Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tarjota kaivatullesi muuta kuin käytettyä ja kulunutta mulkkuasi?
Kaivatulle hyvä uutinen on, että on vähällä käytöllä, mutta vain omassa hellässä käytössä ollut. Sen mukana saa myös sydämmen.
Sorim hieman ohista. Miksi se on hyvä asia? -Sivusta
Koska mielestäni käytetty ja kulunut mulkku ei ole koskaan hyvä asia. Daa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisitpä korkin kiinni ja luopuisitpa muistakin paheistasi, joita on ihan liikaa. On erittäin ikävää, jos älykäs ihminen juo itsensä hengiltä.
Saako edes kynsiä pureskella?
Ei niin kauniita käsiä sais jyrsiä. Kynsien pureskelusta tulee vähitellen sellaiset pallopäiset sormet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastella, kun nähdään! 🙂
Suoraan asiaan? 😄…
Metsän siimeksessä voisi ergonomisesti asettautua kasvot puuta päin ja helmat vyötäisillä.
Sivu
Minä vetäydyin syvälle Quang Ngaihin viidakkoon K-50M kuularuiskun ja resurssilaatikon kanssa. Ei ole ihastusta. Tuutori idealistia etsii tämä sensitiivinen idealisti.
"Go home, G.I!" 🤭
Nyt poistun Ahdistus Voimistuu-palstalta 🧱
Ps. Hell Let Loose Vietnam on parhain tiimityö online räiskintäpeli, jota olen saanut pelata. Vaikka on ennakkopääsy-tilassa, niin potentiaali on valtava.
Kohta on talvi, voisit opettaa mut lautailemaan, ni veisin sinut kiitokseksi etelän lämpöön. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyvä uutinen on, että on vähällä käytöllä, mutta vain omassa hellässä käytössä ollut. Sen mukana saa myös sydämmen.
Kaipaat inceliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisitpä korkin kiinni ja luopuisitpa muistakin paheistasi, joita on ihan liikaa. On erittäin ikävää, jos älykäs ihminen juo itsensä hengiltä.
Saako edes kynsiä pureskella?
Ei niin kauniita käsiä sais jyrsiä. Kynsien pureskelusta tulee vähitellen sellaiset pallopäiset sormet.
Ihmiset välttelee suusexiä, mutta syövät omia kynsiä joissa bakteereita enemmän kuin wc pöntössä. Elämän ihmeellisyyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat inceliä?
En tunne sanaa. Älä ota itseesi, saat nussia kaikkea mikä liikkuu. Kaikki eivät halua tehdä niin.
En tiedä hänestä mutta vaimonsa juo kuin sieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastella, kun nähdään! 🙂
Suoraan asiaan? 😄…
Miksei? Tavataan jossain, missä on sänky. Meistä molemmat on parempia osoittamaan tunteensa näyttämällä kuin puhumaan niistä. Niin ainakin luulen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän minulla ole mitään seliteltävää, kun ei meillä mitään ollutkaan, mutta silti on sellainen tunne, että kaikki pitäisi puhua läpi.
Sama tilanne. Kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen, koska mitään ei ole koskaan ollutkaan.
Mulle ihan sama. - sivu
Minua ei kiinnosta puhua sellaisille ihmisille kuin vaikkapa hän. Myös sivusta
Miksi olla edes tekemisissä, jos ei kiinnosta puhua? - eriltä
Jos on velvollisuus nähdä muista syistä, vaikka ei haluaisi. Sivusta joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän minulla ole mitään seliteltävää, kun ei meillä mitään ollutkaan, mutta silti on sellainen tunne, että kaikki pitäisi puhua läpi.
Sama tilanne. Kumpikaan ei ole tilivelvollinen toisilleen, koska mitään ei ole koskaan ollutkaan.
Mulle ihan sama. - sivu
Minua ei kiinnosta puhua sellaisille ihmisille kuin vaikkapa hän. Myös sivusta
Miksi olla edes tekemisissä, jos ei kiinnosta puhua? - eriltä
Jos on velvollisuus nähdä muista syistä, vaikka ei haluaisi. Sivusta joku.
Monet velvollisuudet voi perua. Vetoaa vaikka siihen, että sairastui. Vielä sivummasta joku.
Oon oottanut sua koko elämäni. Mulla on valtavasti unelmia ja haaveita meistä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Oon oottanut sua koko elämäni. Mulla on valtavasti unelmia ja haaveita meistä. 🙂
Tapasitteko synnärillä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasitteko synnärillä?
Voi toisesta haaveilla, vaikkei ole edes tavannut häntä. Voi toivoa suurta rakkautta, vaikkei vielä tiedä, millainen se toinen, josta haaveilee, on. Ja kaikkea ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hänestä mutta vaimonsa juo kuin sieni.
Olin palauttamassa pulloja ja useampi kassillinen oli nimenomaan kalja yms. tölkkejä. Eräs iäkkäämpi nainen tahtoi päästä mainitsemaan miten naamasta näkee miten se viina maistuu. Tokihan en itse juo lainkaan. Olisin voinut ärähtää vastaan mutta häkellyin niin paljon että olin vain hiljaa ja kuin en kuulisikaan.
Näin sinusta ja vatsalihaksistasi unta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksestäsi.Siitä sinun pitää ottaa selvää.sivust
Suoraan asiaan? 😄…