Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (74629)

Vierailija
73821/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan turvallisia ihmissuhteita. Minä haluan olla merkityksellinen ilman että lunastan sen palveluksilla. Minä haluan että tekemiseni saa muut iloiseksi, mutta haluan ehtiä olla iloinen myös itse. Minä haluan että minulle ollaan rehellisiä sekä hyvässä että huonossa. Minä haluan olla aina parempi kuin ennen olen ollut. Mitä sinä haluat?

Jos eräs nainen sanoisi nuo sanat, tarkoittaisi sitä ja todistaisi sen minulle niin tekisin siitä vaimon.

No mitä teit kun ei irl ole tullut noita sanoja? 

Vierailija
73822/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Montako kaipaajaa sulla on ja montaako itse kaipaat?

Ketjussa tuskin kaipaa kukaan, mutta kaksi itseeni ihastunutta tiedän. Tunteet eivät kohtaa heidän kanssaan.

Yhteen olen itse ihastunut, lisäksi on muutamia muita, jotka tulevat joskus mieleen. Kaikille saatan joskus kirjoittaa tänne, jos sattuu olemaan jotakin mielen päällä. Mitään en tosielämässä halua kenenkään kanssa.

Varsinaisesti ikävöin joitakin lapsuuden ja nuoruuden kavereita. Olis kiva tietää heidän elämästään, lähdimme eri suuntiin vuosikymmeniä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73823/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤎n.🧡💙m.

Oranssi sydän siis oli joku tykkään kaverina -emoji?

T. 💙m

Koitapa käyttää punaista täällä. 🤔🤨 

Vierailija
73824/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

…eli juteltaisko?

Vierailija
73825/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin hauska, kun ihmiset käyvät täällä vakavia parisuhdekeskusteluja anonyymien kanssa :D

Vierailija
73826/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosielämässä kiinnostunut vain yhdestä, vaikka menikin jo hetkeksi hermot! Söpöjen kanssa voin jutella ja nautiskella hetkestä, mutta en ole silleen kiinnostunut kuin yhdestä. Ja livenä tietty nuo söpötkin, ei missään palstoilla tai muualla ruutujen takana.. 

Vierailija
73827/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin hauska, kun ihmiset käyvät täällä vakavia parisuhdekeskusteluja anonyymien kanssa :D

Ei välttämättä. Et edes sinä voi sitä tietää, vaan voisko olla niin että tuo on kuvitelmaasi? 
Haloooo. Kaikki täällä tuuleen huutelee, paitsi sinä senkin järjenäääni.

Vierailija
73828/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä olis edes yksi joka ymmärtäisi.

Vierailija
73829/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri kirjoittamassa etten kävisi ikinä keskustelua IRL kenenkään kanssa joka käy harhaista tsättiä anonyymilangassa jos saisin tietää. 

Vierailija
73830/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Et edes sinä voi sitä tietää, vaan voisko olla niin että tuo on kuvitelmaasi? 
Haloooo. Kaikki täällä tuuleen huutelee, paitsi sinä senkin järjenäääni.

👍

Vierailija
73831/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan turvallisia ihmissuhteita. Minä haluan olla merkityksellinen ilman että lunastan sen palveluksilla. Minä haluan että tekemiseni saa muut iloiseksi, mutta haluan ehtiä olla iloinen myös itse. Minä haluan että minulle ollaan rehellisiä sekä hyvässä että huonossa. Minä haluan olla aina parempi kuin ennen olen ollut. Mitä sinä haluat?

Jos eräs nainen sanoisi nuo sanat, tarkoittaisi sitä ja todistaisi sen minulle niin tekisin siitä vaimon.

No mitä teit kun ei irl ole tullut noita sanoja? 

.... en mitään?

Vierailija
73832/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, joilla on aikaa olla täällä tuntikausia joka päivä, eikö teillä ole mitään elämäntehtävää? Ihmisiä jotka tarvii teitä? Kotiaskareita? Harrastuksia tms.? (Pois lukien sairastavat ihmiset, jotka eivät jaksa tehdä. Mutta kai täällä terveitäkin on.) Asiahan ei kenellekään kuulu, tulee vaan usein mieleen. Ihmisyys on niin monimuotoista ja kiinnostavaa. Mihin kukakin aikaansa käyttää jne. 

Eihän tähän mene aikaa juuri ollenkaan ja kaiken voi hoitaa sivussa.

Kysymys oli heille, jotka ovat täällä tuntikausia joka päivä, jos siis maltoit lukea kunnolla. Sellaisilla ihmisillä menee täällä tuntikausia aikaa joka päivä, kerran ovat täällä tuntikausia joka päivä.

Sivusta

Vierailija
73833/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri kirjoittamassa etten kävisi ikinä keskustelua IRL kenenkään kanssa joka käy harhaista tsättiä anonyymilangassa jos saisin tietää. 

Kun tietää tarpeeksi, niin sillä voi jopa ajaa ihmisiä pois elämästä. -Siinä onnistunut

Vierailija
73834/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoisit jos keksisin tekosyyn kutsua tänne, vaikka jotkut illanistujaiset? Tulisitko.

Vierailija
73835/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa, naisen viattomuus on silmälumetta.

Vierailija
73836/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin kirjoitellut harhaisia viestejä. Erilaisia, mutta kuitenkin. Huvittaa silti sivusta välillä. :D

Vierailija
73837/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoisit jos keksisin tekosyyn kutsua tänne, vaikka jotkut illanistujaiset? Tulisitko.

Voisinpa tullakin, jos sattuisin olemaan siellä päin. 

Vierailija
73838/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa tullakin, jos sattuisin olemaan siellä päin. 

Jos sattuisit olemaan?

Vierailija
73839/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti tulisin.

Vierailija
73840/74629 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.