Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (63992)

Vierailija
63901/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat, elämä opettaa mamman alkujakin. Uskokaa pois. Rahalla on iso merkitys hyvinvointiin.

Ei sitä niin paljon tarvitse kuin sinä hamuat. 

Helpottaa elämistä ja mammakin voi shoppailla mitä haluaa ja antaa vaikka sairaille tai kaltoin kohdelluille lapsille avustuta.

Helpottaa se, mutta osaan käyttää rahaa, joten en tarvitse sitä törkeitä määriä. Kuluttaminen ei myöskään ole elämän tarkoitus. Miettiä voi myös, mihin rahansa laittaa kasvamaan ja että hankkii varallisuutensa kestävästi luomakuntaa varjellen. Avustuskohteita ei tässä maailmassa ole vaikea keksiä.

Elämän tarkoituksen jokainen päättää itse. Joillekin se on suurperhe ja toiselle luonon varjelu tai jotain muuta. Kaikki nuo edellämainitut vaatii ainakin jonkin verra rahaa. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
63902/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama suomeksi" suomeahan siinä lukee. Kerrohan vähän ystävällisemmin mitä haluat kysyä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63903/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein eniten mua ihmetyttää ihmiset, jotka tulee kaipausketjuun kertomaan, että: ”Et kirjoita kaivatullesi, usko jo! ” Miksei antaisi ihmisten täällä haikailla vaikka loppuelämänsä, miksi se häiritsee joitakuita niin paljon.

Tässä juuri oltiin mainittu turvallisuus. Olin myös yhdessä vaiheessa yksi niistä huutelijoista. Joistakin kommenteista ei todellakaan osannut sanoa oliko trolli, vai ei. Vaikutti myös joidenkin oikeasti luulevan tunnistavansa jonkun tietystä kirjoitusasusta, tai sanasta, tai siitä mitä oli kirjoitettu. 

Mutta on täällä ihan normi järkisiäkin ja heidän kanssa on ihan mukavaa heittää vähän lapsellisiakin juttuja.

Vierailija
63904/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

**** minunkin pitää kadota. Olkoon tämä viimeinen viestini sinulle täällä. Ei tää mihinkään johda.

Vierailija
63905/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**** minunkin pitää kadota. Olkoon tämä viimeinen viestini sinulle täällä. Ei tää mihinkään johda.

Huomiseen 👋 

Vierailija
63906/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo

18.33

Vierailija
63907/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat, elämä opettaa mamman alkujakin. Uskokaa pois. Rahalla on iso merkitys hyvinvointiin.

Helpottaa elämistä ja mammakin voi shoppailla mitä haluaa ja antaa vaikka sairaille tai kaltoin kohdelluille lapsille avustuta.

Helpottaa se, mutta osaan käyttää rahaa, joten en tarvitse sitä törkeitä määriä. Kuluttaminen ei myöskään ole elämän tarkoitus. Miettiä voi myös, mihin rahansa laittaa kasvamaan ja että hankkii varallisuutensa kestävästi luomakuntaa varjellen. Avustuskohteita ei tässä maailmassa ole vaikea keksiä.

Elämän tarkoituksen jokainen päättää itse. Joillekin se on suurperhe ja toiselle luonon varjelu tai jotain muuta. Kaikki nuo edellämainitut vaatii ainakin jonkin verra rahaa. Onnea valitsemallasi tiellä.

Ei luonnon varjelu ole mikään valinta, koska maapallo ei ole automaatti, josta vain otetaan. Kuuluu ihan jokaiselle pitää huolta siitä, että jättää jälkipolville paremman maailman.

Vierailija
63908/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiseen 👋 

Vaihdan alustaa parempaan. Siitä oli jo aiemmin.

Vierailija
63909/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo

18.33

näin sen.

Vierailija
63910/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jysäys mikä ketju hah haa!! Poistun....

Vierailija
63911/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?

Paha kysymys. Tietäisitpä ainakin olleesi jollekin todella tärkeä jo vuosien ajan. Siksi nyt vähän ahdistunut olo, mutta kyllä tää ohi menee. Tietäisitpä ainakin sen.

Voisit sanoa ne loputkin asiat, jotka jäivät huulille. Edes täällä. Todellisuudessa en usko sinun sanovan minulle tervehdystä enempää.

Olet sinäkin minulle tärkeä.

Paljon on ajatuksia, mutta en halua availla sen kummemmin jotta ei tule liian tunnisteellista.

Kyllä minä sanon myös irl. paljonkin, mutta huonolla menestyksellä koetan pysyä ammattimaisella tasolla. Se vaatisi tilanteen jossa voitaisiin oikeasti puhua, ja sitä ettei koko ajan tulisi keskeytyksiä.

Kenelle menee ja kuka olet?

Vierailija
63912/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi ajatella sinusta? Mikä olisi viisasta? Mitä ajattelisin, jos tietäisin kaiken sen, minkä sinä itse tiedät?

Liikaa kun asiaa pyörittelee, toinen ehtii kadota. Kaikkea ei voi kontrolloida 

Sama suomeksi?

Sitä että se joka ehtii kadota odottaa tumput suorina 🤦

Vierailija
63913/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon miehellä olevan selvästi parempi tulotaso, mutta se ei nyt liity tähän. 

Mene TÖIHIN

Vierailija
63914/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha kysymys. Tietäisitpä ainakin olleesi jollekin todella tärkeä jo vuosien ajan. Siksi nyt vähän ahdistunut olo, mutta kyllä tää ohi menee. Tietäisitpä ainakin sen.

Voisit sanoa ne loputkin asiat, jotka jäivät huulille. Edes täällä. Todellisuudessa en usko sinun sanovan minulle tervehdystä enempää.

Olet sinäkin minulle tärkeä.

Paljon on ajatuksia, mutta en halua availla sen kummemmin jotta ei tule liian tunnisteellista.

Kyllä minä sanon myös irl. paljonkin, mutta huonolla menestyksellä koetan pysyä ammattimaisella tasolla. Se vaatisi tilanteen jossa voitaisiin oikeasti puhua, ja sitä ettei koko ajan tulisi keskeytyksiä.

Kenelle menee ja kuka olet?

Ei sillä ole täällä väliä kuka olen. Tuuleen huutelen, mutta jos haluat kertoa jotain itsestäsi niin ole hyvä.

Vierailija
63915/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin nähdä ilmeesi kun saisit suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Kaikkeen en varmaankaan pystyisi vastaamaan  kuin toteamalla itseni typeräksi. Kaikkia kysymyksiä en tiedä, koska kaikkea en tiedä mitä puhutaan, joten osa niistä voisi tulla shokkina. 

Vierailija
63916/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luonnon varjelu ole mikään valinta, koska maapallo ei ole automaatti, josta vain otetaan. Kuuluu ihan jokaiselle pitää huolta siitä, että jättää jälkipolville paremman maailman.

Katos tämä.

Vierailija
63917/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin sen jälkipolven tekemättä ni siinä mun osuus. Ei kiinnosta luonto tippaakaan ja silti suojelin sitä enemmän kuin perheelliset mitenkään eläessään pystyy. 
Mä elän tätä ainutkertaista elämääni kokemuksia ja elämyksiä varten. Kaikki raha kuluu matkusteluun ja kulttuuriin. Osaan siis käyttää sen paremmin kuin hyvin, vähän vain eri tavalla kuin esim sinä. 
Mulla onneksi myös riittävät tulot sen elämäni tarkoituksen toteuttamiseen. Ei menneet opinnot hukkaan.

Sivusta

Vierailija
63918/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaan tykkäisit musta ja arvostaisitkin?

Vierailija
63919/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon miehellä olevan selvästi parempi tulotaso, mutta se ei nyt liity tähän. 

Mene TÖIHIN

Olen TÖISSÄ

Vierailija
63920/63992 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpsi. Tottakai johtaa! Vähän kärsivällisyyttä bro!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi