Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut mun mielestä se on outoa, jos osataan sitoutua niin paljon, että hankitaan yhteisiä lapsia mutta silti miettimään samaan aikaan voiko suhteeseen sitoutua. Todella outo kuvio.
Miksi se tarkoittaa mielestäsi sitä, että ei ole sitouduttu suhteeseen, jos ei olla naimisissa?
Se vaan menee niin, että monet ei halua virallista sitoutumista tehdä. Osa on tietty sitoutuneita ilmankin mitään papereita ja molemmat tietää sen. Mut yllättävän paljon on näitä, joille se virallinen sitoutuminen on vaan vaikea homma, että halutaan jättää jokin pakoväylä auki tms.
Pakoväylä avoliitossa on siitä hyvä, että sitten vasta olisikin jotenkin noloa olla naimisissa jos se aviopuoliso sitten pettäisikin luottamuksen. Sitten sitä miettisi että minkä emävirheen sitä tekikään kun tuon kanssa meni naimisiin.
Virhe ei ole noloa, eroaminen ei ole noloa. Jos ei edes yritetä sitoutua niin se voisi olla noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri
Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.
Mulle ainakaan ei voi. Se on ehdoton vaatimus. Mutta olen onnellisesti sivusta.
Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan.
Mulla liittyvät yhteen: avioliitto, ehdoton kunnioitus, ehdoton tunne (omassa tapauksessa rakkaus).
Oletko niitä naisia jotka pelottaa miehet pois avioliittovaatimuksillaan?
Sivusta, mutta nyt oli kyllä omanarvontunnottoman maailmankuvan kommentti.
Se mies joko haluaa sua tai ei, ei siltä tarvitse eikä pidä alkaa avioliittoa vaatimaan. Toisaalta jos avioliitosta puhuminen ”pelottaa miehen pois”, niin kannattaisi pelotella sitten turhat Jarkot mahdollisimman nopeasti pois jaloista :D Et sä ala mielistelemään jotain epäkiinnostunutta miestä esittämällä helppoa ja vaatimatonta. Lol.
Vierailija kirjoitti:
EI SAATANA!
Pelkkiä ohispaskahäirikköjä
ketjussa jankkaamassa.
Hakeutukaa hoitoon!
Lisäksi paska moderointi.
En viihdy.
Moikkuuuuu 👋
Nähdään vartin päästä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tähän, et jos haluu avioehdon, niin ei edes yritä sitoutuu? :D
Riippuu lähtötilanteesta. Jos toisella on vaikka mittava omaisuus ja lapsia aiemmista suhteista huolehdittava, menestyvä yritystoiminta tai muuta niin silloin ihan ok. Jos parikymppiset tyhjätaskut menee naimisiin niin ei mitään järkeä avioehdossa.
Jep. Tosin tiedän jopa kolmikymppisiä uusperheellisiä, jotka ovat menneet naimisiin ilman avioehtoa. Mutta näissä molemmilla osapuolilla saman tyylinen taloudellinen tilanne ja yhteinen päämäärä sen suhteen.
Leskipari taas teki avioehdon kun menivät vanhoilla päivillä naimisiin, sillä molemmilla iso omaisuus ja jälkeläisiä.
Vanhan rahan sukuihin en päästäisi ainakaan veloja ilman avioehtoa, mutta minähän en näitä päätä. Sellaistakin tapahtuu, ja ymmärrän suvun ärtymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin, että onko nimenomaan kaivattuni tappiolla sijoituksissa.
Kaivattu! Tässä omat ETF-panokseni juuri nyt:
40%: VanEck Junior Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9G9115%: VanEck Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9F84
30%: iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00B3WJKG14
15%: iShares Core MSCI EM IMI UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00BKM4GZ66
Ajatuksena, että kulta-ETFiä aletaan keventää, kun nousevat 100%. Nousuhan on jo alkanut (kuukaudessa n. 25%), mutta vieläkin ehtii mukaan. Kuinka nopeasti noustaan 100%, sitä ei voi vielä tietää. Kun Hormuzin tilanne rauhoittuu, Fed alkaa laskea korkoja ja Intia poistaa hopean tuontirajoitukset, vauhti kiihtyy huimasti.
Vapautunut pääoma sitten sopivina hetkinä esim. tuohon Nasdaq-indeksiin ja kehittyville markkinoille.
Seli seli, olen tehny sohvalla istumalla 120 e tuntiliksatilin trokaamillani vermeillä. Tommonen satku tai enemmän joka kuu tulee tiliä kun hyvät henget on puolellani. En oo rahan perään vaan teen kuolinsiivousta. Ja noilla tienesteillä olen auttanut muuta henkilöä.
