Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (66044)

Vierailija
65941/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryksille tiedoksi että hiljaisuus ei ole aina hyvä merkki. Ihmiset tekevät paljon havaintoja joista eivät mainitse läsnäollessasi. 

Ja tässä tyyppiesimerkki typerästä viestistä. 

Vierailija
65942/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tunnistavani jonkun ihastuksen kohteen. Ei se henkilö varmaan koskaan eroa kumppanistaan, niillä on niin paljon kokemuksia yhdessä että tuskin koskaan eroavat. En ole tuo kumppani. Eli siinä suhteessa tuo mies on tyhjä kortti vaikka suosittu onkin naisten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65943/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että ymmärrys on hyvin yksioikoista suurimmalla osalla ihmisistä nykyisin joten suosittelen oikaisemaan asioita kun sille huomaa tarvetta. Näin mahdollisimman moni saa lisää ymmärrystä. Negatiivisuus huokuu eikä asioiden positiivisia puolia nähdä.

Tämä oli vähän negatiivinen viesti. 

Kyllä olen ymmärtänyt että kaikki rehellisyys on mielestänne negatiivista.

Lisään vielä että kaikki hiljaiset ihmiset eivät ole idiootteja eivätkä myöskään kaikki avoimet välittömät höpöttelijät ja kohteliaat ihmiset ole idiootteja jotka eivät ymmärrä mitä tapahtuu vaikka siis eivät sano koko ajan kaikesta.

Vierailija
65944/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä haluaisin halia sinua just nyt. 

Vierailija
65945/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että ymmärrys on hyvin yksioikoista suurimmalla osalla ihmisistä nykyisin joten suosittelen oikaisemaan asioita kun sille huomaa tarvetta. Näin mahdollisimman moni saa lisää ymmärrystä. Negatiivisuus huokuu eikä asioiden positiivisia puolia nähdä.

Tämä oli vähän negatiivinen viesti. 

Kyllä olen ymmärtänyt että kaikki rehellisyys on mielestänne negatiivista.

Lisään vielä että kaikki hiljaiset ihmiset eivät ole idiootteja eivätkä myöskään kaikki avoimet välittömät höpöttelijät ja kohteliaat ihmiset ole idiootteja jotka eivät ymmärrä mitä tapahtuu vaikka siis eivät sano koko ajan kaikesta.

Onkohan jankkaajat ko palstalla idiootteja?                -ohista tämäkin idiootilta

Vierailija
65946/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v niin me ollaan jo vanhoja, aikamoista

Vierailija
65947/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo enää aikoihin kaipaillut, mutta rakkaus häneen asuu mun sydämessä loppuun asti. 

Hyvää yötä

Voi kun pääsisi tuohon vaiheeseen vielä. Kun huomaa, ettei kaipailu auta, vaikka on kovin ihastunut ja sydänkin rakastaa. Ehkä se olikin jokin merkki lopettaa ainakin täällä, kun niihin eilisiltaisiin leppeisiin hyviin öihinkään ei reagoitu...

Vierailija
65948/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua voi mua

Siltä vähän nyt tuntuu, kun luin eilisillan viestejä täältä.  Mutta ei auta valittaa, ulos sumuun vaan.

Aurinkoista aamua silti kaipaamalleni.

Älä sure. Kukaan joka aidosti välittää, ei halua satuttaa toista loukkauksilla. Ajan kuluminen yleensä paljastaa ihmisten mielenlaadun. Hyvät ihmiset ilmaisevat ajankin päästä hyviä asioita, pikkusielut taas omaa katkeruuttaan. Kyllä kaikki aina lopulta paljastuu.  sivu

Mä uskon, että hyvä ja positiivinen kiertää aina takaisin.

Vierailija
65949/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisille tunteille on joskus syynsä. Sekin on hyvä ymmärtää.

Vierailija
65950/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö viime yönä miten hieno kuu oli? Valaisi kotimatkaan ja mietin sua.

Vierailija
65951/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan kaipaus tänään huipussaan. Jatkakaa ihmeessä. 

Vierailija
65952/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. Kukaan joka aidosti välittää, ei halua satuttaa toista loukkauksilla. Ajan kuluminen yleensä paljastaa ihmisten mielenlaadun. Hyvät ihmiset ilmaisevat ajankin päästä hyviä asioita, pikkusielut taas omaa katkeruuttaan. Kyllä kaikki aina lopulta paljastuu.  sivu

Tämä👍

Vierailija
65953/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei minun kommenteissani ollut siitä ettäkö tunteissa olisi jotakin pahaa. Kyseessä oli haitallinen elämäntyyli.

Vierailija
65954/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä👍

Loukkaaminen voi olla myös inhimillinen reaktio toisen huonoon kohteluun. Inhimillistä on sietokyvyn rajallisuus. Vaikea tietää mitä on oikeasti tapahtunut, jos on vain yhden kokemus kirjoitettuna palstalla😂

Vierailija
65955/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä👍

Aika ankaraa puhetta. Voisko sitä ajatella, että kaikki tekee virheitä. 🙂 Ihmisten jaottelu tuntuu aika rajulta.  Sivu

Vierailija
65956/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua voi mua

Siltä vähän nyt tuntuu, kun luin eilisillan viestejä täältä.  Mutta ei auta valittaa, ulos sumuun vaan.

Aurinkoista aamua silti kaipaamalleni.

Mä uskon, että hyvä ja positiivinen kiertää aina takaisin.

Ainakin kun on hyvä ja ystävällinen, se tuntuu sisäisesti. Tämä kantaa läpi elämän ja on perusta kaikelle aidolle onnellisuudelle. Sivusta.

Vierailija
65957/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei minun kommenteissani ollut siitä ettäkö tunteissa olisi jotakin pahaa. Kyseessä oli haitallinen elämäntyyli.

Selkeytä kirjoituksesi sisältöä siis.

Vierailija
65958/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö viime yönä miten hieno kuu oli? Valaisi kotimatkaan ja mietin sua.

Näin toki.Oli kaunis ja mietteet olivat yhteneväiset.

Vierailija
65959/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeytä kirjoituksesi sisältöä siis.

Mikä sisällössä oli epäselvää?

Vierailija
65960/66044 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."

Matt. 28: 18

Ei lisättävää, eikä tarvetta jumalajankkaukseen. Bye. 🐬

Miksi sinä riemuidiootti aina sitten tuot sen ketjuun? Olet monesti luvannut lopettaa, mutta heikkolahjaisena et ilmeisesti vaan kykene minkäänlaiseen itsekontrolliin. Olet sairas, se tiedetään ja ymmärretään, mutta ei se silti anna mitään vapaalippua olla piittaamasta muista.

Aika ilkeitä sanoja käytit, mutta eipä ne mun identiteettiä horjuta tai päivääni pilaa. Oon silti kiva ja ihana ihminen (kuten sinäkin varmaan pohjimmiltasi) ja toivotan kaunista päivää. 🐬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä