Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76039)

Vierailija
76001/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppaneita onkin joka oksalla. Ei muuta kun ottaa. Tällä taustalla ja näillä arvostuksilla sellaista on aika mahdoton löytää, joten son moro. Tervetuloa rakkaudeton loppuelämä.

Sinun pitää muuttaa arvostuksiasi. Jos tekee itsestään uniikin lumihiutaleen, niin varmasti saa olla yksin. Nyt teet niin, että joka aamu laitat radio Novan päälle, minkä jälkeen keität juhlamokkaa, teet ruispaloja ja laitat keittokinkkua päälle. Illalla menet sporttibaariin juomaan pari olutta ja katsomaan matsia. Vastaantuleville ihmisille sanot, että ihanaa, kun parin päivän päästä alkaa sorsanpyynti ja että tuskin maltat odottaa. Tällä tavoin sinusta aletaan pikku hiljaa tehdä taas ihmistä, jolla on tuhansien muiden kanssa jotain yhteistä. Omat arvostuksesi ovat olleet huonoja ja vääriä, sillä ne ovat ajaneet sinut eroon muista ihmisistä. 

🥳🥳🥳 Hohhoijaa. En ole ikinä tehnyt itsestäni lumihiutaletta, enkä sellainen ole.

Vierailija
76002/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, et kaipaamani pystyis olemaan mulle rehellinen. Ihan sama mitä tapahtuis. Arvostan rehellisyyttä tosi korkealle. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76003/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minut takaisin!

-Antti-

Vierailija
76004/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin onnellisena lumihiutaleena itsekseen, kuin onnettomana pösilössä seurassa. Itsestään selvää. 🦄

Vierailija
76005/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipäivän suudelma höpöttelijättärelle!

Vierailija
76006/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että en saisi anona kaipailla ketään miestä, se on vaan kaipaus, ei sen enempää.

En ole tekemässä asian eteen mitään, koska olemme erilaisia ihmisinä kuitenkin vaikka onkin joitain yhdistäviä tekijöitä.

Se on vaan minun oma tunne pakattuna sydämeen.

Vierailija
76007/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni muukin nainen kaipaa sinua täällä 😾

NvN?

Miehelle ja uniikkeja tunnisteita olen löytänyt 😾

Vierailija
76008/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla kaivatun äänen. Oon niin monta kertaa miettinyt, millainen se ois. 🙂

Vierailija
76009/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni muukin nainen kaipaa sinua täällä 😾

NvN?

Miehelle ja uniikkeja tunnisteita olen löytänyt 😾

Kerro hieman näistä tunnisteista?

Vierailija
76010/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin suhteeseen vaan kaivatun kanssa. Se olis mun onnen täyttymys! 🧡

Vierailija
76011/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjaa ikävä 

Vierailija
76012/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi parhaiten suhde missä asutaan erillään, mut tehtäisiin välillä asioita yhdessä.

Vierailija
76013/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läpinäkyvällä tekosyyllä kehtaan nähdä? Näitkö jo nyt läpi..

Vierailija
76014/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läpinäkyvällä tekosyyllä kehtaan nähdä? Näitkö jo nyt läpi..

Kaikki käy, älä mieti liikoja. -Sivusta

Vierailija
76015/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, et kaipaamani pystyis olemaan mulle rehellinen. Ihan sama mitä tapahtuis. Arvostan rehellisyyttä tosi korkealle. 😊

Sama toive eikä ole vaikea toteuttaa.

Vierailija
76016/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuin, että onko nimenomaan kaivattuni tappiolla sijoituksissa.

Kaivattu! Tässä omat ETF-panokseni juuri nyt:

40%: VanEck Junior Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9G91

15%: VanEck Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9F84

30%: iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00B3WJKG14

15%: iShares Core MSCI EM IMI UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00BKM4GZ66

Ajatuksena, että kulta-ETFiä aletaan keventää, kun nousevat 100%. Nousuhan on jo alkanut (kuukaudessa n. 25%), mutta vieläkin ehtii mukaan. Kuinka nopeasti noustaan 100%, sitä ei voi vielä tietää. Kun Hormuzin tilanne rauhoittuu, Fed alkaa laskea korkoja ja Intia poistaa hopean tuontirajoitukset, vauhti kiihtyy huimasti.

Vapautunut pääoma sitten sopivina hetkinä esim. tuohon Nasdaq-indeksiin ja kehittyville markkinoille.

Seli seli, olen tehny sohvalla istumalla 120 e tuntiliksatilin trokaamillani vermeillä.  Tommonen satku tai enemmän joka kuu tulee tiliä kun  hyvät henget on puolellani. En oo rahan perään vaan teen kuolinsiivousta. Ja noilla tienesteillä olen auttanut muuta henkilöä.

Vierailija
76017/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰

Vierailija
76018/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus on pienin paha mitä mielessäni liikkuu. Ulos päin näkyvin mutta jospa moralisoija näkisi mitä muuta elämäni on pakko-oireisen häiriön kanssa. On pakkotarkastuksia ja jos en tarkista ahdistaa, kamalia pakkoajaukdia tyyliin entäs jos. Rikon itseäni fyysisesti. Kävely ihmisten joukossa olisi mulle kauhistus kun pelkäisin sanovani jollekin jotain esim. Ehdottavani seksiä täysin absurdille henkilölle esim. Vanhukselle. Mainittakoon että en ole sinkku ja kyllä saan terapiaa. Pakonomainen kaipaus on vain yksi ja pienin. Moralisoija jos näkisi ajatukseni olisin hänelle helv.... hullu. Ehkä kaipaukseni vuoksi. 

Vierailija
76019/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan yltiöyksilöllinen kulttuuri, kuten minäkeskeisyys, jatkuva oman hyvän olon tavoitteleminen ja omien oikeuksien asettaminen kaiken edelle, löytää tukea eräästä ihmisen kehityspsykologisesta vaiheesta, nimittäin primaarin narsismin kehitysvaiheesta.

Primaari narsismi on taaperoikään kuuluva normaali kehitysvaihe, josta pitäisi kasvaa yli. Länsimainen yltiöyksilöllisyys kuitenkin vahvasti tukee tämän kehitysvaiheen tarpeita ja suorastaan palkitsee siihen kuuluvaa käytöstä. Voidaankin aiheellisesti kysyä, onko länsimainen yhteiskunta luonut kulttuurin, joka sen sijaan että tukisi kasvamista aikuiseksi vahvistaa ihmisen kiinnittymistä erääseen lapsuuden kehitysvaiheeseen. Tarkoittaako länsimaisen kulttuurin yksilön vapaus lopulta sitä, että ihminen on vapautunut kasvamasta aikuiseksi?

Liisa K-J, Itsekkyyden aika

Vierailija
76020/76039 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole osoitettu, että toisen rakastaminen vaatisi hyvää itsetuntoa tai itsearvostusta. Rakastaminen ei ole vain itseensä tyytyväisten ja itseään rakastamaan kykenevien oikeus. Itsestään epävarmalla ja itseensä tyytymättömällä ihmisellä voi parisuhteessa olla syviä ja kestäviä tunteita toista ihmistä kohtaan. Hyvinkin rikkinäinen vanhempi voi rakastaa lastaan. Voisi ajatella niinkin, että kovin itseensä tyytyväinen ihminen on myös itseriittoinen.

Liisa K-J, Itsekkyyden aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi