Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan nykyaikaa. Joka paikassa jotain tekoälyä ja älylaseja. Kuka tahansa voi toisen tietämättä ja ilman lupaa salakuvata missä tahansa. En uskaltanut mennä koko kesänä yleiselle rannalle ottamaan aurinkoa, enkä uskalla jutella ihmisille luottamuksellisia asioita. Koskaan ei tiedä kuvataanko sitä.
Salakuvaamista harrastaa henkisesti sairaat. Älylasit pitäisi kieltää 😡
Jep. Näin on. Kaikki sarjamurhaajan tunnusmerkit tuntemallani salakuvaajalla. Epäilyttäviä muistoesineitä, varastettuja alushousuja oikea kokoelma ja ties mitä muuta.
Mielenkiintoinen kaipauksen kohde sulla.
Juoppo oli vähän häntäheikki. Aina sillä oli naisia, vaikkei ollut mikään kedon kaunein kukka. Osasi myös panna, kun sitä kunnolla opetin. Aluksi oli ihan surkea räpeltäjä. Kehityskulkunsa sänkykeisariksi oli huikeaa. Nykyinen on tyhmä ja oppimaton sillä saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastella, kun nähdään! 🙂
Samoin. Asiaa hankaloittaa lähinnä se, että nähdään työpaikalla.
Mun kaivattu on ujo ja estoinen, mä olen vaan ujo. Kyllähän niitä mahdollisuuksia olis sekä etänä että livenä, jos uskallettais. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan nykyaikaa. Joka paikassa jotain tekoälyä ja älylaseja. Kuka tahansa voi toisen tietämättä ja ilman lupaa salakuvata missä tahansa. En uskaltanut mennä koko kesänä yleiselle rannalle ottamaan aurinkoa, enkä uskalla jutella ihmisille luottamuksellisia asioita. Koskaan ei tiedä kuvataanko sitä.
Salakuvaamista harrastaa henkisesti sairaat. Älylasit pitäisi kieltää 😡
Jep. Näin on. Kaikki sarjamurhaajan tunnusmerkit tuntemallani salakuvaajalla. Epäilyttäviä muistoesineitä, varastettuja alushousuja oikea kokoelma ja ties mitä muuta.
Mielenkiintoinen kaipauksen kohde sulla.
Niin no osa tulkitsee otsikon niin, että "henkilö" voi olla vaikka mielikuvitusolento.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo oli vähän häntäheikki. Aina sillä oli naisia, vaikkei ollut mikään kedon kaunein kukka. Osasi myös panna, kun sitä kunnolla opetin. Aluksi oli ihan surkea räpeltäjä. Kehityskulkunsa sänkykeisariksi oli huikeaa. Nykyinen on tyhmä ja oppimaton sillä saralla.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on olemassa monistushuoneet ja siivouskomerot. Niissä on laitettu alulle monta vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on olemassa monistushuoneet ja siivouskomerot. Niissä on laitettu alulle monta vauvaa.
Tai sitten vaan ihan hotellihuone sänkyineen tai joku vuokramökki, jossa vois nauttia oikein kunnolla. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vaan ihan hotellihuone sänkyineen tai joku vuokramökki, jossa vois nauttia oikein kunnolla. 😍
Öööö miksei vain jommankumman sänky🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataispa vauva..
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Oot ollu poissa hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö miksei vain jommankumman sänky🙄
Harhauduttu pois omalta kaistalta. Mieli tekee vähän seikkailla.
Se suuttui mulle varmaan siitä, kun sanoin sille yhtä ilkeästi takaisin. Ennen en sitä tehnyt. Ei ollut tottunut sellaiseen, hemmoteltu kun oli ollut. Osas kyllä itse olla tosi ilkeä, M siitä joskus sanoikin, että miten voin sen kanssa kaveerata, kun se oli niin sairaan ilkeä, aina kun sillä meni kuppi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Tää ikävöinti alkaa jo vaikuttamaan arkeen. Miksi mä en saa laitettua sitä viestiä sulle?
Koska oot varattu.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen rakkaus
Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ikävöinti alkaa jo vaikuttamaan arkeen. Miksi mä en saa laitettua sitä viestiä sulle?
Koska oot varattu.
En ole, kyllä sä tiedät kuviot.
Jotkut rakkaudet on kyllä ihan perseest. Tai ainoa hyvä puoli niissä on ollut seksi. Nykyisessä kaikki muut jutut on sit parempia.
Jesse, voisit panna mua sillaisella tarmolla että saatais yhdessä vauva <3
Niin minäkin, mut toisinaan seksiajatukset on voimakkaampia ja haluaa tyydytystä. Näin ainakin mulla..