Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostuis Suomessa syömään raaka kala sushia, yäk. 99% varmuudella saa loisia. Japanissa ne tehdään ihan eri kaloista, sellasista jotka ui niin syvällä et veden paine tappaa loiset.
Oliko sushi viesti sinulle?
Kukas sivuhuutelija sinä olet ja mistä tiedät mikä viesti kenellekin on. Vai oletko tunnistavinasi täältä jonkun viestejä. Käy nyt heti kylmässä suihkussa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen haista pahalta, vaikka käy päivittäin suihkussa, pesee pyykkiä ja on suihkussa pitkiä aikoja itseään jynssäten?
Ei, se on enemmän sun päässä.NIm.merk.kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissejakin on pidetty aina, ei niiden pitämiseen somea tarvita. Ei some ole mikään tekijä tässä.
Varmasti on pidetty myös aiemmin pienissä piireissä, nyt pidetään vähän laajemmalti, ja Tuosta jälkimmäisestä lauseesta eri mieltä. Some on kulissi, ja on lisännyt ihmisten narsistista piirteitä 100%. Tästä ei kannata lähteä jankkaamaan.
Ei mua kiinnostakaan lähteä jankkaamaan. Omaa tyhmyyttähän se on luulla, että some on koko totuus jonkun elämästä tai persoonasta - tai edes välttämättä mitään muuta kuin satunnaisia pieniä hetkiä. Ei se silti tee niistä jaetuista hetkistä useinkaan mitenkään feikkejä. Se on vaan palanen jostain.
Mulla taitaa olla liian pesun vaurioittaman bakteerikannan ja sos. jännityshien yhdistelmä 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostuis Suomessa syömään raaka kala sushia, yäk. 99% varmuudella saa loisia. Japanissa ne tehdään ihan eri kaloista, sellasista jotka ui niin syvällä et veden paine tappaa loiset.
Noin. Parasiitteja täynnä ja kun olen niitä syönyt olen siis parasiitti-ihmisiä. En ole vielä keksinyt miten niistä pääsee eroon.
Voin ostaa sulle parasiittilääkitykset, myös jotkut kasvit ja yrtit on hyviä😊😀
Osta siinä tapauksessa koko Suomen kansalle, harva on jättänyt ne väliin.
Joillain influenssereiden seuraajilla lähtee vissiin vähän mopo käsistä tuon somen kanssa, ja kuvittelevat tietävänsä sen somen perusteella hirveästi jostain random influensserista. Näitä sitten vatvovat erinäisillä palstoilla. Toisaalta tuo porukka ilmeisesti mahdollistaa sen koko influensserin elintason?
Hyvää yötä ja kauniita unia 12 vuotta nuoremmalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla liian pesun vaurioittaman bakteerikannan ja sos. jännityshien yhdistelmä 😥
Jännitys oikeasti tekee sitä. Pitää yrittää olla jännäämättä ja saada hermostonsa rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen haista pahalta, vaikka käy päivittäin suihkussa, pesee pyykkiä ja on suihkussa pitkiä aikoja itseään jynssäten?
Kaipaat haisulia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen traumatisoitunut ihminen, miksi et hae apua sieltä mistä sitä voisi saada? Ei tämä ketju ole oikea paikka siihen. Olosi vain pahenee täällä riitelemällä.
Miksi et hae itse? Miksi et auta traumatisoitunutta?
Minä saan apua. T. traumatisoitunut neuroottis-psykoottinen luonnefriikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissejakin on pidetty aina, ei niiden pitämiseen somea tarvita. Ei some ole mikään tekijä tässä.
Varmasti on pidetty myös aiemmin pienissä piireissä, nyt pidetään vähän laajemmalti, ja Tuosta jälkimmäisestä lauseesta eri mieltä. Some on kulissi, ja on lisännyt ihmisten narsistista piirteitä 100%. Tästä ei kannata lähteä jankkaamaan.
Ei mua kiinnostakaan lähteä jankkaamaan. Omaa tyhmyyttähän se on luulla, että some on koko totuus jonkun elämästä tai persoonasta - tai edes välttämättä mitään muuta kuin satunnaisia pieniä hetkiä. Ei se silti tee niistä jaetuista hetkistä useinkaan mitenkään feikkejä. Se on vaan palanen jostain.
Kyllä ihmisen mielessä asia kääntyy hiljalleen niin päin että lopulta hän alkaa tarkkailemaan maailmaa ja tekemisiään sen istalinssin kautta. Miten sä enää erotat mikä on feikkiä ja mikä ei. Tästähän on paljon kirjoitettu, muttei tosiaan jatketa enempää.
Kaivattuni mielelläni lepertelisin sinulle kasvokkain.Kertoisin miten tärkeä ja rakas olet.Silittäisin ja suukottelisin...luvan kanssa tietenkin.
Kauniita unia,heittäydy ei niin tuntemattomaan kanssani😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magneettikenttä ympäröi, kun samassa paikassa ollaan.
Navat vetävät toisiaan puoleensa? 🙂
Mistä se sitten johtuu että alkuun pitkän aikaa pidin häntä todella rasittavana eikä mitään muuta tunteita. Suorastaan välttelin aina kun oli mahdollista…. Ja nyt…… 🥰💕💕
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaapa faktat. Ei ole pitkä aika kun uutisissa luki, että japanilaisilla matoja huomattavasti muita enemmän. Että semmoisia syvänmerenkaloja sitten.
Ehkä nähdään syksyn tullen. Toivoisin sitä. Lomoilut aina sotkee aikatauluja.
Oliks vauvalla enää sellaista ehtaa kaipausketjua? Kyselen vain, kun porukalla tuntuu välillä lipsuvan juttu sivuraiteille. Jos jostain löytyy vielä ihan aito ja alkuperäinen kaipausketju, niin linkkiä saa heittää tänne.👍
Vierailija kirjoitti:
Oliks vauvalla enää sellaista ehtaa kaipausketjua? Kyselen vain, kun porukalla tuntuu välillä lipsuvan juttu sivuraiteille. Jos jostain löytyy vielä ihan aito ja alkuperäinen kaipausketju, niin linkkiä saa heittää tänne.👍
Ehkä kaipaajat ei jaksa kaivata ja ovat tottuneet käymään täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sushi viesti sinulle?
Ei varmaankaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magneettikenttä ympäröi, kun samassa paikassa ollaan.
Navat vetävät toisiaan puoleensa? 🙂
Mistä se sitten johtuu että alkuun pitkän aikaa pidin häntä todella rasittavana eikä mitään muuta tunteita. Suorastaan välttelin aina kun oli mahdollista…. Ja nyt…… 🥰💕💕
Näin voi käydä. Ensin joku tuntuu ärsyttävältä, mutta sitten tajuaakin että olen ihastunut tuohon ihmiseen 🥰 Minulle on käynyt ainakin noin.
Voin ostaa sulle parasiittilääkitykset, myös jotkut kasvit ja yrtit on hyviä😊😀