Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan jotenkin tyhmä, mutta en ole oikein koskaan oppinut mitään itse oivaltamalla

Vierailija
28.09.2026 |

Ja lopputulos on ollut se, etten ole ymmärtänyt tai oppinut mitään, vaan turhautunut ja väsynyt vastauksen etsimiseen, ja lopulta luovuttanut koko homman suhteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paras tapa oppia.

Vierailija
2/6 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on paras tapa oppia.

Onko todella vai vain juhlapuheissa? Kuinka moni oikeasti oppii sillä, että näkee aivan tolkuttoman määrän vaivaa eikä siltikään välttämättä ole päätynyt oikeaan lopputulokseen. Eikö tuo ole ajanhukkaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalalta oivalluskykyä

Vierailija
4/6 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tyhmempiä kuin haluaa myöntää, ja ne jotka ei ole tajunnut olevansa tyhmiä, vasta tyhmiä ovatkin.

Kuulostaa siltä että olet keskivertoa fiksumpi kun itse huomaat omat rajasi. 

Ja ymmärrän että turhauttaa kun ei opi ns. helpolla.

Vierailija
5/6 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä varsinaisia oivalluksia minullekaan ole juuri tullut.  Toisten sanomia tai kirjoittamia lähinnä. 

Sellaisen hoksasin ihan itse Haagassa kävellessäni, ett Terho-koti tulee sanasta terminaalihoito.  Tätä ennen olin kävellyt ohi noin tuhat kertaa siitä.

Eli en ole kovin älykäs. 

Vierailija
6/6 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on tyhmempiä kuin haluaa myöntää, ja ne jotka ei ole tajunnut olevansa tyhmiä, vasta tyhmiä ovatkin.

Kuulostaa siltä että olet keskivertoa fiksumpi kun itse huomaat omat rajasi. 

Ja ymmärrän että turhauttaa kun ei opi ns. helpolla.

Mulla on poikkeuksellisen hyvä muisti, joten olen sen varassa. Kärsivällisyyttä taas ei juurikaan löydy ja se on varmaan suurin syy miksi tuon tyyppinen oppiminen ei oikein suju.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän