Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (72816)

Vierailija
72621/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somesta ei tosiaan voi vetää mitään johtopäätöksiä. Lähipiiriin kuuluu pariskunta, joilla menee oikeasti ihan päin mäntyä, mutta somessa ollaan olevinaan niin rakastuneita ja hääkuvia tuutataan someen. No tämä on ohista, joten se siitä.

Yleensähän se menee niin että mitä huonommin suhteessa menee sitä enemmän sitä tuodaan esiin. 

Totta. Tai sitten tehdään niin että sitä puolisoa ei halua näyttää missään. 

Ei välttämättä.

Tarviiko niitä pusukuvia laittaa kaikille jakoon? 

Se kenellä onni on, se onnen kätkeköön.

Ei ole niin kateellista suomalaista, etteikö se yrittäisi pilata kahden ihmisen parisuhdetta. Todistettu moneen kertaan.

Kukin tyylillään ja kaikki varmaan ajattelevat omalla tavallaan. Itse kun olin epätyydyttävässä suhteessa, niin jotenkin yritin olla tuomatta koko suhdetta esiin kenellekään.  Mielessä pyöri lähinnä muut ihmiset kuin se jonka kanssa seurustelin. Ei enää ikinä tuollaista tyytymissuhdetta!

Vierailija
72622/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä sairas ketju. Asialliset kaipaukset poistetaan ja kaikki uskonto ja kakkosjankkaukset saa jäädä. 

No sehän kertoo vain siitä, että poistelija, uskis ja anaalijankkaaja ovat sama henkilö.

No joo. Yksi trolli täällä taitaa levyä pyörittää milloin mistäki  aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72623/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli paljon onnellisempi, kun lakkasin käyttämästä fb. Ei tarvi enää katsoa, miten toisille tapahtuu sitä ja tätä ja itse elää normiarkea. Oon vähemmän surullinen ja vihainen tälleen. 🙂

Vierailija
72624/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykästä joka tapauksessa olla esittelemättä parisuhdetta ja muitakaan yksityisiä asioita somessa. Menee sitten hyvin tai huonosti. 

Vierailija
72625/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja yt on minun ainoot somet.

Mulla:

Av, ig, jodel, joskus harvoin threads, fb päivittäin mutta vain harrastusryhmien selaamiseen (mulla ei ole siellä kaverin kaveria). 

Vierailija
72626/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sun viestit somesta.

Vierailija
72627/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa vaalealle kaunokaiselle. Katoaisitko jo mun päästä!

Heti kun sinä katoat mun päästä. Ei tapahdu ihan pian.

Meidän pitää alkaa viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
72628/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuli paljon onnellisempi, kun lakkasin käyttämästä fb. Ei tarvi enää katsoa, miten toisille tapahtuu sitä ja tätä ja itse elää normiarkea. Oon vähemmän surullinen ja vihainen tälleen. 🙂

En ole koskaan mennyt. Mikään ei kiinnosta vähempää kuin tavisten tylsät päivitykset. 

Vierailija
72629/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinne kukaan enää elämäänsä jaksa jakaa? Pelkkiä ryhmiä ja tapahtumia vartenhan se on?

Vierailija
72630/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinne kukaan enää elämäänsä jaksa jakaa? Pelkkiä ryhmiä ja tapahtumia vartenhan se on?

Liian hankalaa sitä kautta, niin antaa olla. 

Vierailija
72631/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi että näytit hyvältä niissä housuissa ja hiuksissa.

Vierailija
72632/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en mä sillä, vaan siis että ei kai siellä enää kenenkään taviksen tyhmiä juttuja joudu lukemaan ees? Ollu varmaan kymmeneen vuoteen enää tapana jakaa seinälleen mitään, ei ne ketään kiinnosta

Vierailija
72633/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa vaalealle kaunokaiselle. Katoaisitko jo mun päästä!

Heti kun sinä katoat mun päästä. Ei tapahdu ihan pian.

Meidän pitää alkaa viettää aikaa yhdessä.

Totta.

Vierailija
72634/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tunnen kaivatun niin vahvasti että haluaisin todella tietää ajatteleeko hän silloin minua

Vierailija
72635/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa alkuiltaa sulle pupu! 🧡 Tää jää kaiken ohiksen alle, mutta laitoin viestin, vaikka et lukisi, että oot mielessä ja oon sua tänäänkin paljon miettinyt.

Ihana viesti. Olispa mulle. Mutta ei mussa kai ole mitään pupuun viittaavaa eikä mua ole koskaan sillä nimellä kutsuttu. Siis vähän vaikee omia.

Vierailija
72636/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tunnen kaivatun niin vahvasti että haluaisin todella tietää ajatteleeko hän silloin minua

Aina ja koko ajan.

Vierailija
72637/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en mä sillä, vaan siis että ei kai siellä enää kenenkään taviksen tyhmiä juttuja joudu lukemaan ees? Ollu varmaan kymmeneen vuoteen enää tapana jakaa seinälleen mitään, ei ne ketään kiinnosta

No haloo, varmaan tässä ketjussa käy eri ikäisiä ihmisiä? 

Eri

Vierailija
72638/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin takaisin. Mistä puhutaan 😍😜 

Siitä miten kaunis tipu on

🥹😘

Vierailija
72639/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
72640/72816 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin takaisin. Mistä puhutaan 😍😜 

Siitä miten kaunis tipu on

No vaikka siitä sit 😍😜 onko upeakin ilmestys? Henkeäsalpaava, tuleeko tosi hyvät vibat hänen energioista mitä kantaa? Magneettiset?

On, tulee, kyllä.

Ollapa tuo tipu…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi