Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72816)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä sairas ketju. Asialliset kaipaukset poistetaan ja kaikki uskonto ja kakkosjankkaukset saa jäädä.
No sehän kertoo vain siitä, että poistelija, uskis ja anaalijankkaaja ovat sama henkilö.
No joo. Yksi trolli täällä taitaa levyä pyörittää milloin mistäki aiheesta.
Musta tuli paljon onnellisempi, kun lakkasin käyttämästä fb. Ei tarvi enää katsoa, miten toisille tapahtuu sitä ja tätä ja itse elää normiarkea. Oon vähemmän surullinen ja vihainen tälleen. 🙂
Älykästä joka tapauksessa olla esittelemättä parisuhdetta ja muitakaan yksityisiä asioita somessa. Menee sitten hyvin tai huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja yt on minun ainoot somet.
Mulla:
Av, ig, jodel, joskus harvoin threads, fb päivittäin mutta vain harrastusryhmien selaamiseen (mulla ei ole siellä kaverin kaveria).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa vaalealle kaunokaiselle. Katoaisitko jo mun päästä!
Heti kun sinä katoat mun päästä. Ei tapahdu ihan pian.
Meidän pitää alkaa viettää aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuli paljon onnellisempi, kun lakkasin käyttämästä fb. Ei tarvi enää katsoa, miten toisille tapahtuu sitä ja tätä ja itse elää normiarkea. Oon vähemmän surullinen ja vihainen tälleen. 🙂
En ole koskaan mennyt. Mikään ei kiinnosta vähempää kuin tavisten tylsät päivitykset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne kukaan enää elämäänsä jaksa jakaa? Pelkkiä ryhmiä ja tapahtumia vartenhan se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne kukaan enää elämäänsä jaksa jakaa? Pelkkiä ryhmiä ja tapahtumia vartenhan se on?
Liian hankalaa sitä kautta, niin antaa olla.
Ai vitsi että näytit hyvältä niissä housuissa ja hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en mä sillä, vaan siis että ei kai siellä enää kenenkään taviksen tyhmiä juttuja joudu lukemaan ees? Ollu varmaan kymmeneen vuoteen enää tapana jakaa seinälleen mitään, ei ne ketään kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa vaalealle kaunokaiselle. Katoaisitko jo mun päästä!
Heti kun sinä katoat mun päästä. Ei tapahdu ihan pian.
Meidän pitää alkaa viettää aikaa yhdessä.
Totta.
Välillä tunnen kaivatun niin vahvasti että haluaisin todella tietää ajatteleeko hän silloin minua
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa alkuiltaa sulle pupu! 🧡 Tää jää kaiken ohiksen alle, mutta laitoin viestin, vaikka et lukisi, että oot mielessä ja oon sua tänäänkin paljon miettinyt.
Ihana viesti. Olispa mulle. Mutta ei mussa kai ole mitään pupuun viittaavaa eikä mua ole koskaan sillä nimellä kutsuttu. Siis vähän vaikee omia.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tunnen kaivatun niin vahvasti että haluaisin todella tietää ajatteleeko hän silloin minua
Aina ja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en mä sillä, vaan siis että ei kai siellä enää kenenkään taviksen tyhmiä juttuja joudu lukemaan ees? Ollu varmaan kymmeneen vuoteen enää tapana jakaa seinälleen mitään, ei ne ketään kiinnosta
No haloo, varmaan tässä ketjussa käy eri ikäisiä ihmisiä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin takaisin. Mistä puhutaan 😍😜
Siitä miten kaunis tipu on
🥹😘
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin takaisin. Mistä puhutaan 😍😜
Siitä miten kaunis tipu on
No vaikka siitä sit 😍😜 onko upeakin ilmestys? Henkeäsalpaava, tuleeko tosi hyvät vibat hänen energioista mitä kantaa? Magneettiset?
On, tulee, kyllä.
Ollapa tuo tipu…
Kukin tyylillään ja kaikki varmaan ajattelevat omalla tavallaan. Itse kun olin epätyydyttävässä suhteessa, niin jotenkin yritin olla tuomatta koko suhdetta esiin kenellekään. Mielessä pyöri lähinnä muut ihmiset kuin se jonka kanssa seurustelin. Ei enää ikinä tuollaista tyytymissuhdetta!