Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64675)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa saa vaatia mieheltä isoa muttei naiselta vaaleaa höh
Sen ison vastapainoksi vaadittiin jo hyviä lantiopohjanlihaksia, joten vaalea tarttis miehiltä lisäpanostusta.
En minä mitään lihaksia tuijottele vaan ryppyä!
Et sinä olekaan kaikki miehet. Tuskin sulla on sitä isoakaan, joten turhaan uhoat.
Eikä sinulla vaaleaa persreikää joten turhaan nalkutat
En mä sulle mitään ollutkaan tarjoamassa, mulla on ne hyvät lantiopohjanlihakset kaivattuni ison mulkun vastapainoksi. Ei meistä kumpikaan ole mikään persereiäntuijottaja.
En tiedä peppureiästäni mitään. Pitäiskö ottaa kuva 🤔
Sitten kun sulta kysytään taivaanporteilla, mihin käytit sen ajan joka sulle annettiin, voit näyttää sitä kuvaa.... 😂 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on perjantai ja aion leipoa marjapiirakkaa. Tekee niin mieli herkutella.
Itse varmaan biletän ja käytän huumeita. Tanssin koko yön.Mä tunnen oloni vähän outolinnuksi nyt kun itse voisin tehdä kiltisti marjapiirakan ja käyttää huumausaineita siinä tehdessä 😆 sivusta
Marjapiirakkahan maistuu varmasti hyvältä pilvessä.
Bilehuumeista taas ennemminkin lähtee ruokahalu.
Huuto tyhjyyteen: On selvää, että vaikeudet kuuluvat elämään. En ole pumpulissa kasvanut enkä siellä myöskään aikuisuuttani viettänyt. Kun yli puoli vuosikymmentä on jatkunut raskas vaihe, kuinka kauan sen pitää jatkua, että olen itkenyt, pelännyt, surut ja kärsinyt tarpeeksi? Enkä vain minä vaan myös lähellä olevat. Tiedän, toiset elävät koko elämänsä helvettiä. Pahin tapahtui, asiat muuttuvat, mutta se ei tarkoita, että elämästä tulisi parempaa. Montaa asiaa ei ymmärrä. Itse Herraa Jeesustakaan Jumala ei kuullut, kun hätä oli suurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on kauhea ikävä isää, joka kuoli viime vuonna! 😢
Surutyö on kova paikka.Koita jaksaa.
Mullakin on. Isä kuoli yli 20 vuotta sitten.
Toisaalta maailma voi olla ahdistava paikka, ja jos keskittyy hetkeksi omaan takapuoleen niin sitä voi ehkä välillä unohtaa - ilman että siitä olisi kenellekään suuresti haittaa. Luulen että ne taivaanportilla tuon ymmärtävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.
Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.
Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.
Kertoo paljon niistä, jotka omivat. En ehkä haluaisi elämääni ihmistä jolla on lähestymiskielto annettu. Iso red flag.
Jätetään toi "ehkä" tuosta pois. Lähestymiskieltoja ja estoja ei pienin perustein anneta.
Höpönpöppöötä, kaksi miestä on aikoinaan estänyt minut kun kieltaydyin seksisuhteesta. Molemmat sittemmin purkaneet estot ja ruikuttaa edelleen pesää. Joten mitä pahaa minä tein jos estoja ei heppoisin perustein anneta? Muuta kuin sanoin ettei onnistu 😍😜 miehet....
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo valkaiseminen edes on tullut mieleen?
Valkaistu huonompi kuin luomuvaalee mutta menee kunhan ei kalu löysty siitä näystä! Ruskeat roskiin, mustat muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ota yhteyttä, koska ei edelleenkään tiedä, mitä haluaa. Toisaalta ja toisaalta. Ymmärrän hyvin. Pitäisi olla aikamoinen ihmeolento, että sen takia lähtisi hyvästä suhteesta, vakaista oloista ja olosuhteista tuntemattomaan. Miksi tehdä elämäänsä vaikeaksi, kun se on nykyisellään mutkatonta, turvallista ja hyvää?
Joskus tulee joku, joka laittaa perustukset uusiksi. Joka iskee niin voimalla, ettei sitä halua vastustaa. 😍🥰
Iskeminen ei ainakaan ketjun perusteella ole tasapainoista. Useimmiten toiseen on iskenyt, toiseen vähemmän, ja kuten meillä tilanne jää kuvatunlaiseen tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies mahdat olla sängyssä? Otatko ohjat käsiisi vai otanko minä 😉
Dominoiva ja erittäin pervo.
