Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana! Katselin taas sun kuvia ja näytät niissä niin hyvälle! 🧡
Kelpuutan julkiseen jakoon vain parhaat otokset itsestäni. Onneksi ei nähdä livenä, pettyisit!
Vastakkainen ongelma kuin mulla. Näytän mielestäni valokuvissa aina jotenkin hölmöltä ja työn ja tuskan takana että saa otoksia joissa näytän yhtään itseltäni. Livenä olis paljon helpompaa. Kenestäkään ei kyllä saa valokuvista hyvää käsitystä. Ihmisen persoona ja eleet vaikuttaa niin paljon. Sivusta
Toivottavasti sulla ois helpompaa mun kanssa. Haluisin niin susta sydänystävän. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tarjota kaivatullesi muuta kuin käytettyä ja kulunutta mulkkuasi?
Kaikki mikä kulkee sen mukana.
Mutta mitä jos olet itse yhtä mätä kuin mulkkusi? Mietipä sitä!
Sopis mätää hedelmääs hyvi 🤣🤣
Veikeää, että mätämuna kaipaa mätää hedelmää. Kaunista kaipuuta, ei voi muuta sanoa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on niin vaikeaa tulla toimeen sen kanssa. Kerrankin olis ollut hyvä tilanne ja kaikki muu on sen kanssa osoittautunut mahdottomaksi.
Kuulostaa pahalta, kun puhut hänestä se-muodossa. Kertooko arvostuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Ketä nyt kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ois helpompaa mun kanssa. Haluisin niin susta sydänystävän. 🧡
Se olis jopa parempaa kuin parisuhde. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on niin vaikeaa tulla toimeen sen kanssa. Kerrankin olis ollut hyvä tilanne ja kaikki muu on sen kanssa osoittautunut mahdottomaksi.
Kuulostaa pahalta, kun puhut hänestä se-muodossa. Kertooko arvostuksesta?
No en mä kyllä häntä kauheasti arvosta. Ollut harvinaisen törkeä ihminen, mutta oli hän sentään hyvä vällyjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpuutan julkiseen jakoon vain parhaat otokset itsestäni. Onneksi ei nähdä livenä, pettyisit!
Vastakkainen ongelma kuin mulla. Näytän mielestäni valokuvissa aina jotenkin hölmöltä ja työn ja tuskan takana että saa otoksia joissa näytän yhtään itseltäni. Livenä olis paljon helpompaa. Kenestäkään ei kyllä saa valokuvista hyvää käsitystä. Ihmisen persoona ja eleet vaikuttaa niin paljon. Sivusta
Sama, ja mielummin näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi vaan meikkiä ja beauty filtteriä päälle. Finnit, ihohuokoset ja kaksarit pois. 😊
Mutta silti voi olla kiintynyt toiseen, vaikkei kauheasti arvostaisikaan. Pitää vaan olla realisti sen kanssa, että hän on mitä on, eikä ole mitenkään hyvä ihminen, kiinnostava ja älykäs toki, mutta melkoinen paskiainen kans.
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas Tinder-ahdistus, liikaa tuttuja, pettäviä aviomiehiä siellä antamassa supertykkäyksiä varmaan kaikille.
Omalla profiililla pettävät? Varmaankin avoin liitto, muuten epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti voi olla kiintynyt toiseen, vaikkei kauheasti arvostaisikaan. Pitää vaan olla realisti sen kanssa, että hän on mitä on, eikä ole mitenkään hyvä ihminen, kiinnostava ja älykäs toki, mutta melkoinen paskiainen kans.
Kuulostaa eräältä.
Olet päänsärkyni ja tänään konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Arvostus on hankala asia. Vaikka jostain ihmisestä tykkää muuten paljonkin, ja tämä samalla käyttäytyy huonosti sekä on vielä oikeasti tyhmä, niin arvostuksen kanssa on niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostus on hankala asia. Vaikka jostain ihmisestä tykkää muuten paljonkin, ja tämä samalla käyttäytyy huonosti sekä on vielä oikeasti tyhmä, niin arvostuksen kanssa on niin ja näin.
Niinpä. Ja se kun hän ei aluksi ollut sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Olet päänsärkyni ja tänään konkreettisesti.
Vikahan on aina minussa.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Mulla on ikävä sun ääntäs, sun rauhallista puhetapaa.
Pitemmän aikaa vaikutit etäiseltä. Ei susta osannut sanoa, mikä olet miehiäs. Semmonen aika korrekti, mutta vähän etäinen silti. Mäkin taisin peruskohteliaisuuksien jälkeen pitkälti katsella seiniä taikka varpaita, ettei musta vaan saa kiinnostuneen vaikutelmaa. Sitä mitä nimenomaan olin.
Yks päivä ihan yhtäkkiä meidän jutellessa tuli vahvasti se fiilis, että jutut oli sitä korrektia läheisemmällä tasolla enkä olis halunnut lopettaa sitä keskustelua koskaan. Työt ei kuitenkaan antanut myöden, mutta sen jälkeen mun maailma on ollut ihan mullin mallin.
Ylivoimaisesti kaunein viesti, joka täällä on tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Mulla on ikävä sun ääntäs, sun rauhallista puhetapaa.
Pitemmän aikaa vaikutit etäiseltä. Ei susta osannut sanoa, mikä olet miehiäs. Semmonen aika korrekti, mutta vähän etäinen silti. Mäkin taisin peruskohteliaisuuksien jälkeen pitkälti katsella seiniä taikka varpaita, ettei musta vaan saa kiinnostuneen vaikutelmaa. Sitä mitä nimenomaan olin.
Yks päivä ihan yhtäkkiä meidän jutellessa tuli vahvasti se fiilis, että jutut oli sitä korrektia läheisemmällä tasolla enkä olis halunnut lopettaa sitä keskustelua koskaan. Työt ei kuitenkaan antanut myöden, mutta sen jälkeen mun maailma on ollut ihan mullin mallin.
Ylivoimaisesti kaunein viesti, joka täällä on tullut vastaan.
Taso ei ole korkealla 😀
Miehelle, jolla oli nuorisolaisten kalalippis. Pusu 😉