhteeseen, jos ei olla naimisissa?
Se vaan menee niin, että monet ei halua virallista sitoutumista tehdä. Osa on tietty sitoutuneita ilmankin mitään papereita ja molemmat tietää sen. Mut yllättävän paljon on näitä, joille se virallinen sitoutuminen on vaan vaikea homma, että halutaan jättää jokin pakoväylä auki tms.
Pakoväylä avoliitossa on siitä hyvä, että sitten vasta olisikin jotenkin noloa olla naimisissa jos se aviopuoliso sitten pettäisikin luottamuksen. Sitten sitä miettisi että minkä emävirheen sitä tekikään kun tuon kanssa meni naimisiin.
Virhe ei ole noloa, eroaminen ei ole noloa. Jos ei edes yritetä sitoutua niin se voisi olla noloa.
Itse olen kyllä seurustellessakin sitoutunut. Ei avioliitto mitään muuta. Jotkut luulevat että toisen saamine nalkkiin ja papin aamen on joku oikotie onneen ja sen jälkeen kaikki on yhtä autoa ja se toinen on maagisesti täysin sitoutunut.
Ei sillä ole väliä, mitä ajattelet. Mustavalkoisille ihmisille oma tapa tehdä ja toimia on aina se ainoa oikea ja sallittu. Kun ei ole kykyä ajatella, erilaisuus tuppaa tuntumaan uhkaavalta ja siten sitä pitää vastustaa. Tietenkään avioliitto ei vaikuta sitoutumisen asteeseen, jos yksilölle sillä ei ole sellaista merkitystä. Vähä-älyiset eivät oikeasti pysty ymmärtämään sinua, eikä ahdasmielinen salli muiden toimia omilla tavoillaan, joten ollaan vauva-palstalla vallitsevassa suhtautumisessa. Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri
Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.
Mulle ainakaan ei voi. Se on ehdoton vaatimus. Mutta olen onnellisesti sivusta.
Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan.
Mulla liittyvät yhteen: avioliitto, ehdoton kunnioitus, ehdoton tunne (omassa tapauksessa rakkaus).
Oletko niitä naisia jotka pelottaa miehet pois avioliittovaatimuksillaan?
Sivusta, mutta nyt oli kyllä omanarvontunnottoman maailmankuvan kommentti.
Se mies joko haluaa sua tai ei, ei siltä tarvitse eikä pidä alkaa avioliittoa vaatimaan. Toisaalta jos avioliitosta puhuminen ”pelottaa miehen pois”, niin kannattaisi pelotella sitten turhat Jarkot mahdollisimman nopeasti pois jaloista :D Et sä ala mielistelemään jotain epäkiinnostunutta miestä esittämällä helppoa ja vaatimatonta. Lol.Niin ja ei kaikilla naisillakaan ole mitään pakkomiellettä avioliitosta. Mutta osalla on, sen olen huomannut. Vingutaan sitä kihlasormusta vaikka toista ei kiinnosta.
Ei tietenkään ole.
Ja monille miehille avioliitto on toivottu tila oikean naisen kanssa. Itse en oikein muunlaisia miehiä tunnekaan kuin sellaisia, jotka haluavat/ovat halunneet naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa sulle kasvokkain jotain merkityksellistä. En sentään tunnustaa mitään vuosien salaisia rakkauksia, älä säikähdä.
Sano ensin täällä niin tietää varautua?
Liikaa yleisöä. Jos sä haluat sen viestinä niin sun pitää uskaltaa viedä viestittelyt syvemmälle.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ne alkaa olla kohta pulkassa. Vielä muutama vuosi ja sitten ehkä yksi unelma toteutuu taas. Olen hyvä toteuttamaan unelmia itselleni ja niille, jotka haluavat olla kanssani ilman turhaa tuulesta temmattuja draamoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille vähäinenkään seksin ajatteleminen on haitallista.
Vain jos ne miettii tekevänsä sitä sinun kanssa.
Ei voi tietää asioista, joita ei ole koskaan tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri
Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.
Mulle ainakaan ei voi. Se on ehdoton vaatimus. Mutta olen onnellisesti sivusta.
Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan.
Mulla liittyvät yhteen: avioliitto, ehdoton kunnioitus, ehdoton tunne (omassa tapauksessa rakkaus).
Oletko niitä naisia jotka pelottaa miehet pois avioliittovaatimuksillaan?
