Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72816)
Vierailija kirjoitti:
Ja et laita itse viestiä, koska......?
Kaivattuni osoitti minulle että en merkitse hänelle juuri mitään.
-m>n
Tänään on se yksi päivä vuodesta, milloin sushia kuuluu syödä ja hymy on vähän tavallista herkemmässä. En kerro miksi. Historiallinen päivä muuten, kun taivaalta tuli vettä.Yleensä tähän päivään kuuluu aurinko. Sellaiset terveiset sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut sukurakkaalle naiselle.
Voisin omia tän. Terkut varatulle miehelle 😘
Ei ollut varatulta mieheltä, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti jonoutettiin. Se jossa halusin vain kertoa että en ole varattu..enää. Tulee nyt hassusti ilman kontekstia.
Pistä viestiä tulemaan mitä kuuluu?
Tuosta ei selviä onko vapaa, varattu tai eronnut. Vielä vähemmän selviää kiinnostuksen laatu.
Mä en suostuis Suomessa syömään raaka kala sushia, yäk. 99% varmuudella saa loisia. Japanissa ne tehdään ihan eri kaloista, sellasista jotka ui niin syvällä et veden paine tappaa loiset.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen traumatisoitunut ihminen, miksi et hae apua sieltä mistä sitä voisi saada? Ei tämä ketju ole oikea paikka siihen. Olosi vain pahenee täällä riitelemällä.
Miksi et hae itse? Miksi et auta traumatisoitunutta?
Kiva päivä, yllättäviä kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostuis Suomessa syömään raaka kala sushia, yäk. 99% varmuudella saa loisia. Japanissa ne tehdään ihan eri kaloista, sellasista jotka ui niin syvällä et veden paine tappaa loiset.
Noin. Parasiitteja täynnä ja kun olen niitä syönyt olen siis parasiitti-ihmisiä. En ole vielä keksinyt miten niistä pääsee eroon.
Voiko ihminen haista pahalta, vaikka käy päivittäin suihkussa, pesee pyykkiä ja on suihkussa pitkiä aikoja itseään jynssäten?
Kulissejakin on pidetty aina, ei niiden pitämiseen somea tarvita. Ei some ole mikään tekijä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen haista pahalta, vaikka käy päivittäin suihkussa, pesee pyykkiä ja on suihkussa pitkiä aikoja itseään jynssäten?
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Oliko sushi viesti sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Jotku vaan haisee.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat sushiin käytetyt kalat jäädytetään ennen käyttöä, tämä tappaa parasiitit. Toki ne vielä ovat siinä kalassa, mutta eivät elossa.
Vierailija kirjoitti:
Kulissejakin on pidetty aina, ei niiden pitämiseen somea tarvita. Ei some ole mikään tekijä tässä.
Varmasti on pidetty myös aiemmin pienissä piireissä, nyt pidetään vähän laajemmalti, ja Tuosta jälkimmäisestä lauseesta eri mieltä. Some on kulissi, ja on lisännyt ihmisten narsistista piirteitä 100%. Tästä ei kannata lähteä jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva päivä, yllättäviä kohtaamisia.
Millaisia? Sivusta mutta hyvä kohtaaminen täälläkin.
Hyvä että kiinnostaa kun kerran seuraat. Olisikin erikoista seurata jos ei kiinnosta. Minua vaan ei kiinnosta pätkääkään seurata tällaisia kuulumisia ja jokainen tekee kuinka tykkää. Kuten sanottu, saa ihmetellä.