Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (74564)

Vierailija
73781/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit ollu kaikkea sitä mitä naiselta voisin ikinä toivoa ja ehkä enemmänkin, enhän tunne sinua vielä kunnolla. Harmi että tapasin sinut mahdollisimman huonoon aikaan, niin ei ollut mahdollisuutta ottaa selvää siitä. Ei mulla ole ikinä ollu tälläisiä tunteita ketään kohtaan, niin tää oli kyllä uskomaton kokemus ilman, että mitään olikaan. Kiitos, kun tulit elämääni edes hetkeksi.

Too little too late. Mostly little.

Vierailija
73782/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi hiljaisuus satuttaa.

Väsyneenäkin vahva.

Voi satuttaa ja sekin, jos sanoo jotain ja saa vastareaktion.  Se hiljentää kaipaajankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73783/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häiritse sinua, mutta se taitaa häiritä sinua.

Onko se tavoitteesi?

Vierailija
73784/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oot silti tärkeä. Puhut tai et.

Hiljaisena oot vaan… noh, vähemmän äänessä.

Puhutko itse?

Vierailija
73785/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto ku on tylsää ilman sua. Oot vaan ollu niin iso osa mun elämää, ettei sun poissaoloa voi olla huomaamatta.Voihan olla, et vihaat mua  ja jos niin on, niin eihän sille mitään voi. 

Mulla olis vaan ollut niin paljon kysymyksiä, joihin olisin halunnu vastauksen. Ehkä eniten olisin halunnut tietää, mitä sä ajattelit kaikesta.

Vierailija
73786/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalitetaanko nyt ampiaista ja joutuuko se kaltereiden taa tai viralta? 

Vierailija
73787/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit ollu kaikkea sitä mitä naiselta voisin ikinä toivoa ja ehkä enemmänkin, enhän tunne sinua vielä kunnolla. Harmi että tapasin sinut mahdollisimman huonoon aikaan, niin ei ollut mahdollisuutta ottaa selvää siitä. Ei mulla ole ikinä ollu tälläisiä tunteita ketään kohtaan, niin tää oli kyllä uskomaton kokemus ilman, että mitään olikaan. Kiitos, kun tulit elämääni edes hetkeksi.

Kaunista ja haikeaa. Oliko m > n ?

Vierailija
73788/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mut rauhoittumaan, kun sunnuntaina tulit vastaan tulemalla vastaan, vaikka et sentään vastaan tullut. Alan luottaa, että tästä tulee vielä...

Vierailija
73789/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni tunniste? 💓

Vierailija
73790/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämäkin naiselta

Vierailija
73791/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyneenäkin vahva.

Hän vaikuttaa siltä, ettei halua olla tekemisissä. Sivusta. 

Vierailija
73792/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko miettineet kuinka paljon näissä kaipausketjuissa käy väkeä, jotka ei sano mitään, eikä tykkäile? Harmi kun täällä ei näe.

Joskus tykkäilen, nyt taas sanon jotain tauon jälkeen.

Vierailija
73793/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oot silti tärkeä. Puhut tai et.

Hiljaisena oot vaan… noh, vähemmän äänessä.

Puhutko itse?

Hänelle vähemmän äänessä, koska tänään olisi ollut todella huono hetki, ja paljon häiriöitä. Maybe tomorrow.

Vierailija
73794/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tätä enää korjattua. Voihan olla, ettet edes enää muista minua. Minulle olit kuitenkin kaunein asia, mitä olen kokenut romantiikan osalta.

Vierailija
73795/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tunniste? 💓

🐴

Vierailija
73796/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämäkin naiselta

Ei, nyt on tunnisteita tarpeeksi.

Vierailija
73797/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyneenäkin vahva.

Voi satuttaa ja sekin, jos sanoo jotain ja saa vastareaktion.  Se hiljentää kaipaajankin.

Oon paska. Tiedän sen. Tunteet kanavoituu väärin.

Vierailija
73798/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan turvallisia ihmissuhteita. Minä haluan olla merkityksellinen ilman että lunastan sen palveluksilla. Minä haluan että tekemiseni saa muut iloiseksi, mutta haluan ehtiä olla iloinen myös itse. Minä haluan että minulle ollaan rehellisiä sekä hyvässä että huonossa. Minä haluan olla aina parempi kuin ennen olen ollut. Mitä sinä haluat?

Vierailija
73799/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsyneenäkin vahva.

Oon paska. Tiedän sen. Tunteet kanavoituu väärin.

Älä nyt. Oisko ne ikävät sanat, jotka täällä sain, kuitenkin joltain muulta kuin kaivatulta.  

Vierailija
73800/74564 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan turvallisia ihmissuhteita. Minä haluan olla merkityksellinen ilman että lunastan sen palveluksilla. Minä haluan että tekemiseni saa muut iloiseksi, mutta haluan ehtiä olla iloinen myös itse. Minä haluan että minulle ollaan rehellisiä sekä hyvässä että huonossa. Minä haluan olla aina parempi kuin ennen olen ollut. Mitä sinä haluat?

Olla noissa mukana. Sä oot paras siinä mitä teet.

Ja vielä parempi niissä mitä on vielä tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi