Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76131)

Vierailija
76081/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰

Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten. 

Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.

Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri

Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.

Mulle ainakaan ei voi. Se on ehdoton vaatimus. Mutta olen onnellisesti sivusta.

Vierailija
76082/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kummaa täällä tapahtuu.

Joku räyhää.

Sille on syynsä. On vain yksi ihminen, joka tietää tiettyjä faktoja ja on pidemmän aikaa laitellut niitä tänne. Sinä: voit olla huoleti, pidä omastani vain kiinni. Ei ole mitään aikeita hänen suhteensa eikä koskaan ollutkaan. Voi suuresti ihailla ja kunnioittaa olematta kiinnostunut. 

Klassinen huonon trollin viesti. Niin ympäripyöree kuin voi olla, et mahdollisimman moni tarttuis. Opettele oikeasti kohdistamaan ja satuttamaan kunnolla, älä tee asioita puolivaloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76083/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee motivaatio jos en näe sua enää.

Ota yhteyttä häneen. - Sivu

On vain yksi paikka jossa voidaan nähdä.

Mikä?

Vierailija
76084/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰

Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten. 

Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell  rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu

Jos se tuntuu pallolta jalassa, ei kannata harkitakaan. Tietty on suhteita, joissa se alkaa jossain vaiheessa avioliittoa tuntua siltä. Silloin ollaankin uuden edessä. -ap

Se on totta. Siksi se vaatisikin juuri sen oikean ihmisen, eikä vain ihan kivan. 

Jotkut valitsee sen ihan kivan ja sitten katuvat myöhemmin, miten on tullutkaan sitouduttua..

”Ensin ne sinne hinkuu ja sitten ne siellä vinkuu.” (Avioliittoon)

Vierailija
76085/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kulta tänne sateen laidalle sieltä kaatosateesta🥰

Vierailija
76086/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa rakasteltiin. 😍

Vierailija
76087/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lujaa mutta matalalla profiililla

Vierailija
76088/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa rakasteltiin. 😍

Joka yö. 🥰

Vierailija
76089/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell  rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu

Oot varmaan aika tyypillinen tämän ajan nainen, et mitenkään joukosta erotu tuolla ajatuksella. Sitoutuminen ei ole kovassa huudossa nykyisin. 

Kyllä minä sitoutua voin, mutta avioliitto tuntuu enemmän siltä, että pitää todistella ja toitottaa sitä sitoutumistaan muille. 

Mä taas en ymmärrä miksi ei osata sitoutua. Jos sitoutuminen on vaikeaa niin eikö silloin ole väärä ihminen kyseessä? Ei se nyt mitään vankilaa tarkota jos sitoutuu. Omituisimpia tapauksia on nämä, joilla on yhteisiä lapsia, yhteinen asuntolaina mutta eletään avoliitossa. Kyllä mun mielestä esim. lapsen hankkiminen on huomattavasti isompi päätös, ihmisestä voi erota jos oikein menee asiat pieleen mutta lapsesta on koko elämän ajan vastuussa jollain tavalla.

Vierailija
76090/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.

Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri

Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.

Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan. 

Vierailija
76091/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku räyhää.

Sille on syynsä. On vain yksi ihminen, joka tietää tiettyjä faktoja ja on pidemmän aikaa laitellut niitä tänne. Sinä: voit olla huoleti, pidä omastani vain kiinni. Ei ole mitään aikeita hänen suhteensa eikä koskaan ollutkaan. Voi suuresti ihailla ja kunnioittaa olematta kiinnostunut. 

Klassinen huonon trollin viesti. Niin ympäripyöree kuin voi olla, et mahdollisimman moni tarttuis. Opettele oikeasti kohdistamaan ja satuttamaan kunnolla, älä tee asioita puolivaloilla.

Miksi ketään pitäisi satuttaa?? Onko täällä ihan pimeää sakkia? Ja juu miksi edes kysyn, kun näkeehän sen että on

Sivusta

Vierailija
76092/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unessa rakasteltiin. 😍

Joka yö. 🥰

Mäkin haluaisin nähdä seksiunia kaivatusta. Toisaalta en ole päässyt vielä hänen iholleen, niin on tarvinnut vain haaveilla..😍

Vierailija
76093/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmiset on tuossakin erilaisia. Mä kiinnostun nopeasti, mutta lämpenen hitaasti ja vaikea nähdä itseä kovinkaan all in ilman kunnollisia näyttöjä siitä, että se on turvallista.  
En esim. koskaan menisi hyysäämään jotain miestä ja auttaisi vaikka miestä rakentamaan elämäänsä, ja jäisin sitten itse tyhjin käsin. 

Vierailija
76094/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku räyhää.

Miksi ketään pitäisi satuttaa?? Onko täällä ihan pimeää sakkia? Ja juu miksi edes kysyn, kun näkeehän sen että on

Sivusta

Älä ota sitä niin tosissaan. Ärsyttää vaan noi huonot trollailut välillä. :D

Vierailija
76095/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan aika tyypillinen tämän ajan nainen, et mitenkään joukosta erotu tuolla ajatuksella. Sitoutuminen ei ole kovassa huudossa nykyisin. 

Kyllä minä sitoutua voin, mutta avioliitto tuntuu enemmän siltä, että pitää todistella ja toitottaa sitä sitoutumistaan muille. 

Mä taas en ymmärrä miksi ei osata sitoutua. Jos sitoutuminen on vaikeaa niin eikö silloin ole väärä ihminen kyseessä? Ei se nyt mitään vankilaa tarkota jos sitoutuu. Omituisimpia tapauksia on nämä, joilla on yhteisiä lapsia, yhteinen asuntolaina mutta eletään avoliitossa. Kyllä mun mielestä esim. lapsen hankkiminen on huomattavasti isompi päätös, ihmisestä voi erota jos oikein menee asiat pieleen mutta lapsesta on koko elämän ajan vastuussa jollain tavalla.

Sitä juuri tarkoitan, että ei se avioliitto nyt ole mikään ainoa tapa sitoutua.

Vierailija
76096/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko sen yhä?

Tunnen

Vierailija
76097/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut mun mielestä se on outoa, jos osataan sitoutua niin paljon, että hankitaan yhteisiä lapsia mutta silti miettimään samaan aikaan voiko suhteeseen sitoutua. Todella outo kuvio.

Vierailija
76098/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee motivaatio jos en näe sua enää.

Ota yhteyttä häneen. - Sivu

On vain yksi paikka jossa voidaan nähdä.

Mikä?

Hän tietää.

Vierailija
76099/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan. 

Mulla liittyvät yhteen: avioliitto, ehdoton kunnioitus, ehdoton tunne (omassa tapauksessa rakkaus).

Vierailija
76100/76131 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinen muija!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän