Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (66086)

Vierailija
65961/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen tunnistavani jonkun ihastuksen kohteen. Ei se henkilö varmaan koskaan eroa kumppanistaan, niillä on niin paljon kokemuksia yhdessä että tuskin koskaan eroavat. En ole tuo kumppani. Eli siinä suhteessa tuo mies on tyhjä kortti vaikka suosittu onkin naisten keskuudessa.

Nyt oli jo parempi. Opit nopeasti. 💕

Vierailija
65962/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks, mä olisin valmis tutustumaan sinuun paremmin ja oppimaan, millainen susta on tullut. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65963/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks, mä olisin valmis tutustumaan sinuun paremmin ja oppimaan, millainen susta on tullut. 😊

Tai pikemminkin kiinnostunut tai enemmän kuin halukas tutustumaan..

Vierailija
65964/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattusi tulisi vastaan Tinderissä tai jossain vastaavassa deittisovelluksessa, laittaisitko tykkäyksen vai et?

Ylänuoli = kyllä, alanuoli = en

Jos vastaus on ei, miksi et?

Henkilö joka on tinderissä on epätoivoinen. Ihminen tapaa toisia samankaltaisia ihmisiä oikeassa ympäristössä. Tinder kertoo sosiaalisesta kyvyttömyydestä. 

Jep, alin kuonahan siellä vain onkin + pelkän seksin etsijät. En kans näe mitään syytä liittyä joukkoon.

En ole itsekään koskaan ollut Tinderissä, mut vähän överiksi menee teidän analyysit siitä, millaisia ihmisiä siellä on. Muistetaan nyt alkuun vaikka se, että me itse käydään tässä pskaketjussa. Sivusta

Siis ei tuo ole mikään analyysi vaan tosiasia. Kaikki tietävät tämän. 
Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa, tämähän on pelkkää viihdettä tyhjiin hetkiin eikä muuta. Some siinä missä muutkin. 

Viihdettä se tinderikin voi olla 🤦🏻‍

Niinhän se onkin, lue mitä kirjoitin. 🤦‍ siis vain itsellesi.

Ai sinä olitkin tuo joka ei osaa lukea omia kirjoituksiaan. "Ketjulla taas ei ole mitään tekemistä seuranhaun kanssa", mummosi mökkiinkö vertaat :D

Sä luulet että ketjusta etsitään seuraa? Ikävä tuottaa pettymys.

Vierailija
65965/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. 🌞

Vierailija
65966/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys on turn-off, not sexy. Miksi tutustua ilkeisiin ihmisiin sen tarkemmin. Mahd nopeasti ohitus ja unohdus. 

Vierailija
65967/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne. 

Vierailija
65968/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen tunnistavani jonkun ihastuksen kohteen. Ei se henkilö varmaan koskaan eroa kumppanistaan, niillä on niin paljon kokemuksia yhdessä että tuskin koskaan eroavat. En ole tuo kumppani. Eli siinä suhteessa tuo mies on tyhjä kortti vaikka suosittu onkin naisten keskuudessa.

Tärkein sana tossa oli "luulen".

Vierailija
65969/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeys on turn-off, not sexy. Miksi tutustua ilkeisiin ihmisiin sen tarkemmin. Mahd nopeasti ohitus ja unohdus. 

Eikös jokainen ihminen ole rakkauden arvoinen?

Vierailija
65970/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua etoo jos tykkäät jonkun bikinibeiben kuvista joka yrittää esittää teini-ikäistä. Se saa mut aina tunkemaan tunteet jonnekin piiloon hetkeksi. Joo ihan vahingossa huomasin vaikka ei pitäis ku en ees seuraa kyseistä naikkosta enkä tunne. 

Mistä tiedät jos ne on vaikka kavereita ja siks tykkää sen kuvista? Tykkään mäkin kaikista mun kavereiden julkaisuista vaikka itse sisältö ei nappais tippaakaan.

Vierailija
65971/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahat ihmiset ole

Vierailija
65972/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas siis tippuminen pilvilinnoista. Ilmankos et ota yhteyttä. Ei sitte. Hyvästi miljoonannen kerran. 😡 

Vierailija
65973/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät jos ne on vaikka kavereita ja siks tykkää sen kuvista? Tykkään mäkin kaikista mun kavereiden julkaisuista vaikka itse sisältö ei nappais tippaakaan.

En tiedä enkä just nyt jaksa miettiä. 😡

Vierailija
65974/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Vierailija
65975/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaivatuttu voisi kyllä tehdä  tehdä ns.  " tikusta asiaa "erään asian tiimoilta jos hän haluaisi  nähdä. Mutta joo, antaa olla. 😏

Voisin toki. Menin vaan ihan pskaksi siitä loppuviestistä, että tuntuu vaan tökerölle kysyä sellaista. Ei tunnu hyvältä kuulla, ettei ole eikä ole ollut toiselle tärkeä. Lue viestisi uudelleen ja ajattele, mille se sinusta tuntuisi, jos kirjoittaisin sinusta noin, sen jälkeen, kun tietäisin, kuinka paljon sinä minusta välitit ja välität. Jätän nyt rakkaus-sanan pois, kun ilmeisesti sitä sanaa ei täällä saa käyttää tässä tapauksessa.

Oletko varma, että ymmärsit tai tulkitsit sen viestin oikein? Ja oletko varma, että olet itse ilmaissut omat tunteesi niin selkeästi kuin luulet, siis että kaivattusi on ymmärtänyt sen oikein? 

Olen itse palannut lukemaan viimeiset viestit monta kertaa, koska usein vasta jälkeenpäin ymmärtää, ettei se ehkä ollutkaan niin selvää. Virhetulkintojen mahdollisuus on molempiin suuntiin meilläkin. Luotan kumminkin, että ymmärsimme oikein, koska tulkinta ei perustu pelkkiin viesteihin. Sivusta

Vierailija
65976/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalle Klaukkalaan 🤗 

Vierailija
65977/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo ja lässynlää. Ei se oo rakkautta ketään kohtaan, et antaa jonkun luuserin vetää itsensä alas, samaan jamaan

Vierailija
65978/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka seuraa bikinimuijia somessa lentää luiskaan heti kättelyssä. 👋

Vierailija
65979/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällläinen mustasukkaisuus saa minun tunteeni haihtumaan nopeasti. Tosin en somessa kuolaa naisia, mutta miehenä katselen heitä koko ajan, eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Joo en todellakaan halua miestä joka kattelee jokaisen bikiniperseitä. Ei kiitos. Olen paremmin ilman. Ja en ole mikään sairaanloisen mustis jos niin luulet mut en itsekään tykkäile kenenkään randommiesten tai edes tuttujen miesten paljaita kroppia jos mielessäni on kaivattu. Sellainen vain olen. Ja sellaisen miehen myös haluan tai sitten en ketään. 

Vierailija
65980/66086 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä haluaisi mitään muuta kuin halata sua kaikkien näiden vuosien edestä. 

Tämä on minunkin toiveeni. Kuinkahan pitkä halaus siitä tulisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi