Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76088)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla kukaan muukaan 🤔 Enpä usko.
Tuskinpa, mut oispa.
Mä nimenomaan toivon että ei ois. Mutta mutta... selvisipä senkin luonne
Sun muija on hullu. Vie se täältä pois. Ei voi olla kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Sun muija on hullu. Vie se täältä pois. Ei voi olla kukaan muu.
Ei se ole täällä, eikä se ole mun...
Vierailija kirjoitti:
Meillä jäi jotain kesken aiemmin. 🙂
Kiinnostaisi kyllä viedä molemmat loppuun asti vielä joskus.
Haaveita ja unelmia, niitä mulla on kaivatusta loputtomasti. Rakkaudellisia ja romanttisia ja sellaisia, jotka eivät sovi tälle palstalle. 🙂
Mulla menee motivaatio jos en näe sua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin, että onko nimenomaan kaivattuni tappiolla sijoituksissa.
Kaivattu! Tässä omat ETF-panokseni juuri nyt:
40%: VanEck Junior Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9G9115%: VanEck Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9F84
30%: iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00B3WJKG14
15%: iShares Core MSCI EM IMI UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00BKM4GZ66
Ajatuksena, että kulta-ETFiä aletaan keventää, kun nousevat 100%. Nousuhan on jo alkanut (kuukaudessa n. 25%), mutta vieläkin ehtii mukaan. Kuinka nopeasti noustaan 100%, sitä ei voi vielä tietää. Kun Hormuzin tilanne rauhoittuu, Fed alkaa laskea korkoja ja Intia poistaa hopean tuontirajoitukset, vauhti kiihtyy huimasti.
Vapautunut pääoma sitten sopivina hetkinä esim. tuohon Nasdaq-indeksiin ja kehittyville markkinoille.
Seli seli, olen tehny sohvalla istumalla 120 e tuntiliksatilin trokaamillani vermeillä. Tommonen satku tai enemmän joka kuu tulee tiliä kun hyvät henget on puolellani. En oo rahan perään vaan teen kuolinsiivousta. Ja noilla tienesteillä olen auttanut muuta henkilöä.
Kaivattuni on työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä häneen. - Sivu
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sen yhä?
Yhä? Vasta ollaan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jäi jotain kesken aiemmin. 🙂
Kiinnostaisi kyllä viedä molemmat loppuun asti vielä joskus.
Mä luulen, et se on miehelle helpompaa. Luultavasti hän on ollut kanssasi liian hätäinen, ehkä voisit pyytää häntä himmailemaan hiukan. 😃
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tule katsomaan. Saisit ehkä uusiakin näkymiä.
Vierailija kirjoitti:
Mene trollaamasta vttuun täältä, pikkupaviaani. Eikö sulla ole töitä tai opintoja? Ymmärrän, että olet mustasukkainen, mutta silti tämä on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene trollaamasta vttuun täältä, pikkupaviaani. Eikö sulla ole töitä tai opintoja? Ymmärrän, että olet mustasukkainen, mutta silti tämä on säälittävää.
Täh? Sulla on outo käsitys trollaamisesta.
Hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle M(n). Pusuja. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.
Niin, no mä olen kyllä ollut kaivatun suhteen all in, vaikka ei olle edes seurusteltu. (Vielä. Se on vaan ajan kysymys!😊) Musta se vaan on sellainen jatkumo, et miten suhteet etenee luonnostaan ja jos suhde ei edisty millään, niin alkaa itsekin jarruttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua sinä täällä räyhäät toisten terveisiin?!
Paviaani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se lisää sitoutumista, siis joillain. En itse ainakaan ole all in jos ei olla naimisissa, enkä ala antamaan itsestäni kaikkea miehelle. Jos on oikeasti sitoutunut yhteiseen elämään kuten naimisiin mennessä tehdään, niin se on eri asia sitten.Olenko omituinen nainen, jos en ole koskaan halunnut palloa jalkaan? No ehkä jos todell rakastuisi niin voisi harkita avioliittoa. -sivu
Jos se tuntuu pallolta jalassa, ei kannata harkitakaan. Tietty on suhteita, joissa se alkaa jossain vaiheessa avioliittoa tuntua siltä. Silloin ollaankin uuden edessä. -ap
Samoin sinä.