Kaivattuni on työelämässä.
Niin olen minäkin. Täyspäisissä töissä.ihan riittävällä liksalla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tähän, et jos haluu avioehdon, niin ei edes yritä sitoutuu? :D
Riippuu lähtötilanteesta. Jos toisella on vaikka mittava omaisuus ja lapsia aiemmista suhteista huolehdittava, menestyvä yritystoiminta tai muuta niin silloin ihan ok. Jos parikymppiset tyhjätaskut menee naimisiin niin ei mitään järkeä avioehdossa.
Entäs kun toinen tyhjätasku saa perinnön, voittaa lotossa, ansaitsee ison omaisuuden ja onkin yllättäen rikas.
Mahdollinen perintö on ennakoitavissa. Jos lähtökohdat on eri niin sillon varmaan kannattaa tehdä avioehto, siis lähinnä ettei tietyssä tilanteessa tule hyväksikäytetyksi. Rikkaamman osapuolen pitäis kuitenkin aina kantaa suurempaa taloudellista vastuuta jos on esim. yhteisiä lapsia, vaikka tulisi ero. Muu on ihan munatonta touhua.
Minä teen lyhempää työviikkoa, siksi aikaa olla täällä viikollakin. 😊
Testamentilla voi rajata, ettei aviopuolisolla ole oikeutta perintöön.
En nyt osaa sanoa muuta, kuin että ei tämmöset tunteet ihmisen keksintöä voi olla.
Potentiaaliset instan tempparihutsut sen kun vaan lisääntyy…
HALOO!
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
vLähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Keväällä katselimme toisiamme himoiten. Onkohan kesätauko saanut sun tunteet jäähtymään vai onko halu pikemminkin patoutunut? Itse en ole saanut sua mielestäni, vaan tuntuu että ajattelen sua vain enemmän kun ei olla nähty tai ollut mahiksia nähdä. Jos sulla on sama, niin hieman pelottaa, millainen kemiallinen reaktio pääsee valloilleen kohdatessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin, että onko nimenomaan kaivattuni tappiolla sijoituksissa.
Kaivattu! Tässä omat ETF-panokseni juuri nyt:
40%: VanEck Junior Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9G9115%: VanEck Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9F84
30%: iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00B3WJKG14
15%: iShares Core MSCI EM IMI UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00BKM4GZ66
Ajatuksena, että kulta-ETFiä aletaan keventää, kun nousevat 100%. Nousuhan on jo alkanut (kuukaudessa n. 25%), mutta vieläkin ehtii mukaan. Kuinka nopeasti noustaan 100%, sitä ei voi vielä tietää. Kun Hormuzin tilanne rauhoittuu, Fed alkaa laskea korkoja ja Intia poistaa hopean tuontirajoitukset, vauhti kiihtyy huimasti.
Vapautunut pääoma sitten sopivina hetkinä esim. tuohon Nasdaq-indeksiin ja kehittyville markkinoille.
Seli seli, olen tehny sohvalla istumalla 120 e tuntiliksatilin trokaamillani vermeillä. Tommonen satku tai enemmän joka kuu tulee tiliä kun hyvät henget on puolellani. En oo rahan perään vaan teen kuolinsiivousta. Ja noilla tienesteillä olen auttanut muuta henkilöä.
Onlyfansissa? Puikotat ittees sohvalla tai jotain.
En todellakaan ole somessa. Et lukenut huolella tekstiä tai sit sulla on vaan luetun ymmärtämisen vaikeus..
Vierailija kirjoitti:
Keväällä katselimme toisiamme himoiten. Onkohan kesätauko saanut sun tunteet jäähtymään vai onko halu pikemminkin patoutunut? Itse en ole saanut sua mielestäni, vaan tuntuu että ajattelen sua vain enemmän kun ei olla nähty tai ollut mahiksia nähdä. Jos sulla on sama, niin hieman pelottaa, millainen kemiallinen reaktio pääsee valloilleen kohdatessamme.
Onko sinulla mitään tunnisteita?
Monenlaisia asiantuntijoita täällä tänään. Tuo luetun otsikon ymmärtäminen vaan
tuntuu olevan jonkunverran hakusessa. Ja trollit jututtaa teitä ja pitävät hauskaa.
-ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🖕
Miksi menet karkuun? Et halua nähdä etkä kohdata, vain vaklata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaan sit, et ei sinua voi unohtaa ja toivottavasti tavataan pian. Nyt pois...
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet karkuun? Et halua nähdä etkä kohdata, vain vaklata.
Mä ainakin haluaisin kohdata kaivattuni! 🙂
Sivusta, mutta mitä nainen pelkurimiehellä tekee. Paremmin sitä yksinään pärjää.