Sivusta, mutta nyt oli kyllä omanarvontunnottoman maailmankuvan kommentti.
Se mies joko haluaa sua tai ei, ei siltä tarvitse eikä pidä alkaa avioliittoa vaatimaan. Toisaalta jos avioliitosta puhuminen ”pelottaa miehen pois”, niin kannattaisi pelotella sitten turhat Jarkot mahdollisimman nopeasti pois jaloista :D Et sä ala mielistelemään jotain epäkiinnostunutta miestä esittämällä helppoa ja vaatimatonta. Lol.Niin ja ei kaikilla naisillakaan ole mitään pakkomiellettä avioliitosta. Mutta osalla on, sen olen huomannut. Vingutaan sitä kihlasormusta vaikka toista ei kiinnosta.
Ei tietenkään ole.
Ja monille miehille avioliitto on toivottu tila oikean naisen kanssa. Itse en oikein muunlaisia miehiä tunnekaan kuin sellaisia, jotka haluavat/ovat halunneet naimisiin.
Emme tule tutustumaan, mutta minä en halua avioliittoon. En keksi yhtään syytä, miksi niin tekisin. Sillä taas ei ole sitoutumisen kanssa tekemistä. Sitoutuminen kestää niin kauan kuin se tuntuu hyvältä. Jos rakkaus loppuu tai suhde ei muista syistä toimi, en tietenkään sitoudu väkisin siihen jäämään. Eikä mielestäni kenenkään pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa sulle kasvokkain jotain merkityksellistä. En sentään tunnustaa mitään vuosien salaisia rakkauksia, älä säikähdä.
No menisi se samalla sekin, joka on tietysti vähän surullista jos aikaa on mennyt hukkaan jos ja kun rakastaa salaa.
Rakkaus ei mene koskaan hukkaan. Ajattelen että olen saanut rakastaa.
No ei, mutta siihen kuuluu olennaisesti mm. lähellä olo ja sen semmosta. Muuten se aiheuttaa jäätävää ikävää ja murheellista oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä katselimme toisiamme himoiten. Onkohan kesätauko saanut sun tunteet jäähtymään vai onko halu pikemminkin patoutunut? Itse en ole saanut sua mielestäni, vaan tuntuu että ajattelen sua vain enemmän kun ei olla nähty tai ollut mahiksia nähdä. Jos sulla on sama, niin hieman pelottaa, millainen kemiallinen reaktio pääsee valloilleen kohdatessamme.
Oispa tää mulle. Ikävä on 😍 Pelottaa että se näkyy minusta heti jos kohdataan...
Mitä häpeää siinä on jos ihastus näkyy??
Tästä pois siirtyminen on ainoa oikea suunta. nn
Minusta ainakin näkyy ihastuminen.
Oletko muuten koskaan miettinyt, että oot mulle aika paljon velkaa? Oot vaklannut vuosia, mutta minä en ole saanut vastalahjaksi edes niitä pieniä näkemisen hippusia. 🥺
Pitää katsastaa, missä kunnossa kaivattu on ennen kuin tekee mitään sivupanomuuveja. Keväällä kertoi lihonneensa 20 kg poikkeuksellisen pitkän juomisputken jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsastaa, missä kunnossa kaivattu on ennen kuin tekee mitään sivupanomuuveja. Keväällä kertoi lihonneensa 20 kg poikkeuksellisen pitkän juomisputken jälkeen.
Olet pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Eikös ne ole just sillä tavalla kuin olet ne säätänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Eikös ne ole just sillä tavalla kuin olet ne säätänyt?
Ei kaikkeen voi itse vaikuttaa. Elämä on mitä on mutta eteenpäin mennään siitä huolimatta.
Omat suorat ja mutkat kaikilla.
Menee hukkaan siltä toiselta osapuolelta, jos hän kaipaisi rakkautta. Mutta ei kai sellaisella rakkaudella tee mitään, jos sitä ei edes halua ilmaista.
Olitkohan siellä tänään? Keho rekisteröi.
Aika rasittava ilmiö tuo tuollainen luetun väärin ymmärtäminen, nyt kun tästä on sinulle mainittu niin osaatko itse tiedostaa asiaa ja lukea vaikka viestini niin kauan uudestaan, että tiedostat missä tapahtui luetun väärinymmärrys.