Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76328)
Vierailija kirjoitti:
Hauras olo.
Halaus sinulle. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsastaa, missä kunnossa kaivattu on ennen kuin tekee mitään sivupanomuuveja. Keväällä kertoi lihonneensa 20 kg poikkeuksellisen pitkän juomisputken jälkeen.
Olet pinnallinen.
Tuskin sinäkään mitä tahansa tursasta naisit?
sivusta
Ei pidä niin raaka olla. Hyvä puoli ihrassa on se, että se hidastaa liikkumista. Pääsee varmemmin pakoon, jos tulee riitaa. Asioissa on aina vähintään kaksi puolta, eikä esteettinen ole aina niin tärkeää, luksusta ja pintakiiltoa lähinnä.
Sulla on oma lohduttajasi ja ihminen, joka rakastaa, on rinnalla eikä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet karkuun? Et halua nähdä etkä kohdata, vain vaklata.
Keneltä kysyt? Miksi pitäisi tavata, jos ei halua. Sivusta.
Ei tarvitse, jos ei halua. Mutta ei tarvii silloin myöskään stalkkailla.
Mikä tämä stalkkausjuttu on, somestako stalkkaatte? Itse en sen enempää somesta kuin livenäkään stalkkaa yhtään ketään, vaikka olisin kuinka ihastunut. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauras olo.
Millä tavalla? 🤍
Mun piti tulla vahvemmaksi ja terveemmäksi. Nyt ei tunnu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun iso haave on vapautua kaipauksesta. Ottaa enemmän kuin antaa.
Haluaisin säilyttää ainakin oman kaipaukseni suloisena salaisuutena sydämessäni, vaikka olisin siitä joskus vapaa.
Se on varmaan sitten rakkautta. Yleensä haluaa ohimenevistä ihastuksistaan eroon, jos ei saa näiltä mitä haluaa. Eri
Oisko susta kiva olla minun asemassani? Mitä tykkäisit sun meiningeistä?
Stalkkeri sais maksaa mulle, jos ei halua, että asia hoidetaan poliisin kautta. Kyttää puhelinta rosvojoukkoineen. Jättänyt jälkiä tietomurrosta, joten kyllä tästä jokin juttu aikaan saadaan, eikä vainoaminen ole silloin ainoa syyte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vihainen silloin ja tällöin, kun en ymmärrä sua ja sun touhuja. Tai ymmärrän käytöksen, mutta en puheita. Mikään ei muutu, vaikka vuodet kuluvat. Siksi ainut tapa päästä eteenpäin on muuttua itse ja muuttaa suuntaa. Täytyy tehdä vaikea työ.
Mikä niissä puheissa on vaikeaa ymmärtää?
Se, että ne eivät tarkoita sitä, mitä sanotaan tai ovat likiarvoja. Olin vaikuttunut hänen tavastaan kirjoittaa kauniisti, mutta kun olen tajunnut, että niistä on totta vain toinen puoli, katoaa pohja pois.
Oletko ihastunut johonkin satusetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Siis sana anteeksi kerää 5 alapeukkua???? olette sairaita,todella sairaita.
Anteeksi. Että vahingossa nussin naapuria. Ja hänen kaveriaan. Myös kakkosen kanssa vahingossa leikittiin. Anteeksi kulta vielä kerran. Ei tule tapahtumaan uudestaan, ainakaan montaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkeri sais maksaa mulle, jos ei halua, että asia hoidetaan poliisin kautta. Kyttää puhelinta rosvojoukkoineen. Jättänyt jälkiä tietomurrosta, joten kyllä tästä jokin juttu aikaan saadaan, eikä vainoaminen ole silloin ainoa syyte.
Hoida homma raastuvassa, älä täällä. Ei taida sullakaan olla puhtaat jauhot pussissa, kun et tee ilmoitusta.
Niin mikä gmailin takaportti se nyt oli, josta pääsitte kyttäämään naisia? Rikollista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vihainen silloin ja tällöin, kun en ymmärrä sua ja sun touhuja. Tai ymmärrän käytöksen, mutta en puheita. Mikään ei muutu, vaikka vuodet kuluvat. Siksi ainut tapa päästä eteenpäin on muuttua itse ja muuttaa suuntaa. Täytyy tehdä vaikea työ.
Mikä niissä puheissa on vaikeaa ymmärtää?
Se, että ne eivät tarkoita sitä, mitä sanotaan tai ovat likiarvoja. Olin vaikuttunut hänen tavastaan kirjoittaa kauniisti, mutta kun olen tajunnut, että niistä on totta vain toinen puoli, katoaa pohja pois.
Puhuin vain lämpimikseni. Sori siitä.
Kutsutaan tyhjän puhumiseksi. Luulis olevan elämässä mielekkäämpääkin tekemistä kuin vedättää kaipusketjussa. Huvinsa hulluilla.
Kaipausketjussa? Siis kai nyt ymmärrät että täällä voi höpöttää ihan kuka vaan, ei sun kaivattu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida homma raastuvassa, älä täällä. Ei taida sullakaan olla puhtaat jauhot pussissa, kun et tee ilmoitusta.
Tuolla mitään juttua oo, kunhan provoilee ja luultavasti joku sivullinen saa näistäkin viesteistä nokilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Siis sana anteeksi kerää 5 alapeukkua???? olette sairaita,todella sairaita.
Anteeksi. Että vahingossa nussin naapuria. Ja hänen kaveriaan. Myös kakkosen kanssa vahingossa leikittiin. Anteeksi kulta vielä kerran. Ei tule tapahtumaan uudestaan, ainakaan montaa kertaa.
Tämän alapeukut olisin ymmärtänyt mutta, jos lukee pelkkä anteeksi niin aika vaikea on yhdistää tällaiseen.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oisko susta kiva olla minun asemassani? Mitä tykkäisit sun meiningeistä?
Tarkennatko
Tulin just saunasta, nyt kaivattais kaivattua tänne pussailemaan. Oot hirmu rakas! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Tänään tunteiden skaala: epäuskosta kiukun kautta suruun, uupumiseen, epätoivoon. Reppu selässäni painaa, ajoittain enemmän. Haluan hyväksyä repun osaksi minua vaikka vähän vielä toivonkin, että joku päivä kokisin olevani reputon ja kulkisin kepeänä elämää eteenpäin. Ajattelen myös sinua näiden pohdintojen keskellä.
Mitä siinä repussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan vielä kaivatulleni sen tapaamisehdotuksen. Se on vain ajan kysymys. 🙂
Joo laita huomenna, niin mennään jonnekin ulos kahville aamusta, saatan olla aika pahassa paniikissa, niin saatan puhua jatkuvasti ja mitä sattuu.
Jos tiedostat että hermostuneena puhut mitä sattuu ja taukoamatta, niin etkö voi hillitä itseäs? Aika ikävä piirre ihmisessä tuo. Ja turhauttava.
Aika rasittava ilmiö tuo tuollainen luetun väärin ymmärtäminen, nyt kun tästä on sinulle mainittu niin osaatko itse tiedostaa asiaa ja lukea vaikka viestini niin kauan uudestaan, että tiedostat missä tapahtui luetun väärinymmärrys.
En, voitko vääntää rautalangasta. Luin ihan oikein. Puhut nytkin. Raskaita.
En jaksa kumartua itseäni alemmas. Sori.
Tuo ei ole minulta. Joku jatkoi ajatusteni. Sivusta