Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (66086)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tolla epävarma mököttäjä olisi mahtava kumppani, kun pitäisi koko ajan varoa mihin katsoo. Hyvää lauantain jatkoa, lähen nyt katselemaan peppuja.
Olemme vain erilaisia.Senkun menet katsomaan peppuja,itsellä on päivässä paljon muuta.Tällaisten vuoksi olisi tärkeää ,että samankaltaisuutta löytyisi joiltain osin ,jos parisuhteeseen päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuis pahalle, jos mies katsois toisten pyllyjä. Ja varsinkin jos tykkäis netissä jostain bikininaisista. Jotenkin siinä tulisi sellainen olo, että haluaisi vielä loukata mua ja vielä toisten nähden. Mut mulla ei olekaan mikään huippuitsetunto. Silti moukkamaista käytöstä mun mielestä.
Samaa mieltä, jos kumppaniaan kunnioittaa, voi tuollaista tehdä ,kun on itsekseen.JA KYLLÄ,TIEDÄN,ETTÄ TOISILLE SOPII KAIKKI.Eli ei tarvitse tulla sanomaan sitä.
sivust
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuis pahalle, jos mies katsois toisten pyllyjä. Ja varsinkin jos tykkäis netissä jostain bikininaisista. Jotenkin siinä tulisi sellainen olo, että haluaisi vielä loukata mua ja vielä toisten nähden. Mut mulla ei olekaan mikään huippuitsetunto. Silti moukkamaista käytöstä mun mielestä.
Kyllähän sille omalle kumppanille pitää silti näyttää, että hän ja hänen pyllynsä on se mitä haluaa. Se katselu nyt vain tulee miehillä ja monilla naisillakin ihan selkärangasta.
Ggrrmouuuurrr rrmomouuuurrr!!! 🐈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne.
Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.
Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu nainen tee mitään semmosella ukkelilla. Sivusta
Kaikki miehet katsoo hyvännäköisiä naisia, ja kyllä naisetkin katsoo miehiä. Se on sitten eri asia, jos näihin naisiin aletaan hakea kontaktia, että päästään juttusille tai pitkästi silmiin tuijottelemaan, niin silloin on väärä ukkeli. Sivusta (toinen)
Muuten oikein, mut hetero naiset katsoo enemmän naisia kuin miehiä kyselyiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
A, olet nätti ja päivänpaisteinen kilpaa ympäristösi kanssa!
Kiitos. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne.
Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.
Ei tuo ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu nainen tee mitään semmosella ukkelilla. Sivusta
Kaikki miehet katsoo hyvännäköisiä naisia, ja kyllä naisetkin katsoo miehiä. Se on sitten eri asia, jos näihin naisiin aletaan hakea kontaktia, että päästään juttusille tai pitkästi silmiin tuijottelemaan, niin silloin on väärä ukkeli. Sivusta (toinen)
Muuten oikein, mut hetero naiset katsoo enemmän naisia kuin miehiä kyselyiden mukaan.
Itse katson heterona miehiä mutta se ei ehkä näy niin hyvin, koska pyrin katsomaan kasvoja ja silmiä,ne kiinnostaa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en todellakaan halua miestä joka kattelee jokaisen bikiniperseitä. Ei kiitos. Olen paremmin ilman. Ja en ole mikään sairaanloisen mustis jos niin luulet mut en itsekään tykkäile kenenkään randommiesten tai edes tuttujen miesten paljaita kroppia jos mielessäni on kaivattu. Sellainen vain olen. Ja sellaisen miehen myös haluan tai sitten en ketään.
Eiköhän sulle löydy ulkomaille joku kemiallisen kastraation saanut tuomittu seksuaalirikollinen. Ei saa pitää tiliä Instassa ja himot on vähäiset, jackpot!
Et näytä tajuavan normipuhetta. En halua halutonta miestä mutta halut pitää kohdistua minuun. Jos olet ääliö etkä tajua niin anna olla. VIESTI EI OLLUT SINULLE, KUULITKO??!!!
Juu helposti löydät miehen jolla on haluja vain sinuun. Pidän peukkuja sulle.