Kerro.
Mä en täällä mun ruumiinaukkojani
tai makkariasioitani
analysoi millään tasolla.
Uskis olen, mutta en arvojani enkä
Elämäni tärkeintä asiaa ja perustaa, Jeesusta, kenenkään ylle
väkisin pirskota.
Vakaumukseni huokuu
energiassani, mainostamatta.
Mä käännyn rukoukseen ennemmin
kuin valitusnillitän Vauvan ketjuissa.
Jokaisella meistä on omat
selviytymis-strategiamme
vaikeina päivinämme.
Ehkä joku todella saa lohtua Vauvalta.
Se on hienoa. Good for them. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto tai viranomaisilla pelottelu ei ainakaan tämä nn, vaikka olisin vetänyt rajat ja selkäni. Aina voi tulla kotiin.
Kuinka moni sen täältä omi 😂? Kertoo paljon ketjusta.
Se oli kyllä tarkoitettu miehelle, jota on suullisesti ja kirjallisesti varoitettu lähestymästä, siksi se kiusaa netissä.
Kertoo paljon niistä, jotka omivat. En ehkä haluaisi elämääni ihmistä jolla on lähestymiskielto annettu. Iso red flag.
Jätetään toi "ehkä" tuosta pois. Lähestymiskieltoja ja estoja ei pienin perustein anneta.
On paljon lähestymiskieltoja jotka annettu väärin perustein. Taustalla voi olla jopa rikos joka on vanhentunut mutta aiheuttanut valtavat traumat. Traumat voivat sitten alkaa purkautua ties millä tavalla ja niistä voi jopa tulla jopa 'elämän ja kuoleman' perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan täällä käymisen elokuusta alkaen.
S
Nähdään silloin
No more.
S
Vierailija kirjoitti:
Huuto tyhjyyteen: On selvää, että vaikeudet kuuluvat elämään. En ole pumpulissa kasvanut enkä siellä myöskään aikuisuuttani viettänyt. Kun yli puoli vuosikymmentä on jatkunut raskas vaihe, kuinka kauan sen pitää jatkua, että olen itkenyt, pelännyt, surut ja kärsinyt tarpeeksi? Enkä vain minä vaan myös lähellä olevat. Tiedän, toiset elävät koko elämänsä helvettiä. Pahin tapahtui, asiat muuttuvat, mutta se ei tarkoita, että elämästä tulisi parempaa. Montaa asiaa ei ymmärrä. Itse Herraa Jeesustakaan Jumala ei kuullut, kun hätä oli suurin.
Kärsimys on elämän vaikeimpia kysymyksiä. Raamattu käskee ihmistä pyytämään hellittämättä niin kauan, että saa vastauksen. Omalla kohdallani Jumala on monesti pitänyt lähellään juuri kärsimysten avulla, koska ilman niitä muut asiat ovat helposti tulleet liian tärkeiksi. Jumalan kuvataan olevan mustasukkainen meidän suhteen, hän siis haluaa meidän kanssa elävän keskusteluyhteyden. Kuinka muuten hän voisi meille puhuakaan, jos emme ole edes kuulolla? Tämä siis oma havainto.
Minulta ei minkäänlaista
adjektiivikuvastoa kehoni aukoista.
Olen uskis, kyllä, mutta en
kauppaa täällä konseptejani.
En liioin jaa täällä omia mh-
mieltymyksiäni. En todellakaan.
Ne ovat vain *meille kahdelle.
Ei kansanpalstoille retosteluun. x
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vain kaikki jatkua voi kunnes ei enää jatku, kuolema vapauttaa lopulta elämästä.
Toivottavasti vastaus oli yleishyödyllinen.
Allekirjoittanut, tuntematon potilas.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörässä ketjut vähän vikisee. Mikä olisi hyvä öljy niihin?
Yleisöljy. Sitä laitoin ja ajoin ilman kitinöitä. Ei edes kaivattukaan huomannut.
No emt saako silloinkaan VAATIA. Tuskin se nainen on pyytänyt miestä persereikäänsä valkaisemaan, luultavasti ollut ihan sen miehen oma juttu.