Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63939)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa taas mammoille. Mammoilla olis kohta mahdollisuus tehdä roimasti rahaa Al osakkeilla. Seuratkaapa kursseja sen seksin sijaan. Voi kannattaa, kohta nääs noustaan rivakasti. Kannattaa pari viikkoa seurata ja ostella.
Mielummin paljon hyvää seksiä, kuin rahaa.
Iiris edelleen mielessä. Oot mun elämän suurin "mitä jos?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi katsoi mua ja mietin vaan että tietäisipä se kuinka paljon mietin hänen naistaan 😅
Se mies panee sitä ja sä fleksaat haaveilulla 😅
Ehkä ne panee kumpikin?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi katsoi mua ja mietin vaan että tietäisipä se kuinka paljon mietin hänen naistaan 😅
Se saa tietää pian. Samaan aikaan kun sun vaimosi.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan täällä keskustelu. Mitä haluaisit kysyä irl?
Voitaisko pussailla?
Pussailisin mielelläni kaivattuni kanssa. n->m
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.
Kyllä olen tunnistanut hänet. Mainitsi minut nimeltä ja kaikki siinä viestissä täsmäsi.
olisitpa hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa taas mammoille. Mammoilla olis kohta mahdollisuus tehdä roimasti rahaa Al osakkeilla. Seuratkaapa kursseja sen seksin sijaan. Voi kannattaa, kohta nääs noustaan rivakasti. Kannattaa pari viikkoa seurata ja ostella.
Ok, kunhan et vaadi että miehellä on rahaa. Voisit olla miehestä riippumaton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan täällä keskustelu. Mitä haluaisit kysyä irl?
Jos voisin niin kysyisin vaan lähdetkö mun kanssa ulos.
Lähtisin kaivattuni kanssa. n->m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on taas lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ollut aikaa silloin, mulla ei ole aikaa nyt eikä tulevaisuudessa. Miettikää miten muita kohtelette. Ihmissuhteita ei voi hyllyttää odotustilaan.
Tärkeille on aina aikaa 🥰
Monesti menee niin, että raja tulee jossain vaiheessa vastaan eikä aikaa löydy sitten kun vastapuolella sitä yllättäen olisikin.
Silloin sanotaan kohteliaasti, että en ole kiinnostunut enää, sen jälkeen kyselyt loppuu. - eri
No ei välttämättä todellakaan lopu :D eri
Pitäis loppuu jos on irl keskusteltu. -Sivusta
Vaikka pitäisi niin ei silti aina lopu.
Sitten vaan lähestymiskieltoa suoraan.
Juu, hyvä keskustella ensin.
Ei lähestymiskieltoa niin vain saa. Miksi neuvotte asioita joista teillä ei ole alkeellisintakaan käsitystä.
Kyllä sen voi antaa muillakin tavoilla.
Lopetahan taas se turha jankuttaminen. Todettiin, että aina pelkkä sanominen ei riitä ja nyt olet itsekin todennut, että näin se on. Anna aiheen olla. Kirjoita sun kaivatusta.
Sinä taidat olla niitä ihmisiä jotka haluaa aina sanoa viimeisen sanan :D
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kunhan et vaadi että miehellä on rahaa. Voisit olla miehestä riippumaton nainen.
Eikö ne ole kaikki nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on taas lääkkeet ottamatta.
Ei oo. Kerrotaan yhdessä ku tää on niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti? Jos haluatte keskustella teille tärkeän henkilön kanssa, niin ottakaa puhelin käteen ja laittakaa viestiä. Ei täällä, missä kuka tahansa voi vastata siihen tai esittää toista.
Kannatan tätä ja hieman suren kaikkia harhaisia, jotka innoissaan kuvittelevat juttelevansa sen oman kaivatun kanssa. Mutta ei se silti ole helppoa, ottaa yhteyttä niissä merkeissä, ja tiedän omalla kohdallani että jälkikäteen nauretaan, tai itketään tätä, että miten se saattoi olla niin helvetin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa? Perustele.
No en todellakaan usko, enkä edes toivo. 🙈 Kaivattuni on erittäin komea ja fiksu mies, ei kukaan ketjun itkijänaisista saati mikään animeautisti tai uskis. Ei ketjun tarkoitus mulle ole keskustella kenenkään kanssa, kunhan lueskelen ja vastailen gallupeihin.
Jaahas, eli komeat ja fiksut ei voi olla täällä? Ei varmaan myöskään kauniit ja fiksut?
Täällä käy pelkkiä animeautisteja lässyttämässä itsestään päivät pitkät ja sitten se sovinistiukko. Loput on naisia.
Eli ei, kaivattuni ei todellakaan ole kukaan näistä. Kaipaan komeaa ja fiksua miestä, en ketään täältä.Huomaatkohan että lässytät itsekin itsestäsi.
Huomaatkohan, että vastasin gallupiin. Ja turhaan kommentoit mulle, et ole hän enkä ole kiinnostunut susta.
Luulitko että minä kuvittelen minun olevan sinun hän? millä logiikalla? Täällä saa vastailla kelle haluaa, älä lässytä itsestäsi jos et halua vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole kaikki nykyään?
Useimmat on, valitettavasti.. Enemmän tai vähemmän... Nuorten miesten pitää olla varovaisia Mamman alkujen kanssa.
Mua ei kiinnosta tippaakaan kenenkään rahat. Ei ole ikinä kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleksaan? Kyllä tämä enemmän ketuttaa. Mutta olihan se kiusallinen tilanne, ei siitä mihinkään pääse. Nää on näitä nn-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tippaakaan kenenkään rahat. Ei ole ikinä kiinnostanut.
Sama