Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76074)

Vierailija
76021/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö pupu kaipaa moottorikania päiväkahvien merkeissä. 

Vierailija
76022/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä oon just niin hömelö, et kaipaan sitä, et oltais naimisissa, vaikka osa ihmisistä on sitä mieltä, että se ei vaikuta suhteeseen. Mulla se lisää sitoutumista ja kiintymystä. 🥰

Tietysti se vaikuttaa, jos arvostaa avioliittoa. Jotkut ei edes seurustele, elleivät näe edellytyksiä avioitumiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76023/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vihdoin tunne, et on jonkinlainen rauha tän kaipauksen ja ikävän kanssa. Toivottavasti tää on pysyvää, eikä vain yksi hyvä päivä. Nähdään irl, jos niin on tarkoitETtu.

Vierailija
76024/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läpinäkyvällä tekosyyllä kehtaan nähdä? Näitkö jo nyt läpi..

Miksi peittelet vai etkö itse nähnyt musta läpi?

Vierailija
76025/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus on pienin paha mitä mielessäni liikkuu. Ulos päin näkyvin mutta jospa moralisoija näkisi mitä muuta elämäni on pakko-oireisen häiriön kanssa. On pakkotarkastuksia ja jos en tarkista ahdistaa, kamalia pakkoajaukdia tyyliin entäs jos. Rikon itseäni fyysisesti. Kävely ihmisten joukossa olisi mulle kauhistus kun pelkäisin sanovani jollekin jotain esim. Ehdottavani seksiä täysin absurdille henkilölle esim. Vanhukselle. Mainittakoon että en ole sinkku ja kyllä saan terapiaa. Pakonomainen kaipaus on vain yksi ja pienin. Moralisoija jos näkisi ajatukseni olisin hänelle helv.... hullu. Ehkä kaipaukseni vuoksi. 

"Murtunut mieli on minun uhrini, särkynyttä sydäntä et hylkää, Jumala."

Psalmi 51:19

Vierailija
76026/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus on pienin paha mitä mielessäni liikkuu. Ulos päin näkyvin mutta jospa moralisoija näkisi mitä muuta elämäni on pakko-oireisen häiriön kanssa. On pakkotarkastuksia ja jos en tarkista ahdistaa, kamalia pakkoajaukdia tyyliin entäs jos. Rikon itseäni fyysisesti. Kävely ihmisten joukossa olisi mulle kauhistus kun pelkäisin sanovani jollekin jotain esim. Ehdottavani seksiä täysin absurdille henkilölle esim. Vanhukselle. Mainittakoon että en ole sinkku ja kyllä saan terapiaa. Pakonomainen kaipaus on vain yksi ja pienin. Moralisoija jos näkisi ajatukseni olisin hänelle helv.... hullu. Ehkä kaipaukseni vuoksi. 

Et olisi. Tiedostat asian, etkä selittele olevasi pyhimys. Pointti oli siinä, että ihmiset, jotka korostavat ylevää moraaliaan, ovat usein sokeita omille selityksilleen. Ja kyllä, pitää myös voida moralisoida, minunkin valintojani voi. Parisuhteessa hirveintä monelle on, kun saa tietää toisen pettäneen ja itse on luottanut toiseen kuin kallioon. Siinä menettää pahimmillaan perusturvallisuusen tunteensa. Pettämisen rajoja ei päätä ihminen itse vaan myös se toinen osapuoli. Ja tiedän kyllä, että tunteita ei voi laittaa pois kytkimestä.

Vierailija
76027/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi jotain kesken aiemmin. 🙂

Vierailija
76028/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Ketä kaipaat?

Vierailija
76029/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vihdoin tunne, et on jonkinlainen rauha tän kaipauksen ja ikävän kanssa. Toivottavasti tää on pysyvää, eikä vain yksi hyvä päivä. Nähdään irl, jos niin on tarkoitETtu.

Onko tuossa tunniste vai lyöntivirhe

Vierailija
76030/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se olla kukaan muukaan 🤔 Enpä usko.

Vierailija
76031/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule OCD kanssa tänne

Olen myös hullu

Kaikki me ollaan

Sulla on hyvä peppu Jenny

Sairas olet, sinä joka tämän kirjoitit

Vierailija
76032/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Ketä kaipaat?

Ei ole tarkoitus tunnistautua. 

Vierailija
76033/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jäi jotain kesken aiemmin. 🙂

Karkasit! 

Vierailija
76034/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡

Vierailija
76035/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa, mut oispa.

Vierailija
76036/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Joku sairas trollaa täällä huolella. 

Vierailija
76037/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni jälkeen läheisin urospuolinen on ehdottomasti koirani. Kaivattua ei lasketa, koska hän ei ole elämässäni oikeasti läsnä.

Vierailija
76038/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitellut tänne, mutta tarkkaillut kyllä, outoa ketjua. Ja välillä olen, että mitä helvettiä. Joku trollaa ja yrittää tehdä hallaa. Muuta en sano. Get a life fuckers. 

Vierailija
76039/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sen yhä?

Vierailija
76040/76074 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko sen yhä?

Ei se kadonnut.