Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (74629)
Vierailija kirjoitti:
…eli juteltaisko?
Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit ollu kaikkea sitä mitä naiselta voisin ikinä toivoa ja ehkä enemmänkin, enhän tunne sinua vielä kunnolla. Harmi että tapasin sinut mahdollisimman huonoon aikaan, niin ei ollut mahdollisuutta ottaa selvää siitä. Ei mulla ole ikinä ollu tälläisiä tunteita ketään kohtaan, niin tää oli kyllä uskomaton kokemus ilman, että mitään olikaan. Kiitos, kun tulit elämääni edes hetkeksi.
Pieni tunniste? 💓
🐴
Tunne oli molemminpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
…eli juteltaisko?
Ketkä?
No ne keiden pitäisi jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit ollu kaikkea sitä mitä naiselta voisin ikinä toivoa ja ehkä enemmänkin, enhän tunne sinua vielä kunnolla. Harmi että tapasin sinut mahdollisimman huonoon aikaan, niin ei ollut mahdollisuutta ottaa selvää siitä. Ei mulla ole ikinä ollu tälläisiä tunteita ketään kohtaan, niin tää oli kyllä uskomaton kokemus ilman, että mitään olikaan. Kiitos, kun tulit elämääni edes hetkeksi.
Pieni tunniste? 💓
🐴
💕
Vierailija kirjoitti:
joskus vuosia sitten vaistoni jo tiesi jotain, vaikka en itse tajunnut mitä. näin on käynyt kahdesti ja toinen näistä oli kaivatun kohtaaminen.
Missä kohtasitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoisit jos keksisin tekosyyn kutsua tänne, vaikka jotkut illanistujaiset? Tulisitko.
Voisinpa tullakin, jos sattuisin olemaan siellä päin.
Jos sattuisit olemaan?
Randolta saat randon vastauksen. Näin se nyt vain on. :P
Jaahas, täytyy lähteä hommiin, ettei tule jumitettua tänne tunneiksi. Muutaman viestin lähetin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joskus vuosia sitten vaistoni jo tiesi jotain, vaikka en itse tajunnut mitä. näin on käynyt kahdesti ja toinen näistä oli kaivatun kohtaaminen.
Missä kohtasitte?
töissä
Oi niitä aikoja.. ensin hänen, sitten minunkin, töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
…eli juteltaisko?
Ketkä?
No ne keiden pitäisi jutella.
Jaa, no meidän pitäis, mutta hän oli ennen eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se toinen oli?
Vierailija kirjoitti:
Juttelisin kyllä
Sopisko huomenna?
Rakastan sinua ja tekee vähän kipeää ajatella että luulet varmaan että olen jo unohtanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tunniste? 💓
🐴
💕
Hyvää yötä kaunokainen, söpöläinen jne. Nyt on aika poistua täältä. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelisin kyllä
Sopisko huomenna?
Sopisi hyvin. Viestillä tavoitat! Sivusta