Meinasin juuri itsekin tulla sanomaan, että katson yleensä enemmän naisia. Mut en himoiten juurikaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Saa tuntua pahalle siinä vaiheessa jos olette parisuhteessa eikä tuollainen lopu. Ennen sitä se mies on vapaa ja oikeutettu vaikka käymään maksullisissa jos siltä tuntuu.
Oot mies, jota oon eniten elämässäni rakastanut. Ja kauiten. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure. Kukaan joka aidosti välittää, ei halua satuttaa toista loukkauksilla. Ajan kuluminen yleensä paljastaa ihmisten mielenlaadun. Hyvät ihmiset ilmaisevat ajankin päästä hyviä asioita, pikkusielut taas omaa katkeruuttaan. Kyllä kaikki aina lopulta paljastuu. sivu
Tämä👍
Loukkaaminen voi olla myös inhimillinen reaktio toisen huonoon kohteluun. Inhimillistä on sietokyvyn rajallisuus. Vaikea tietää mitä on oikeasti tapahtunut, jos on vain yhden kokemus kirjoitettuna palstalla😂
Näin se menee. Se on se viimeinen nurkkaan ahdistetun rääkätyn eläimen reaktio.
En halua naista, joka ei esittele vartaloaan, mutta sen esittelemisen pitää kohdistua minuun. Muuten lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋 Ei ole mustasukkaisuutta vaan maalaisjärkeä. Ei fiksu mies tee mitään semmosella naikkosella.
Vierailija kirjoitti:
Taas siis tippuminen pilvilinnoista. Ilmankos et ota yhteyttä. Ei sitte. Hyvästi miljoonannen kerran. 😡
Mikä tiputti?
Vierailija kirjoitti:
Kiss kiss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiss kiss
Haluan suukkoja, antaa suukkoja. Ja vähän tissiä. 🐈
Vierailija kirjoitti:
Voi sua voi mua
Tämä oli jotenkin hellyttävä. Sopii hyvin myös omaan tilanteeseen😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas siis tippuminen pilvilinnoista. Ilmankos et ota yhteyttä. Ei sitte. Hyvästi miljoonannen kerran. 😡
Mikä tiputti?
En jaksa enää toistaa. Antaa olla. Yritän keskittyä taas elämään ja unohtaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattusi tulisi vastaan Tinderissä tai jossain vastaavassa deittisovelluksessa, laittaisitko tykkäyksen vai et?
Ylänuoli = kyllä, alanuoli = en
Jos vastaus on ei, miksi et?Henkilö joka on tinderissä on epätoivoinen. Ihminen tapaa toisia samankaltaisia ihmisiä oikeassa ympäristössä. Tinder kertoo sosiaalisesta kyvyttömyydestä.
Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.
En ole itsekään koskaan ollut Tinderissä, mut vähän överiksi menee teidän analyysit siitä, millaisia ihmisiä siellä on. Muistetaan nyt alkuun vaikka se, että me itse käydään tässä pskaketjussa. Sivusta
Siis ei tuo ole mikään analyysi vaan tosiasia. Kaikki tietävät tämän.
Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa, tämähän on pelkkää viihdettä tyhjiin hetkiin eikä muuta. Some siinä missä muutkin.Viihdettä se tinderikin voi olla 🤦🏻
Niinhän se onkin, lue mitä kirjoitin. 🤦 siis vain itsellesi.
Ai sinä olitkin tuo joka ei osaa lukea omia kirjoituksiaan. "Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mummosi mökkiinkö vertaat :D
Sä luulet että ketjusta etsitään seuraa? Ikävä tuottaa pettymys.
Nuo oli sinun sanoja, joilla vertasit tätä ketjua tinderiin tai siihen mummon mökkiin ("ketjulla [toisin kuin tinderillä] taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa"). Olemme siitä samaa mieltä. Minä siis huomautin, että tinder voi olla myös viidettä (eikä pelkkää seuranhakua), mihin sinä sanoit, että lue mitä kirjoitin ("ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mistä olisi pitänyt jotenkin lukea, että sinunkin mielestä tinder voi olla viihdettä).
Jankutus tulee mieleen, mitä saat itsellesi tuosta ominaisuudestasi?