Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu
Oot varmaan aika tyypillinen tämän ajan nainen, et mitenkään joukosta erotu tuolla ajatuksella. Sitoutuminen ei ole kovassa huudossa nykyisin.
Kyllä minä sitoutua voin, mutta avioliitto tuntuu enemmän siltä, että pitää todistella ja toitottaa sitä sitoutumistaan muille.
Mä taas en ymmärrä miksi ei osata sitoutua. Jos sitoutuminen on vaikeaa niin eikö silloin ole väärä ihminen kyseessä? Ei se nyt mitään vankilaa tarkota jos sitoutuu. Omituisimpia tapauksia on nämä, joilla on yhteisiä lapsia, yhteinen asuntolaina mutta eletään avoliitossa. Kyllä mun mielestä esim. lapsen hankkiminen on huomattavasti isompi päätös, ihmisestä voi erota jos oikein menee asiat pieleen mutta lapsesta on koko elämän ajan vastuussa jollain tavalla.
Sitä juuri tarkoitan, että ei se avioliitto nyt ole mikään ainoa tapa sitoutua.
Eipä tuu oikein muuta tapaa mieleen kuin valan vannominen todistajien läsnäollessa. En tajua miksi tuosta tarvii vääntää. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Niin, ihmiset on tuossakin erilaisia. Mä kiinnostun nopeasti, mutta lämpenen hitaasti ja vaikea nähdä itseä kovinkaan all in ilman kunnollisia näyttöjä siitä, että se on turvallista.
En esim. koskaan menisi hyysäämään jotain miestä ja auttaisi vaikka miestä rakentamaan elämäänsä, ja jäisin sitten itse tyhjin käsin.
Ei kai kukaan nykyaikana noin teekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu
Oot varmaan aika tyypillinen tämän ajan nainen, et mitenkään joukosta erotu tuolla ajatuksella. Sitoutuminen ei ole kovassa huudossa nykyisin.
Kyllä minä sitoutua voin, mutta avioliitto tuntuu enemmän siltä, että pitää todistella ja toitottaa sitä sitoutumistaan muille.
Mä taas en ymmärrä miksi ei osata sitoutua. Jos sitoutuminen on vaikeaa niin eikö silloin ole väärä ihminen kyseessä? Ei se nyt mitään vankilaa tarkota jos sitoutuu. Omituisimpia tapauksia on nämä, joilla on yhteisiä lapsia, yhteinen asuntolaina mutta eletään avoliitossa. Kyllä mun mielestä esim. lapsen hankkiminen on huomattavasti isompi päätös, ihmisestä voi erota jos oikein menee asiat pieleen mutta lapsesta on koko elämän ajan vastuussa jollain tavalla.
Eipä tuu oikein muuta tapaa mieleen kuin valan vannominen todistajien läsnäollessa. En tajua miksi tuosta tarvii vääntää. Sivu
Aina voi ottaa eron. Ei se avioliitto mikään ultimaattinen sitoutuminen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vakuuttaa tuomarille, kun vannoo satuolennolle. -Ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri
Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.
Mulle ainakaan ei voi. Se on ehdoton vaatimus. Mutta olen onnellisesti sivusta.
Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan.
Mulla liittyvät yhteen: avioliitto, ehdoton kunnioitus, ehdoton tunne (omassa tapauksessa rakkaus).
Oletko niitä naisia jotka pelottaa miehet pois avioliittovaatimuksillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessa rakasteltiin. 😍
Joka yö. 🥰
Mäkin haluaisin nähdä seksiunia kaivatusta. Toisaalta en ole päässyt vielä hänen iholleen, niin on tarvinnut vain haaveilla..😍
Viime yönä oli eka kerta, kun näin hänestä seksiunta.
Musta ois kiva saada orgasmi unessa ja herätä siihen tyytyväisenä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut mun mielestä se on outoa, jos osataan sitoutua niin paljon, että hankitaan yhteisiä lapsia mutta silti miettimään samaan aikaan voiko suhteeseen sitoutua. Todella outo kuvio.
Miksi se tarkoittaa mielestäsi sitä, että ei ole sitouduttu suhteeseen, jos ei olla naimisissa?
Se vaan menee niin, että monet ei halua virallista sitoutumista tehdä. Osa on tietty sitoutuneita ilmankin mitään papereita ja molemmat tietää sen. Mut yllättävän paljon on näitä, joille se virallinen sitoutuminen on vaan vaikea homma, että halutaan jättää jokin pakoväylä auki tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset on tuossakin erilaisia. Mä kiinnostun nopeasti, mutta lämpenen hitaasti ja vaikea nähdä itseä kovinkaan all in ilman kunnollisia näyttöjä siitä, että se on turvallista.
En esim. koskaan menisi hyysäämään jotain miestä ja auttaisi vaikka miestä rakentamaan elämäänsä, ja jäisin sitten itse tyhjin käsin.Ei kai kukaan nykyaikana noin teekään?
Etkö samalla rakentaisi omaa elämääsi, jolloin et jäisi tyhjin käsin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessa rakasteltiin. 😍
Joka yö. 🥰
Mäkin haluaisin nähdä seksiunia kaivatusta. Toisaalta en ole päässyt vielä hänen iholleen, niin on tarvinnut vain haaveilla..😍
Voin auttaa…
Eipä se(kään) tule ikinä muuttumaan, että joillekin avioliitto tarpeeton, kahlitseva instituutio, ns. pakollinen paha tai sitten täysin vältettävä asia. Ja toisille se on tärkeä, arvokas ja merkityksellinen juttu. Tuskin näitä eri linjoja edustavat ihmiset ovat hakeutumassa keskenään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En esim. koskaan menisi hyysäämään jotain miestä ja auttaisi vaikka miestä rakentamaan elämäänsä, ja jäisin sitten itse tyhjin käsin.Ei kai kukaan nykyaikana noin teekään?
Voi kuule :DDD
Entisaikoihin tehty varmaan vähemmän, kun sarjamonogamia ja avoliitot olleet harvinaisempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessa rakasteltiin. 😍
Joka yö. 🥰
Voin auttaa…
Mitä tekisit? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut mun mielestä se on outoa, jos osataan sitoutua niin paljon, että hankitaan yhteisiä lapsia mutta silti miettimään samaan aikaan voiko suhteeseen sitoutua. Todella outo kuvio.
Miksi se tarkoittaa mielestäsi sitä, että ei ole sitouduttu suhteeseen, jos ei olla naimisissa?
Se vaan menee niin, että monet ei halua virallista sitoutumista tehdä. Osa on tietty sitoutuneita ilmankin mitään papereita ja molemmat tietää sen. Mut yllättävän paljon on näitä, joille se virallinen sitoutuminen on vaan vaikea homma, että halutaan jättää jokin pakoväylä auki tms.
Pakoväylä avoliitossa on siitä hyvä, että sitten vasta olisikin jotenkin noloa olla naimisissa jos se aviopuoliso sitten pettäisikin luottamuksen. Sitten sitä miettisi että minkä emävirheen sitä tekikään kun tuon kanssa meni naimisiin.
Sarjamonogamiaa tullut toki ennen luontaisesti leskeytymisten ja uusien avioliittojen kautta, mutta noin muuten väliaikaiset suhteet elävien kesken olleet harvinaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin, että onko nimenomaan kaivattuni tappiolla sijoituksissa.
Kaivattu! Tässä omat ETF-panokseni juuri nyt:
40%: VanEck Junior Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9G9115%: VanEck Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9F84
30%: iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00B3WJKG14
15%: iShares Core MSCI EM IMI UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00BKM4GZ66
Ajatuksena, että kulta-ETFiä aletaan keventää, kun nousevat 100%. Nousuhan on jo alkanut (kuukaudessa n. 25%), mutta vieläkin ehtii mukaan. Kuinka nopeasti noustaan 100%, sitä ei voi vielä tietää. Kun Hormuzin tilanne rauhoittuu, Fed alkaa laskea korkoja ja Intia poistaa hopean tuontirajoitukset, vauhti kiihtyy huimasti.
Vapautunut pääoma sitten sopivina hetkinä esim. tuohon Nasdaq-indeksiin ja kehittyville markkinoille.
Seli seli, olen tehny sohvalla istumalla 120 e tuntiliksatilin trokaamillani vermeillä. Tommonen satku tai enemmän joka kuu tulee tiliä kun hyvät henget on puolellani. En oo rahan perään vaan teen kuolinsiivousta. Ja noilla tienesteillä olen auttanut muuta henkilöä.
Onlyfansissa? Puikotat ittees sohvalla tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se(kään) tule ikinä muuttumaan, että joillekin avioliitto tarpeeton, kahlitseva instituutio, ns. pakollinen paha tai sitten täysin vältettävä asia. Ja toisille se on tärkeä, arvokas ja merkityksellinen juttu. Tuskin näitä eri linjoja edustavat ihmiset ovat hakeutumassa keskenään suhteeseen.
Tämä! Se on hassua, että ihan jo samankaltaisten perhetaustojen ihmiset pariutuu usein keskenään, eli jos toisella on suku jolle avioliitto ym. traditiot tärkeää, niin todennäköisesti myös toisella osapuolella on näin. Ja sama päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Halu saada niitä lapsia varmaan. Toinen pätevä siihen hommaan kaikin puolin ja samalla himoitaan aivan muuta. Terkut muutamille perheen isille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi parhaiten suhde missä asutaan erillään, mut tehtäisiin välillä asioita yhdessä.
Koettu hankalaksi, liikaa sopimista ja säätöjä milloin mikäkin sopii, raskasta pidemmän päälle.
Tää on yhden nn-naisen muija, joka täällä sekoilee. Harmi jos tämä nainen joutuu tuommoisen kanssa elämään. Itse hän on Laatunainen.