Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76039)
Mä toivon, et kaipaamani pystyis olemaan mulle rehellinen. Ihan sama mitä tapahtuis. Arvostan rehellisyyttä tosi korkealle. 😊
Ota minut takaisin!
-Antti-
Mieluummin onnellisena lumihiutaleena itsekseen, kuin onnettomana pösilössä seurassa. Itsestään selvää. 🦄
Keskipäivän suudelma höpöttelijättärelle!
Ihmettelen että en saisi anona kaipailla ketään miestä, se on vaan kaipaus, ei sen enempää.
En ole tekemässä asian eteen mitään, koska olemme erilaisia ihmisinä kuitenkin vaikka onkin joitain yhdistäviä tekijöitä.
Se on vaan minun oma tunne pakattuna sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin nainen kaipaa sinua täällä 😾
NvN?
Miehelle ja uniikkeja tunnisteita olen löytänyt 😾
Haluaisin kuulla kaivatun äänen. Oon niin monta kertaa miettinyt, millainen se ois. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin nainen kaipaa sinua täällä 😾
NvN?
Miehelle ja uniikkeja tunnisteita olen löytänyt 😾
Kerro hieman näistä tunnisteista?
Mäkin haluisin suhteeseen vaan kaivatun kanssa. Se olis mun onnen täyttymys! 🧡
Mulle kelpaisi parhaiten suhde missä asutaan erillään, mut tehtäisiin välillä asioita yhdessä.
Miten läpinäkyvällä tekosyyllä kehtaan nähdä? Näitkö jo nyt läpi..
Vierailija kirjoitti:
Miten läpinäkyvällä tekosyyllä kehtaan nähdä? Näitkö jo nyt läpi..
Kaikki käy, älä mieti liikoja. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, et kaipaamani pystyis olemaan mulle rehellinen. Ihan sama mitä tapahtuis. Arvostan rehellisyyttä tosi korkealle. 😊
Sama toive eikä ole vaikea toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin, että onko nimenomaan kaivattuni tappiolla sijoituksissa.
Kaivattu! Tässä omat ETF-panokseni juuri nyt:
40%: VanEck Junior Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9G9115%: VanEck Gold Miners UCITS ETF - isin IE00BQQP9F84
30%: iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00B3WJKG14
15%: iShares Core MSCI EM IMI UCITS ETF USD (Acc) - isin IE00BKM4GZ66
Ajatuksena, että kulta-ETFiä aletaan keventää, kun nousevat 100%. Nousuhan on jo alkanut (kuukaudessa n. 25%), mutta vieläkin ehtii mukaan. Kuinka nopeasti noustaan 100%, sitä ei voi vielä tietää. Kun Hormuzin tilanne rauhoittuu, Fed alkaa laskea korkoja ja Intia poistaa hopean tuontirajoitukset, vauhti kiihtyy huimasti.
Vapautunut pääoma sitten sopivina hetkinä esim. tuohon Nasdaq-indeksiin ja kehittyville markkinoille.
Seli seli, olen tehny sohvalla istumalla 120 e tuntiliksatilin trokaamillani vermeillä. Tommonen satku tai enemmän joka kuu tulee tiliä kun hyvät henget on puolellani. En oo rahan perään vaan teen kuolinsiivousta. Ja noilla tienesteillä olen auttanut muuta henkilöä.
Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰
Kaipaus on pienin paha mitä mielessäni liikkuu. Ulos päin näkyvin mutta jospa moralisoija näkisi mitä muuta elämäni on pakko-oireisen häiriön kanssa. On pakkotarkastuksia ja jos en tarkista ahdistaa, kamalia pakkoajaukdia tyyliin entäs jos. Rikon itseäni fyysisesti. Kävely ihmisten joukossa olisi mulle kauhistus kun pelkäisin sanovani jollekin jotain esim. Ehdottavani seksiä täysin absurdille henkilölle esim. Vanhukselle. Mainittakoon että en ole sinkku ja kyllä saan terapiaa. Pakonomainen kaipaus on vain yksi ja pienin. Moralisoija jos näkisi ajatukseni olisin hänelle helv.... hullu. Ehkä kaipaukseni vuoksi.
Nykyajan yltiöyksilöllinen kulttuuri, kuten minäkeskeisyys, jatkuva oman hyvän olon tavoitteleminen ja omien oikeuksien asettaminen kaiken edelle, löytää tukea eräästä ihmisen kehityspsykologisesta vaiheesta, nimittäin primaarin narsismin kehitysvaiheesta.
Primaari narsismi on taaperoikään kuuluva normaali kehitysvaihe, josta pitäisi kasvaa yli. Länsimainen yltiöyksilöllisyys kuitenkin vahvasti tukee tämän kehitysvaiheen tarpeita ja suorastaan palkitsee siihen kuuluvaa käytöstä. Voidaankin aiheellisesti kysyä, onko länsimainen yhteiskunta luonut kulttuurin, joka sen sijaan että tukisi kasvamista aikuiseksi vahvistaa ihmisen kiinnittymistä erääseen lapsuuden kehitysvaiheeseen. Tarkoittaako länsimaisen kulttuurin yksilön vapaus lopulta sitä, että ihminen on vapautunut kasvamasta aikuiseksi?
Liisa K-J, Itsekkyyden aika
Missään ei ole osoitettu, että toisen rakastaminen vaatisi hyvää itsetuntoa tai itsearvostusta. Rakastaminen ei ole vain itseensä tyytyväisten ja itseään rakastamaan kykenevien oikeus. Itsestään epävarmalla ja itseensä tyytymättömällä ihmisellä voi parisuhteessa olla syviä ja kestäviä tunteita toista ihmistä kohtaan. Hyvinkin rikkinäinen vanhempi voi rakastaa lastaan. Voisi ajatella niinkin, että kovin itseensä tyytyväinen ihminen on myös itseriittoinen.
Liisa K-J, Itsekkyyden aika
🥳🥳🥳 Hohhoijaa. En ole ikinä tehnyt itsestäni lumihiutaletta, enkä sellainen ole.