Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76123)

Vierailija
76061/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰

Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten. 

Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell  rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu

Jos se tuntuu pallolta jalassa, ei kannata harkitakaan. Tietty on suhteita, joissa se alkaa jossain vaiheessa avioliittoa tuntua siltä. Silloin ollaankin uuden edessä. -ap

Se on totta. Siksi se vaatisikin juuri sen oikean ihmisen, eikä vain ihan kivan. 

Vierailija
76062/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰

Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten. 

Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell  rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu

En minä tiedä? Kuka nyt haluaisi pallon jalkaan?

Tietysti sitä (avioliittoa) harkitsee vain jos todella rakastuu jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76063/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee motivaatio jos en näe sua enää.

Ota yhteyttä häneen. - Sivu

On vain yksi paikka jossa voidaan nähdä.

Vierailija
76064/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes seksiin ”ihan kivan” kanssa ilman kunnon kemiaa, saati sitten johonkin muuhun. Toki seksiin ei tarvi elämät osua yhteen. 

Vierailija
76065/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle avioliitto ei ole pallo jalkaan vaan rakkauden teko joka vapauttaa voimavaroja. Sivusta

Vierailija
76066/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuntuu pallolta jalassa, ei kannata harkitakaan. Tietty on suhteita, joissa se alkaa jossain vaiheessa avioliittoa tuntua siltä. Silloin ollaankin uuden edessä. -ap

Se on totta. Siksi se vaatisikin juuri sen oikean ihmisen, eikä vain ihan kivan. 

Jotkut valitsee sen ihan kivan ja sitten katuvat myöhemmin, miten on tullutkaan sitouduttua..

Vierailija
76067/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa täällä tapahtuu.

Vierailija
76068/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku räyhää.

Vierailija
76069/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsipojalle terkkuja! Oot niin komea ja seksikäs, etten malta olla katsomatta sun kuvia. 😍

Vierailija
76070/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä jäi jotain kesken aiemmin. 🙂

Kiinnostaisi kyllä viedä molemmat loppuun asti vielä joskus.

Mitkä molemmat

Vierailija
76071/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.

Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri

Vierailija
76072/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun sanoo tahdon, niin sitten sitä ollaankin liemessä.

Vierailija
76073/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku räyhää.

Sille on syynsä. On vain yksi ihminen, joka tietää tiettyjä faktoja ja on pidemmän aikaa laitellut niitä tänne. Sinä: voit olla huoleti, pidä omastani vain kiinni. Ei ole mitään aikeita hänen suhteensa eikä koskaan ollutkaan. Voi suuresti ihailla ja kunnioittaa olematta kiinnostunut. 

Vierailija
76074/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan aika tyypillinen tämän ajan nainen, et mitenkään joukosta erotu tuolla ajatuksella. Sitoutuminen ei ole kovassa huudossa nykyisin. 

Vierailija
76075/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa hyvää,enkä tarkoita piparia tai pitkoa.😁

Tämä terveinen menee kaikille.

Vierailija
76076/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.

Ihania ajatuksia. Just sellaisia mitä tässä ajassa haluaa kuulla. Mä näen sen niin, että jos haluaa tehdä jotain niin paras tehdä kunnolla. Sillä on ihan oma arvonsa sitten. Ja just tuo sama, että se tieto vahvistaa suhdetta huomattavasti kun se on selvää että molemmat haluaa oikeasti toisensa. Etenkin jos lapsia aikoo tehdä niin pitääkin vahvistaa suhde sille tasolle. Eri

Eikö se muka voi olla ilman avioliittoa selvää, että molemmat haluaa toisensa? Silloinhan jos siinä pysyy ilman mitään avioliittoakin niin on aika sitoutunut.

Vierailija
76077/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saan muuton pois alta, sitten helpottaa. Konkretisoituu suuri tyhjiö, mutta kun sen kanssa oppii elämään, alkaa muodostua uusi normaali. Toive sinusta on täyttänyt tyhjää, mutta toive ei ole likikään sama asia kuin rakkaus, jota elää todeksi. Elämästäni tulee yhtä tyhjän kanssa, ei sinun kanssasi. Toivetila olisi tietysti se, että tyhjä poistuisi ja voisi elää kaipaamatta rakkautta.

Vierailija
76078/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan aika tyypillinen tämän ajan nainen, et mitenkään joukosta erotu tuolla ajatuksella. Sitoutuminen ei ole kovassa huudossa nykyisin. 

Kyllä minä sitoutua voin, mutta avioliitto tuntuu enemmän siltä, että pitää todistella ja toitottaa sitä sitoutumistaan muille. 

Vierailija
76079/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liemessä, jos on oikein perustein ja tarkkaan harkiten sanonut tahdon. Ellei nyt toinen matkan varrella muutu sekopääksi.

Vierailija
76080/76123 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liemessä, jos on oikein perustein ja tarkkaan harkiten sanonut tahdon. Ellei nyt toinen matkan varrella muutu sekopääksi.

Voihan se joskus muuttuakin kun todellinen luonne tulee esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme