Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (66044)

Vierailija
65981/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne. 

Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu nainen tee mitään semmosella ukkelilla.  Sivusta

Vierailija
65982/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka seuraa bikinimuijia somessa lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋

Entä jos kadulla erehtyy katsomaan perseitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65983/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne. 

Olen ollut vuosia yksin. Totta helkkarissa katselen bikinibeibien kuvia, nuorten ja vanhojen. Ja tulee kuule aikuisviihdettäkin katsottua silloin tällöin. 

Vierailija
65984/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Joo en todellakaan halua miestä joka kattelee jokaisen bikiniperseitä. Ei kiitos. Olen paremmin ilman. Ja en ole mikään sairaanloisen mustis jos niin luulet mut en itsekään tykkäile kenenkään randommiesten tai edes tuttujen miesten paljaita kroppia jos mielessäni on kaivattu. Sellainen vain olen. Ja sellaisen miehen myös haluan tai sitten en ketään. 

Onnea etsintään. :)

Vierailija
65985/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure. Kukaan joka aidosti välittää, ei halua satuttaa toista loukkauksilla. Ajan kuluminen yleensä paljastaa ihmisten mielenlaadun. Hyvät ihmiset ilmaisevat ajankin päästä hyviä asioita, pikkusielut taas omaa katkeruuttaan. Kyllä kaikki aina lopulta paljastuu.  sivu

Tämä👍

Aika ankaraa puhetta. Voisko sitä ajatella, että kaikki tekee virheitä. 🙂 Ihmisten jaottelu tuntuu aika rajulta.  Sivu

Se, joka jo tutustumisvaiheessa haluaa loukata, tekee sen myöhemmin x 100. Siinä sulle raju fakta. sivusta

Vierailija
65986/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaivatuttu voisi kyllä tehdä  tehdä ns.  " tikusta asiaa "erään asian tiimoilta jos hän haluaisi  nähdä. Mutta joo, antaa olla. 😏

Voisin toki. Menin vaan ihan pskaksi siitä loppuviestistä, että tuntuu vaan tökerölle kysyä sellaista. Ei tunnu hyvältä kuulla, ettei ole eikä ole ollut toiselle tärkeä. Lue viestisi uudelleen ja ajattele, mille se sinusta tuntuisi, jos kirjoittaisin sinusta noin, sen jälkeen, kun tietäisin, kuinka paljon sinä minusta välitit ja välität. Jätän nyt rakkaus-sanan pois, kun ilmeisesti sitä sanaa ei täällä saa käyttää tässä tapauksessa.

Oletko varma, että ymmärsit tai tulkitsit sen viestin oikein? Ja oletko varma, että olet itse ilmaissut omat tunteesi niin selkeästi kuin luulet, siis että kaivattusi on ymmärtänyt sen oikein? 

Olen itse palannut lukemaan viimeiset viestit monta kertaa, koska usein vasta jälkeenpäin ymmärtää, ettei se ehkä ollutkaan niin selvää. Virhetulkintojen mahdollisuus on molempiin suuntiin meilläkin. Luotan kumminkin, että ymmärsimme oikein, koska tulkinta ei perustu pelkkiin viesteihin. Sivusta

Onhan se aina mahdollista, että tulkitsin väärin. Mitenköhän se olisi pitänyt tulkita? Minä rakastan sua enemmän kuin mitään ja haluaisin yhteisen elämän sun kanssa. Ei kysymysmerkkejä. En tiedä sanoinko riittävän suoraan. 🙂

Vierailija
65987/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu nainen tee mitään semmosella ukkelilla.  Sivusta

Mikä siinä tekee miehestä huonomman jos vain katselee?

Vierailija
65988/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosia yksin. Totta helkkarissa katselen bikinibeibien kuvia, nuorten ja vanhojen. Ja tulee kuule aikuisviihdettäkin katsottua silloin tällöin. 

Hän ei ole ollut vuosia yksin joten viesti ei ollut sulle. Kattele sinä ihan rauhassa siis! 

Vierailija
65989/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en todellakaan halua miestä joka kattelee jokaisen bikiniperseitä. Ei kiitos. Olen paremmin ilman. Ja en ole mikään sairaanloisen mustis jos niin luulet mut en itsekään tykkäile kenenkään randommiesten tai edes tuttujen miesten paljaita kroppia jos mielessäni on kaivattu. Sellainen vain olen. Ja sellaisen miehen myös haluan tai sitten en ketään. 

Sama. Standardeja saa olla ja pitää olla. 

Vierailija
65990/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä voi tehdä silloin ,kun on itsekseen?

