Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63992)
Mammat, elämä opettaa mamman alkujakin. Uskokaa pois. Rahalla on iso merkitys hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole mikään vitsi, vaan minulla on oikeesti ikävä sinua.
Laita minulle sitten viesti! Saat tuoda samppanjaa myös kun sovitaan tapaaminen. Tiedän kauniin paikan 😘
Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tippaakaan kenenkään rahat. Ei ole ikinä kiinnostanut.
Sama täällä. Rahaa voi takoa itsekin, jos sitä haluaa.
Soittele kuulumiset ystäväni!
Vierailija kirjoitti:
Mammat, elämä opettaa mamman alkujakin. Uskokaa pois. Rahalla on iso merkitys hyvinvointiin.
Ei sitä niin paljon tarvitse kuin sinä hamuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joo, ihan takoa, hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita minulle sitten viesti! Saat tuoda samppanjaa myös kun sovitaan tapaaminen. Tiedän kauniin paikan 😘
Olenko laittanut sinne aiemmin viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko laittanut sinne aiemmin viestiä?
sinulle
Vierailija kirjoitti:
Saitko ison mamman?
Vierailija kirjoitti:
Mietitytti, mikä ajaa teidät tähän? Käsitin, että tää on eräillä yks kiusaamisen muoto siinä missä ne muutkin, täällä voi nolata ja kalastella tietoja, esittää toista, haaskata kaikkien aikaa ja luoda turhia toiveita ja tiputtaa maahan. Narskujen etäkiusaamista, nukkeleikkiä, jossa palkintopokaalimiestä esittävä käskee tyttöjen jumpata, ja nehän jumppaa.
Mutta mitä itse saatte tästä? Koska kyllä tähän kuluu aikaa, ja se on jostain muusta pois. Ovela oloko riittää palkinnoksi sadoista tuhlatuista tunneista?
Varmaan voi saada muiden nolaamisesta ja kiusaamisesta vallantunteita ja jonkinlaista perverssiä nautintoa. Se sitten ajaa jatkamaan, ja voi varmaan olla aika koukuttavaakin, jolloin se on enemmän pakonomaista eikä välttämättä enää itsellekään hauskaa. Näin ajattelen. Toivon mielenrauhaa ja hyväksyntää sinne tilalle, lämmintä loppukesää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette tao sitä rahaa? Sitähän tässä setä koitti teille tarjota, helppoa rahan tuloa.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?
Paha kysymys. Tietäisitpä ainakin olleesi jollekin todella tärkeä jo vuosien ajan. Siksi nyt vähän ahdistunut olo, mutta kyllä tää ohi menee. Tietäisitpä ainakin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette tao sitä rahaa? Sitähän tässä setä koitti teille tarjota, helppoa rahan tuloa.
Sä olet aika yksinkertainen mies.
Mammat takoo rahaa, kuka uskoo.
Mitähän ajattelet minusta? Tämä on poikkeuksellinen tilanne.
Palstatauko paikallaan 😄 Ai niin sori Janni jos kuulit kun puhuttiin susta 😇
Vierailija kirjoitti:
Olisko kerrankin mahd. olla kaksin?
Olis, kun vaan tietäis, missä ja milloin...
Sen saa hyvin helposti. Ihan itse kirjoittamillaan viesteillä, joita väittää vastapuolen tuotoksiksi. Valehtelua päälle ja kunnolla niin sellainen myönnetään, jos se, jolle sitä haetaan, ei kieltoa vastusta vaikkei olisi lähestynyt kertaakaan fyysisesti kohdetta. Sen verran reilu voisi olla, että sanoisi sille tyypille ensin, että voisitko jättää rauhaan, ei kiinnosta, ei olla ystäviä enää ja jos ei mene perille, sitten vasta sitä lähestymiskieltoa hakemaan. Äkillisesti ghostatulle ystävälle, jonka kanssa ennen viesteilty ongelmitta, sellainen olla tarpeettoman julmaa.