Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76152)
Mies sinisessä yläosassa ja beigeissä shortseissa. Morotit, kun olin lähdössä. Huomisesta alkaen vain irl ihailua puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun sanoo tahdon, niin sitten sitä ollaankin liemessä.
Ei suinkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä katselimme toisiamme himoiten. Onkohan kesätauko saanut sun tunteet jäähtymään vai onko halu pikemminkin patoutunut? Itse en ole saanut sua mielestäni, vaan tuntuu että ajattelen sua vain enemmän kun ei olla nähty tai ollut mahiksia nähdä. Jos sulla on sama, niin hieman pelottaa, millainen kemiallinen reaktio pääsee valloilleen kohdatessamme.
Onko sinulla mitään tunnisteita?
Meillä on samanlainen koulutus ja useampi sama koulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri
Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.
Mulle ainakaan ei voi. Se on ehdoton vaatimus. Mutta olen onnellisesti sivusta.
Ok. Kukin tyylillään. Itselle on ehdoton vaatimus, että tunteet ovat aitoja ja toista kunnioitetaan.
Mulla liittyvät yhteen: avioliitto, ehdoton kunnioitus, ehdoton tunne (omassa tapauksessa rakkaus).
Oletko niitä naisia jotka pelottaa miehet pois avioliittovaatimuksillaan?
Ei meinaatko ympärillä runsaana laumana pörrääviä kertapanijaehdokkaita? Itse en pitäisi kovin suurena menetyksenä vaikka sellaiset pelästyisivätkin sitoutumistoiveita. Sivusta
Jos ei arvosta kertapanijoita, pitää heti sopia, että seuraavana päivänä pannaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä katselimme toisiamme himoiten. Onkohan kesätauko saanut sun tunteet jäähtymään vai onko halu pikemminkin patoutunut? Itse en ole saanut sua mielestäni, vaan tuntuu että ajattelen sua vain enemmän kun ei olla nähty tai ollut mahiksia nähdä. Jos sulla on sama, niin hieman pelottaa, millainen kemiallinen reaktio pääsee valloilleen kohdatessamme.
Just sama mulla. Ja ne tunteet on kesällä vaan lisääntyneet. Milloin nähtäis ja katsottais, miten käy?
n->m
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee motivaatio jos en näe sua enää.
Ois kiva tietää, haluatko enää nähdä mua.
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Kiitos mutta kyllä tästä taas on niin ratot kaukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee motivaatio jos en näe sua enää.
Ois kiva tietää, haluatko enää nähdä mua.
Ofc ota yhteyttä
Kukapa ei, kasvotusten puhuminen olis paljon helpompaa kuin lähettää viestiä ig tai wa, ainakin minulle.