Vierailija
65991/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään. :)

Ite asiassa en etsi ketään. Kaivattu vain sattui tielleni enkä pääse tunteista eroon. Mutta tuo asia sai taas järjen palaileen hetkeksi aikaa. 

Vierailija
65992/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoittanutkaan silleen et oikeen kertoo kaikki hyvät omalle kumppanilleen, mut joka mies ne vilkasee nopeesti läpi, oli kumppani mukana tai ei. :D

Vierailija
65993/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure. Kukaan joka aidosti välittää, ei halua satuttaa toista loukkauksilla. Ajan kuluminen yleensä paljastaa ihmisten mielenlaadun. Hyvät ihmiset ilmaisevat ajankin päästä hyviä asioita, pikkusielut taas omaa katkeruuttaan. Kyllä kaikki aina lopulta paljastuu.  sivu

Tämä👍

Aika ankaraa puhetta. Voisko sitä ajatella, että kaikki tekee virheitä. 🙂 Ihmisten jaottelu tuntuu aika rajulta.  Sivu

Se, joka jo tutustumisvaiheessa haluaa loukata, tekee sen myöhemmin x 100. Siinä sulle raju fakta. sivusta

Kirjoita tilanne auki ja selkeästi. Tiedetään sitten oikein kommentoida siihen. 

Vierailija
65994/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tarttee peilin avuksi. Sivusta.

Vierailija
65995/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattusi tulisi vastaan Tinderissä tai jossain vastaavassa deittisovelluksessa, laittaisitko tykkäyksen vai et?

Ylänuoli = kyllä, alanuoli = en

Jos vastaus on ei, miksi et?

Henkilö joka on tinderissä on epätoivoinen. Ihminen tapaa toisia samankaltaisia ihmisiä oikeassa ympäristössä. Tinder kertoo sosiaalisesta kyvyttömyydestä. 

Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.

En ole itsekään koskaan ollut Tinderissä, mut vähän överiksi menee teidän analyysit siitä, millaisia ihmisiä siellä on. Muistetaan nyt alkuun vaikka se, että me itse käydään tässä pskaketjussa. Sivusta

Siis ei tuo ole mikään analyysi vaan tosiasia. Kaikki tietävät tämän. 
Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa, tämähän on pelkkää viihdettä tyhjiin hetkiin eikä muuta. Some siinä missä muutkin. 

Viihdettä se tinderikin voi olla 🤦🏻‍

Niinhän se onkin, lue mitä kirjoitin. 🤦‍ siis vain itsellesi.

Ai sinä olitkin tuo joka ei osaa lukea omia kirjoituksiaan. "Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mummosi mökkiinkö vertaat :D

Sä luulet että ketjusta etsitään seuraa? Ikävä tuottaa pettymys.

Nuo oli sinun sanoja, joilla vertasit tätä ketjua tinderiin tai siihen mummon mökkiin ("ketjulla [toisin kuin tinderillä] taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa"). Olemme siitä samaa mieltä. Minä siis huomautin, että tinder voi olla myös viidettä (eikä pelkkää seuranhakua), mihin sinä sanoit, että lue mitä kirjoitin ("ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mistä olisi pitänyt jotenkin lukea, että sinunkin mielestä tinder voi olla viihdettä). 

Vierailija
65996/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, olet nätti ja päivänpaisteinen kilpaa ympäristösi kanssa!

Vierailija
65997/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tolla epävarma mököttäjä olisi mahtava kumppani, kun pitäisi koko ajan varoa mihin katsoo. Hyvää lauantain jatkoa, lähen nyt katselemaan peppuja.

Vierailija
65998/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuis pahalle, jos mies katsois toisten pyllyjä. Ja varsinkin jos tykkäis netissä jostain bikininaisista. Jotenkin siinä tulisi sellainen olo, että haluaisi vielä loukata mua ja vielä toisten nähden. Mut mulla ei olekaan mikään huippuitsetunto. Silti moukkamaista käytöstä mun mielestä.

Vierailija
65999/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sulle löydy ulkomaille joku kemiallisen kastraation saanut tuomittu seksuaalirikollinen. Ei saa pitää tiliä Instassa ja himot on vähäiset, jackpot! 

Et näytä tajuavan normipuhetta. En halua halutonta miestä mutta halut pitää kohdistua minuun. Jos olet ääliö etkä tajua niin anna olla. VIESTI EI OLLUT SINULLE, KUULITKO??!!! 

Vierailija
66000/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä käyttävä nainen lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋 Samoin naiset joiden sometilit ei ole yksityisiä ja siveellisiä vaan postaavat julkiseen profiiliin herutuskuvia. En myöskään päästä jatkoon naisia jotka pukeutuvat kuntosalille paljastavasti ja/tai ihonmyötäisesti saadakseen miehiltä huomiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme