Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (63992)

Vierailija
63921/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiris edelleen mielessä. Oot mun elämän suurin "mitä jos?"

Oletko sinä se mun stalkkeri vai yksi söpö tapaus? 

Vierailija
63922/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman mukaan et saanut haluamaasi. Ei tarvinnut kostaa, riitti että kertoi muille totuuden teoistasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63923/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?

Itse haluaisin nähdä ilmeesi kun saisit suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Kaikkeen en varmaankaan pystyisi vastaamaan  kuin toteamalla itseni typeräksi. Kaikkia kysymyksiä en tiedä, koska kaikkea en tiedä mitä puhutaan, joten osa niistä voisi tulla shokkina. 

Vaikutat hieman ilkeältä, en usko, että haluaisin jutella kanssasi.

Vierailija
63924/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitytti, mikä ajaa teidät tähän? Käsitin, että tää on eräillä yks kiusaamisen muoto siinä missä ne muutkin, täällä voi nolata ja kalastella tietoja, esittää toista, haaskata kaikkien aikaa ja luoda turhia toiveita ja tiputtaa maahan. Narskujen etäkiusaamista, nukkeleikkiä, jossa palkintopokaalimiestä esittävä käskee tyttöjen jumpata, ja nehän jumppaa.

Mutta mitä itse saatte tästä? Koska kyllä tähän kuluu aikaa, ja se on jostain muusta pois. Ovela oloko riittää palkinnoksi sadoista tuhlatuista tunneista?

Varmaan voi saada muiden nolaamisesta ja kiusaamisesta vallantunteita ja jonkinlaista perverssiä nautintoa. Se sitten ajaa jatkamaan, ja voi varmaan olla aika koukuttavaakin, jolloin se on enemmän pakonomaista eikä välttämättä enää itsellekään hauskaa. Näin ajattelen. Toivon  mielenrauhaa ja hyväksyntää sinne tilalle, lämmintä loppukesää!

Mistä muiden nolaamisesta ja kiusaamisesta? Eiköhän nämä nolaa itse itsensä kirjoituksissa ilmenevällä vähä älyisyydellä. Ja kiusaavat itse vajailla kirjoituksillaan ja vähä älyisyydellään muita. Viisaampia. 

Vierailija
63925/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Tee, anna joku vihje, oletko miettinyt mua kesällä

Vierailija
63926/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon miehellä olevan selvästi parempi tulotaso, mutta se ei nyt liity tähän. 

Mene TÖIHIN

Olen TÖISSÄ

Lopeta valehtelu heti!

Vierailija
63927/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🍆💦🤠

Vierailija
63928/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.

No en todellakaan usko, enkä edes toivo. 🙈 Kaivattuni on erittäin komea ja fiksu mies, ei kukaan ketjun itkijänaisista saati mikään animeautisti tai uskis. Ei ketjun tarkoitus mulle ole keskustella kenenkään kanssa, kunhan lueskelen ja vastailen gallupeihin.

Jaahas, eli komeat ja fiksut ei voi olla täällä? Ei varmaan myöskään kauniit ja fiksut? 

Täällä käy pelkkiä animeautisteja lässyttämässä itsestään päivät pitkät ja sitten se sovinistiukko. Loput on naisia. 

Eli ei, kaivattuni ei todellakaan ole kukaan näistä. Kaipaan komeaa ja fiksua miestä, en ketään täältä.

On täällä komeita ja fiksujakin. Sulla vaan ei ole kapasiteettia tunnistaa tai ymmärtää fiksuutta. Tai miestä. Olet heikon ymmärryksen ja suppeiden ennakkoluulojen vanki. Parempi siis, ettet koeta esiintyä minään ketjudemografian asiantuntijana kun taikavarvullakin osuu paremmin. Sivusta.

Et ole mun kaivattuni sen enempää kuin kukaan muukaan täällä, joten turhaan tulet siihen pokkuroimaan. En ole kiinnostunut kuin hänestä, eikä hän ole ikinä kirjoittanut tänne.

En todellakaan noin älyvajaalle sekoiliajlle mitään pokkuroi  🤣

Vierailija
63929/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillut imukuppeina 🥰 

Vierailija
63930/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut susta ristiriitaisen kuvan. 🤔

Ota uusi kuva.

Vierailija
63931/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet söpö kuin mikä 🥰

Vierailija
63932/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karman mukaan et saanut haluamaasi. Ei tarvinnut kostaa, riitti että kertoi muille totuuden teoistasi

Mulle on ainakin kostettu ihan tarpeeksi jo. Enkä ole itse kostanut kertaakaan enkä halua kostaa. 

Entistä kaivattua aloin pelkäämään, siis uutta kieroilua vanhojen valossa; teot irl pitkään pelkkää negaa ja täällä liian siirappisia valheita ja satuilua, vihjailuja, uhkailuja ja ilkeyttä, siksi mistään ei tullut mitään. Pahoillani olen, olisin halunnut sopia asiat, mutta siitä tehtiin liian vaikeaa. Eikä häntä kiinnostanut sen vertaa, että olis missään vaiheessa soittanut ja kysynyt multa suoraan. 

Vierailija
63933/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nyt kerennyt, kun Antti on vienyt koko vuoden 😍😜 jospa syksyllä sitten

Vierailija
63934/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan jo, että oon miettinyt sua. 

Vierailija
63935/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin kostettu ihan tarpeeksi jo. Enkä ole itse kostanut kertaakaan enkä halua kostaa. 

Entistä kaivattua aloin pelkäämään, siis uutta kieroilua vanhojen valossa; teot irl pitkään pelkkää negaa ja täällä liian siirappisia valheita ja satuilua, vihjailuja, uhkailuja ja ilkeyttä, siksi mistään ei tullut mitään. Pahoillani olen, olisin halunnut sopia asiat, mutta siitä tehtiin liian vaikeaa. Eikä häntä kiinnostanut sen vertaa, että olis missään vaiheessa soittanut ja kysynyt multa suoraan. 

Hae apua, oikeesti.

Vierailija
63936/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ollut aikaa silloin, mulla ei ole aikaa nyt eikä tulevaisuudessa. Miettikää miten muita kohtelette. Ihmissuhteita ei voi hyllyttää odotustilaan.

Kiireeseen vetoaminen on usein epäsuora torjunta.

Kiitos tiedosta.

Oon saattanut sanoa kaivatulle, että olen kiireinen ja varmaan moni lähipiiristäkin allekirjoittaa sen, että mulla on aina jotain menossa. Mutta totuus on vähän toinen, olen oikeastaan täyttänyt almanakan ihan tarkoituksella. Ettei jäis liikaa tyhjää aikaa ikävöidä tai haikailla toivottoman rakkauden perään. Kiire tosin loppuis  kuin seinään, jos yksi tietty palanen loksahtaisi kohdalleen. Parempi siis pitää ittensä liikkeessä ja siinä sivussa vaikka vähän kehittyäkin. sivusta

Miksi se on toivoton rakkaus, jos olette kaivatun kanssa väleissä? 🙂 Sivu

Toinen on varattu 

Miksi kaipaat ja satutat varattuna?

Vierailija
63937/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Aina, kun nähdään, pasmat menee sekaisin päiväkausiksi. Hämmennyn ihan täysin näkemisestäsi. Tunnen jotain mieletöntä vetovoimaa, en tiedä, onko se molemminpuolista. Viimeksi en enää ollut varattu, vaikka siltä ehkä vaikutti. Mutta en tiedä oletko sinä varattu ja onko tunne molemminpuolista. 

Huono selitys. Kysy hyvä nainen.

Vierailija
63938/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Aina, kun nähdään, pasmat menee sekaisin päiväkausiksi. Hämmennyn ihan täysin näkemisestäsi. Tunnen jotain mieletöntä vetovoimaa, en tiedä, onko se molemminpuolista. Viimeksi en enää ollut varattu, vaikka siltä ehkä vaikutti. Mutta en tiedä oletko sinä varattu ja onko tunne molemminpuolista. 

Huono selitys. Kysy hyvä nainen.

Ehkä niin. Kyseisissä tilanteissa se ei vaan tunnu siihen sopivalta. Olen myös maailman huonoin keksimään vihjailevia kysymyksiä, joista voi rivien välistä päätellä. Mieluiten puhun suoraan.

Vierailija
63939/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo

18.33

näin sen.

Etkä soittanut no höh 

Vierailija
63940/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, oikeesti.

Miksi pitäis? Jos kuvio tuntuu liiankin tutulta? Enhän minä usko kirjoitelleeni entisen kaivatun kanssa täällä, mutta uskoisin hänen entisenä/nykyisenä joukkokiusaajana tietävän, mitä tuuraajansa täällä tekevät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme