Millainen vartalo teitä viehättää?
Kommentit (89)
En osaa sanoa. Ei mikään lihaskimppu.
Kasvot ovat tärkeimmät, sitten katsotaan ällöttääkö muu. Jos ulkonäöstä nyt vain puhutaan.
N52
Miehessä miellyttää silmiä pitkät ja hoikat jalat, kapea lantio ja litteä vatsa. Ei isoja rintalihaksia, mutta hartiat mielellään keskileveät. Käsivarret hoikat, mutta lihakset erottuu hyvin. Pitkähkö kaula. Olen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Ei mikään lihaskimppu.
Kasvot ovat tärkeimmät, sitten katsotaan ällöttääkö muu. Jos ulkonäöstä nyt vain puhutaan.
N52
Niin! Vartalosta puhutaan. Ei sisäisestä sivistyksestä.
Normaali hoikahko suomalainen naisen kroppa. Jokaisella on oamnalaisensa. Runsan liikalihavuus tai anorektisuus ja muovisuus ei viettele eikä tatskat.
Naisvartaloista viehättää hieman pulska, tiimalasi- tai päärynävartalo.
Eli pyllyvä ja reitevä, selkeästi kapeampi vyötärö.
Rintavakin saa olla, mutta ei tarvitse.
Mies, 52v
Vierailija kirjoitti:
Miehessä miellyttää silmiä pitkät ja hoikat jalat, kapea lantio ja litteä vatsa. Ei isoja rintalihaksia, mutta hartiat mielellään keskileveät. Käsivarret hoikat, mutta lihakset erottuu hyvin. Pitkähkö kaula. Olen keski-ikäinen nainen.
Voi miten meillä voikaan olla erilainen miesmaku!?
Olen myös keski-ikäinen nainen ja sytyn optisesti miehistä, jotka ovat jotenkin "pyöreitä". Tykkään, että miehellä on vatsaa ja vähän paksummat käsivarret ja reidet. Jenkkakahvatkaan ei haittaa. En myöskään tykkää jos mies on itseäni paljon pidempi....paras pituusero n. 10 cm. Kaulakin saa olla paksu.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vartalo
Miehesi vartalo.
Muulla ei väliä, kunhan on naimisissa ja perheellinen = HOT
Tatuoimaton
Paksut reidet
Iso, pyöreä pylly
Jonkinlainen vyötärö
Isot luomukannut
Pitkät hiukset
Sellainen treenaavat nainen, jotta on ryhdikäs, mutta kuitenkin fläsää päällä tuomassa muotoja eikä mikään kuivan kesän orava.
Vierailija kirjoitti:
Työperäiset lihakset, eli vähän jäntevä
Ei lihaskudos muodostuessaan tiedä, onko nyrkissä käsipaino vai moska.
Semmoinen mistä näkee että nainen pitää fyysisestä kunnostaa huolta
M+40
Hoikka, kiinteä, ei tatuointeja. Rintojen koolla ei ole oikeastaan mitään väliä.
t: Mies
Sun vartalo
M40