Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74564)
Tapaamme ilmeisesti ensi viikolla.Päivät ilman sinua ovat liian pitkiä, kun taas kanssasi tuntikin kuluu sekunnissa.
Kauniita unia,suukkoja ja rakkaita ajatuksia.😊😁
… vielä kun ei ole hyvä fiilis, en katso. Kun jutut alkaa toistamaan itseään, en puhu. Vika on mun heikkouksissa, ja huonoissa jutuissa.
Silti 🤎💙
Vierailija kirjoitti:
Hitto ku on tylsää ilman sua. Oot vaan ollu niin iso osa mun elämää, ettei sun poissaoloa voi olla huomaamatta.Voihan olla, et vihaat mua ja jos niin on, niin eihän sille mitään voi.
Mulla olis vaan ollut niin paljon kysymyksiä, joihin olisin halunnu vastauksen. Ehkä eniten olisin halunnut tietää, mitä sä ajattelit kaikesta.
En ainakaan vihaa kaivattuani ja toivon hänelle kaikkea hyvää, vaikka nyt olenkin ollut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan turvallisia ihmissuhteita. Minä haluan olla merkityksellinen ilman että lunastan sen palveluksilla. Minä haluan että tekemiseni saa muut iloiseksi, mutta haluan ehtiä olla iloinen myös itse. Minä haluan että minulle ollaan rehellisiä sekä hyvässä että huonossa. Minä haluan olla aina parempi kuin ennen olen ollut. Mitä sinä haluat?
No oot varmaan eri mut haluan et nainen sitoo mut tuoliin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää.
Ei ollut sulle. Mulla on muitakin mielikuvituskaivattuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää.
Eli joskus kuitenkin kiinnosti
Joskus pyysin sua sanomaan mulle jotain rumaa ja olemaan kylmä. Ajattelin, että se olisi ainoa tapa katkaista mun tunneside suhun. Muistatko?
Vierailija kirjoitti:
Joskus pyysin sua sanomaan mulle jotain rumaa ja olemaan kylmä. Ajattelin, että se olisi ainoa tapa katkaista mun tunneside suhun. Muistatko?
Juu. Senkin jäinen gorilla…
Olin silloin niin epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan turvallisia ihmissuhteita. Minä haluan olla merkityksellinen ilman että lunastan sen palveluksilla. Minä haluan että tekemiseni saa muut iloiseksi, mutta haluan ehtiä olla iloinen myös itse. Minä haluan että minulle ollaan rehellisiä sekä hyvässä että huonossa. Minä haluan olla aina parempi kuin ennen olen ollut. Mitä sinä haluat?
Jos eräs nainen sanoisi nuo sanat, tarkoittaisi sitä ja todistaisi sen minulle niin tekisin siitä vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Nii
Vierailija kirjoitti:
Eli silloin kun menee huonosti, voi rakentaa ihmissuhteita, ja sitten kun parempaa tuulta tarjolla niin tiputellaan paskimmat pois. Näinkö?
Oon kaivannut sua, koska olet ollut mulle merkityksellinen ja tärkeä. Ehkä jopa liiankin tärkeä.
Tänään jopa kun esiinnyin, ehdin miettiä sua. Kuvittelin leveän hymyn kanssa kulman takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli silloin kun menee huonosti, voi rakentaa ihmissuhteita, ja sitten kun parempaa tuulta tarjolla niin tiputellaan paskimmat pois. Näinkö?
Eihän tuossa niin sanottu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen laita minulle viestiä areenan chattiin. :)
Areenan chatti? Mikä se on?
T. kaunokainen
Kisojen aikana pyörii. :)
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanoita. Eikö tänään tapahtunutkaan?🤣
Tapahtui. Mukisaaga sai päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on eri.
Miehen.