Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.
No en todellakaan usko, enkä edes toivo. 🙈 Kaivattuni on erittäin komea ja fiksu mies, ei kukaan ketjun itkijänaisista saati mikään animeautisti tai uskis. Ei ketjun tarkoitus mulle ole keskustella kenenkään kanssa, kunhan lueskelen ja vastailen gallupeihin.
Jaahas, eli komeat ja fiksut ei voi olla täällä? Ei varmaan myöskään kauniit ja fiksut?
Täällä käy pelkkiä animeautisteja lässyttämässä itsestään päivät pitkät ja sitten se sovinistiukko. Loput on naisia.
Eli ei, kaivattuni ei todellakaan ole kukaan näistä. Kaipaan komeaa ja fiksua miestä, en ketään täältä.Huomaatkohan että lässytät itsekin itsestäsi.
Huomaatkohan, että vastasin gallupiin. Ja turhaan kommentoit mulle, et ole hän enkä ole kiinnostunut susta.
Luulitko että minä kuvittelen minun olevan sinun hän? millä logiikalla? Täällä saa vastailla kelle haluaa, älä lässytä itsestäsi jos et halua vastauksia.
Sillä logiikalla, että edelleenkin vastailet mulle. En ole susta tai kenestäkään muustakaan täällä kiinnostunut, turhaan kirjoitat mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?
Paha kysymys. Tietäisitpä ainakin olleesi jollekin todella tärkeä jo vuosien ajan. Siksi nyt vähän ahdistunut olo, mutta kyllä tää ohi menee. Tietäisitpä ainakin sen.
Sivusta. Ajatukset vaihtelee, ei ole mitään kestoajatusta tässä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tippaakaan kenenkään rahat. Ei ole ikinä kiinnostanut.
Sama täällä. Rahaa voi takoa itsekin, jos sitä haluaa.
Miksette tao sitä rahaa? Sitähän tässä setä koitti teille tarjota, helppoa rahan tuloa.
Miksi huolehdit muiden raha-asioista? Itseäni ei ainakaan kyseinen aihe kiinnosta kaipauksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat, elämä opettaa mamman alkujakin. Uskokaa pois. Rahalla on iso merkitys hyvinvointiin.
Ei sitä niin paljon tarvitse kuin sinä hamuat.
Helpottaa elämistä ja mammakin voi shoppailla mitä haluaa ja antaa vaikka sairaille tai kaltoin kohdelluille lapsille avustuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on riittävästi omasta takaa, joten toivon samaa tulotasoa. Että voidaan tehdä molempien haluamia juttuja ilman että kummankaan tarvitsee maksaa toisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?
Paha kysymys. Tietäisitpä ainakin olleesi jollekin todella tärkeä jo vuosien ajan. Siksi nyt vähän ahdistunut olo, mutta kyllä tää ohi menee. Tietäisitpä ainakin sen.
Voisit sanoa ne loputkin asiat, jotka jäivät huulille. Edes täällä. Todellisuudessa en usko sinun sanovan minulle tervehdystä enempää.
Olet sinäkin minulle tärkeä.
Kävin siellä nuoruuden mestoissa tuli haikea olo. En nähnyt sinua.
Monta hauskaa ja hienoa ihmistä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette tao sitä rahaa? Sitähän tässä setä koitti teille tarjota, helppoa rahan tuloa.
Setä voisi tarjota jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ollut aikaa silloin, mulla ei ole aikaa nyt eikä tulevaisuudessa. Miettikää miten muita kohtelette. Ihmissuhteita ei voi hyllyttää odotustilaan.
Tärkeille on aina aikaa 🥰
Monesti menee niin, että raja tulee jossain vaiheessa vastaan eikä aikaa löydy sitten kun vastapuolella sitä yllättäen olisikin.
Silloin sanotaan kohteliaasti, että en ole kiinnostunut enää, sen jälkeen kyselyt loppuu. - eri
No ei välttämättä todellakaan lopu :D eri
Pitäis loppuu jos on irl keskusteltu. -Sivusta
Vaikka pitäisi niin ei silti aina lopu.
Sitten vaan lähestymiskieltoa suoraan.
Juu, hyvä keskustella ensin.
Ei lähestymiskieltoa niin vain saa. Miksi neuvotte asioita joista teillä ei ole alkeellisintakaan käsitystä.
Sen saa hyvin helposti. Ihan itse kirjoittamillaan viesteillä, joita väittää vastapuolen tuotoksiksi. Valehtelua päälle ja kunnolla niin sellainen myönnetään, jos se, jolle sitä haetaan, ei kieltoa vastusta vaikkei olisi lähestynyt kertaakaan fyysisesti kohdetta. Sen verran reilu voisi olla, että sanoisi sille tyypille ensin, että voisitko jättää rauhaan, ei kiinnosta, ei olla ystäviä enää ja jos ei mene perille, sitten vasta sitä lähestymiskieltoa hakemaan. Äkillisesti ghostatulle ystävälle, jonka kanssa ennen viesteilty ongelmitta, sellainen olla tarpeettoman julmaa.
Ei todellakaan saa. Mun äiti haki sitä monet kerrat kun eksänsä heittäytyi hankalaksi, eikä myönnetty.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
CAPTCHA vaaditaan, jotta palaute voidaan jättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitytti, mikä ajaa teidät tähän? Käsitin, että tää on eräillä yks kiusaamisen muoto siinä missä ne muutkin, täällä voi nolata ja kalastella tietoja, esittää toista, haaskata kaikkien aikaa ja luoda turhia toiveita ja tiputtaa maahan. Narskujen etäkiusaamista, nukkeleikkiä, jossa palkintopokaalimiestä esittävä käskee tyttöjen jumpata, ja nehän jumppaa.
Mutta mitä itse saatte tästä? Koska kyllä tähän kuluu aikaa, ja se on jostain muusta pois. Ovela oloko riittää palkinnoksi sadoista tuhlatuista tunneista?
Varmaan voi saada muiden nolaamisesta ja kiusaamisesta vallantunteita ja jonkinlaista perverssiä nautintoa. Se sitten ajaa jatkamaan, ja voi varmaan olla aika koukuttavaakin, jolloin se on enemmän pakonomaista eikä välttämättä enää itsellekään hauskaa. Näin ajattelen. Toivon mielenrauhaa ja hyväksyntää sinne tilalle, lämmintä loppukesää!
Tuo on vaan oman pahanolon purkamista, tai kateutta jotakin kohtaan. Säälittävää mutta nykyään monet ihmiset voi pahoin.
Toivon miehellä olevan selvästi parempi tulotaso, mutta se ei nyt liity tähän.
Joku hyvä biisi) video nyt kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huolehdit muiden raha-asioista? Itseäni ei ainakaan kyseinen aihe kiinnosta kaipauksen yhteydessä.
No kaipaillaan sitten. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit sanoa ne loputkin asiat, jotka jäivät huulille. Edes täällä. Todellisuudessa en usko sinun sanovan minulle tervehdystä enempää.
Paljon on ajatuksia, mutta en halua availla sen kummemmin jotta ei tule liian tunnisteellista.
Kyllä minä sanon myös irl. paljonkin, mutta huonolla menestyksellä koetan pysyä ammattimaisella tasolla. Se vaatisi tilanteen jossa voitaisiin oikeasti puhua, ja sitä ettei koko ajan tulisi keskeytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat, elämä opettaa mamman alkujakin. Uskokaa pois. Rahalla on iso merkitys hyvinvointiin.
Ei sitä niin paljon tarvitse kuin sinä hamuat.
Helpottaa elämistä ja mammakin voi shoppailla mitä haluaa ja antaa vaikka sairaille tai kaltoin kohdelluille lapsille avustuta.
Helpottaa se, mutta osaan käyttää rahaa, joten en tarvitse sitä törkeitä määriä. Kuluttaminen ei myöskään ole elämän tarkoitus. Miettiä voi myös, mihin rahansa laittaa kasvamaan ja että hankkii varallisuutensa kestävästi luomakuntaa varjellen. Avustuskohteita ei tässä maailmassa ole vaikea keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kun asiaa pyörittelee, toinen ehtii kadota. Kaikkea ei voi kontrolloida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on ajatuksia, mutta en halua availla sen kummemmin jotta ei tule liian tunnisteellista.
Kyllä minä sanon myös irl. paljonkin, mutta huonolla menestyksellä koetan pysyä ammattimaisella tasolla. Se vaatisi tilanteen jossa voitaisiin oikeasti puhua, ja sitä ettei koko ajan tulisi keskeytyksiä.
Ok. Sitten et ole kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa kun asiaa pyörittelee, toinen ehtii kadota. Kaikkea ei voi kontrolloida
Sama suomeksi?
Minä miehenä uskon ja olen myös nähny.