Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon oottanut sua koko elämäni. Mulla on valtavasti unelmia ja haaveita meistä. 🙂
Tapasitteko synnärillä?
Voi toisesta haaveilla, vaikkei ole edes tavannut häntä. Voi toivoa suurta rakkautta, vaikkei vielä tiedä, millainen se toinen, josta haaveilee, on. Ja kaikkea ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti.
🤣🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon oottanut sua koko elämäni. Mulla on valtavasti unelmia ja haaveita meistä. 🙂
Miksi vasta nyt?
Ehkä oon kokenut, etten oon riittävä! Että hän ansaitsisi jonkun, joka ois sopivampi kaikilla tavoilla: samanlainen luonteeltaan ja harrastuksiltaan, nuorempi, kauniimpi ja hoikempi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tarjota kaivatullesi muuta kuin käytettyä ja kulunutta mulkkuasi?
Kaivatulle hyvä uutinen on, että on vähällä käytöllä, mutta vain omassa hellässä käytössä ollut. Sen mukana saa myös sydämmen.
Sorim hieman ohista. Miksi se on hyvä asia? -Sivusta
Tuskin kukaan oikeasti upea nainen kelpuuttaa sellaista miestä, jonka ohjauskeskus on jalkojen välissä. Siksi varmaan. Sivusta.
Jos takana on kuitenkin yksi pitkä suhde, niin se on luultavasti enemmän käytetty kuin sellaisella joka hyppää kukasta kukkaan. Onko sellaisetkin miehet viallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasitteko synnärillä?
Voi toisesta haaveilla, vaikkei ole edes tavannut häntä. Voi toivoa suurta rakkautta, vaikkei vielä tiedä, millainen se toinen, josta haaveilee, on. Ja kaikkea ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti.
🤣🤣😂
Ei saa nauraa toiselle, joka on herkkä ja runollinen sielu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisitpä korkin kiinni ja luopuisitpa muistakin paheistasi, joita on ihan liikaa. On erittäin ikävää, jos älykäs ihminen juo itsensä hengiltä.
Saako edes kynsiä pureskella?
Ei niin kauniita käsiä sais jyrsiä. Kynsien pureskelusta tulee vähitellen sellaiset pallopäiset sormet.
Ihmiset välttelee suusexiä, mutta syövät omia kynsiä joissa bakteereita enemmän kuin wc pöntössä. Elämän ihmeellisyyksiä
Epäilen ettei kukaan ole saanut suusyöpää kynsien pureskelun seurauksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyvä uutinen on, että on vähällä käytöllä, mutta vain omassa hellässä käytössä ollut. Sen mukana saa myös sydämmen.
Tuskin kukaan oikeasti upea nainen kelpuuttaa sellaista miestä, jonka ohjauskeskus on jalkojen välissä. Siksi varmaan. Sivusta.
Jos takana on kuitenkin yksi pitkä suhde, niin se on luultavasti enemmän käytetty kuin sellaisella joka hyppää kukasta kukkaan. Onko sellaisetkin miehet viallisia?
Luetunymmärtämisestä morjens. Kuka puhui viallisista? Sinä itse vain.
Tuskin kukaan oikeasti upea nainen kelpuuttaa sellaista miestä, jonka ohjauskeskus on jalkojen välissä.
Ihan törkeästi joku kirjoittaa toisesta ihmisestä. Mieluummin ottaisin kukasta kukkaan hyppijän kuin ilkeän ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastella, kun nähdään! 🙂
Suoraan asiaan? 😄…
Metsän siimeksessä voisi ergonomisesti asettautua kasvot puuta päin ja helmat vyötäisillä.
Sivu
Tuolla lailla olen fantasioinut kaivatun mut vastaanottavan. Eri sivu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan törkeästi joku kirjoittaa toisesta ihmisestä. Mieluummin ottaisin kukasta kukkaan hyppijän kuin ilkeän ihmisen.
Silleen saa vähemmän kuluneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, päin vastoin. 😊 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta nyt?
Ehkä oon kokenut, etten oon riittävä! Että hän ansaitsisi jonkun, joka ois sopivampi kaikilla tavoilla: samanlainen luonteeltaan ja harrastuksiltaan, nuorempi, kauniimpi ja hoikempi jne.
Siis et ole riittävä sille mielikuvitushahmolle, jota et ole vielä tavannut?
Miehen sydän on siellä jalkojen välissä kuten yllä totesi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta nyt?
Siis et ole riittävä sille mielikuvitushahmolle, jota et ole vielä tavannut?
Miksi ajattelit, etten ole tavannut? Ollaan nähty monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko? Miksi ajattelen kaivatus paljon enemmän kaikkea muuta kuin millaista seksi olisi hänen kanssaan? Voihan se johtua tosin siitäkin, että uskoisin sen olevan hyvää. 🥰
Hyvän ihmisen seurassa ei epävarmuutta tunneta, että aina pitäisi olla joku asia tai kohta itsessä paremmin. Terkkuja kivalle miehelle. <3
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen tavannut monta sellaista, että joskus uskokin meni, että vois olla muunlaisiakin. Onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäisitpä korkin kiinni ja luopuisitpa muistakin paheistasi, joita on ihan liikaa. On erittäin ikävää, jos älykäs ihminen juo itsensä hengiltä.
Saako edes kynsiä pureskella?
Ei niin kauniita käsiä sais jyrsiä. Kynsien pureskelusta tulee vähitellen sellaiset pallopäiset sormet.
Ihmiset välttelee suusexiä, mutta syövät omia kynsiä joissa bakteereita enemmän kuin wc pöntössä. Elämän ihmeellisyyksiä
Epäilen ettei kukaan ole saanut suusyöpää kynsien pureskelun seurauksena
Mustavalkoista. Epäilen ettei tervejärkiset itsestään huolta pitävät parisuhteessa olevat suuseksin harrastajat saa ikinä suusyöpää juuri suuseksistä. Joka tapauksessa harrastan ennemmin suuseksiä mahdollisen mielitiettyni kanssa, kuin syön kynsiäni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän ihmisen seurassa ei epävarmuutta tunneta, että aina pitäisi olla joku asia tai kohta itsessä paremmin. Terkkuja kivalle miehelle. <3
Suhteen alussa on ainakin mulla paljon epävarmuuksia..
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastella, kun nähdään! 🙂
Samoin. Asiaa hankaloittaa lähinnä se, että nähdään työpaikalla.