Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö Paranoidista Skitsofreniaa sairastava Pasi täällä? Vieläkö katsot F1-kilpailuja? Vieläkö pelottelet muita ja puhkot muiden autojen renkaita?
Onko ikävä tuota tyyppiä, Kaipaatko todella? 🤣🤣🤣
Tulipa mieleen kun hänen nimeään täällä huhuillaan. Hän on mielestäni skitsofreenikon lisäksi psykopaatti. Hänellä oli nolla prosenttia myötäelämiskykyä. Tykkäsi kiusata muita potilaita. Vankilaan kuuluisi.
Tosi ihqun kuulonen tyyppi tää sun kaivattu 🤣🤣🤣
Jep. Hänen vuoksi pelkäsin mennä osastolle toista kertaa ja vanhempani hoitivat minua kotona psykoosini aikana. Tuollainen vaarallinen potilas joka rikkoo turvallisuuden tunteen muilta potilailta pitäisi lähettää elinkautiseen vankeuteen. Mieluummin vaan henki pois, kun empatiaa ei ole.
Ei hemmetti, ja silti kaipaat? Toi on kyllä jo tosi rakkautta 🤣🤣🤣
Kaipaan hänen hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vaan niin loppu.
Samaa liikkeellä. Milloin ollaan loppuja yhdessä?
Ei sinulla ole aikaa minulle.. :(
Ohi. Oon tullut aina pyynnöstä paikalle.
Toivottavasti meillä on vielä joskus aikaa toisillemme kyllästymiseen asti. Kuin kaivatulle! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuli paljon onnellisempi, kun lakkasin käyttämästä fb. Ei tarvi enää katsoa, miten toisille tapahtuu sitä ja tätä ja itse elää normiarkea. Oon vähemmän surullinen ja vihainen tälleen. 🙂
Ei kai sinne kukaan enää elämäänsä jaksa jakaa? Pelkkiä ryhmiä ja tapahtumia vartenhan se on?
Liian hankalaa sitä kautta, niin antaa olla.
Siis en mä sillä, vaan siis että ei kai siellä enää kenenkään taviksen tyhmiä juttuja joudu lukemaan ees? Ollu varmaan kymmeneen vuoteen enää tapana jakaa seinälleen mitään, ei ne ketään kiinnosta
No haloo, varmaan tässä ketjussa käy eri ikäisiä ihmisiä?
Eri
No kai te kaikki nyt kuitenkin ton yli kymmenen olette? Oon ite 47.
Minä olen melkein 46 ja kaivattu melkein 12 vuotta sen alle.
Ok. Niin miksi otit tän ikäasian siis esille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuli paljon onnellisempi, kun lakkasin käyttämästä fb. Ei tarvi enää katsoa, miten toisille tapahtuu sitä ja tätä ja itse elää normiarkea. Oon vähemmän surullinen ja vihainen tälleen. 🙂
Ei kai sinne kukaan enää elämäänsä jaksa jakaa? Pelkkiä ryhmiä ja tapahtumia vartenhan se on?
Siis en mä sillä, vaan siis että ei kai siellä enää kenenkään taviksen tyhmiä juttuja joudu lukemaan ees? Ollu varmaan kymmeneen vuoteen enää tapana jakaa seinälleen mitään, ei ne ketään kiinnosta
Eri
Lähempänä mun vanhempien ikää, kuin mun omaa ikää. Ja mullakin on kaveri, joka jakaa pitkiä pohdintoja Facebookissa. Valtaosa postaa toki muualle.
Keski-ikäisille ihan normaalia päivittää Facebookia, vaikka miten taivastelisit.
Mä olen keski-ikäinen eikä se mun tuttavapiirissä ole kyllä todellakaan tqvqllista. Fabossa ollaan ryhmien ja tapahtumien takia, instaa käytetään omien kuulumisten jakamiseen.
Magneettikenttä ympäröi, kun samassa paikassa ollaan.
Helposti sais kaivattu multa mitä tahansa keksisi pyytää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Minä olen melkein 46 ja kaivattu melkein 12 vuotta sen alle.
Ok. Niin miksi otit tän ikäasian siis esille?
19:01 ja 19:02 :D
Vierailija kirjoitti:
Magneettikenttä ympäröi, kun samassa paikassa ollaan.
Navat vetävät toisiaan puoleensa? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko puhelinnumerosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko puhelinnumerosi?
Hänellä on se jo!
Kiinnostaako seurata kuulumisia instassa, facessa tms. Ei ne juuri kerro toisen ihmisen elämästä, kuten täällä juuri puhuttu. Se on rooli, kuori ja näyttely mitä harrastetaan. Aika harvalla on kiinnostavat jutut. Vähän sama kuin ketä kiinnostaa kylässä katsoa tuttavien matkakuvia selostuksineen. Ihmeelinen todellisuus jossa ihmiset ovat laajasti mukana. Saa ihmetellä.
Oltaispa kaivatun kanssa navat vastakkain, alasti ja lomittain. Tulee kuuma pelkästä ajatuksesta..
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako seurata kuulumisia instassa, facessa tms. Ei ne juuri kerro toisen ihmisen elämästä, kuten täällä juuri puhuttu. Se on rooli, kuori ja näyttely mitä harrastetaan. Aika harvalla on kiinnostavat jutut. Vähän sama kuin ketä kiinnostaa kylässä katsoa tuttavien matkakuvia selostuksineen. Ihmeelinen todellisuus jossa ihmiset ovat laajasti mukana. Saa ihmetellä.
Heräsin, join kahvin ja kävin paskalla. Parempi?
Vierailija kirjoitti:
No monet ihastuneena jakavat aika kivoja kuvia someen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasiahan ne joidenkin päivitykset ennen oli. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista pitäisi kertoa? Onko siellä mitään korvien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua kiinnostaa seurata tuttujen, etäisempien sukulaisten ymv. elämää somessa.
Ei se tietenkään sitä tarkoita, että kuvittelisin sitten tietäväni heidän elämästään oikeasti kovin paljoa, vaikka niitä kuulumisia sieltä näenkin. Eikä ne somejutut todellakaan mitään näyttelyä ja roolia useinkaan ole - ne on vain osa ihmisen elämästä, minkä hän valitsee näyttää siellä.
Kyllähän sitä ihan ilman someakin näyttää eri ihmisille eri asiat omasta elämästään, eikä kaikki tiedä kaikkea.
Ei sinulla ole aikaa minulle.. :(