Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62695)
Vierailija kirjoitti:
Reijon charmi on tallella. - sivulta
🤦
Viittä vaille villi ja vapaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vastaamattomuus on ikävää. Murentaa lopunkin itsetunnon. 😕
Älä ota asiaa niin. Se ei sinun arvoasi muuta mitenkään. Jos toinen ei vastaa, se tuntuu pahalta, mutta samalla saa vastauksen. Ihminen, joka ei välitä edes vastata, on sen verran tonttu, että ei maksa vaivaa tuhlata elämäänsä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää..-A😘
😘
😘..
Vierailija kirjoitti:
😘
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko tahallaan mun voittaa shakissa sut saadaksesi jotain kivaa minulta?
Eikö sulta saa kivaa muuten? Oletko 3v.?
Vierailija kirjoitti:
Heti vapauduttua sitä saattaa ollakin vähän villi tai ainakin ihan sekaisin.
Vastaeronneeseen en koske enää pitkällä tikullakaan, vaikka miten vakuuttelis eron käsittelyn olevan hyvällä mallilla ja suhteen olleen kuollut vuosia sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Oon parhaimmillani altavastaajan asemassa, niin voi olla etten osaisi olla hakeutumatta sellaiseen asemaan suhteessa sinuun. Mutta kannattaa miettiä haluatko päästää mut siihen pisteeseen... 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeaa tehdä siirtoja yhden nappulan perusteella mutta sanotaan että kuningatar on syötävissä...
Hmm.. Lurps 😛. Voitto on lähellä, jos tämä on tilanne.
Mut ei se ihan millä vaan siirroilla kaadu. Muista käyttää tarpeeksi valkoista ratsua 😉😊
Niin ja tietenkin tulee muistaa, että kuningattaren syöminen ei vielä ratkaise peliä. Musta kunkku on saatava kaadettua ennen kuin kuningattaren saa omaksi.
Vai kunkku kaadettua? Millaista kolminpeliä ehdotat? 😂 Sivu
Joo, vähän liikaa tuo pelitwisti. Puuttui tuosta kuviosta enää se, että pelin avaus tapahtui (pizza)läheteillä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon parhaimmillani altavastaajan asemassa, niin voi olla etten osaisi olla hakeutumatta sellaiseen asemaan suhteessa sinuun. Mutta kannattaa miettiä haluatko päästää mut siihen pisteeseen... 😇
Tiedätkö, olen se kakara, jonka piti kolme eri kertaa jäädyttää kielensä rautaputkeen, ennen kuin uskoi, että niin siinä todellakin käy.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei keskustele täällä onnistuneesti miettimänsä henkilön kanssa. Ja olen sentään useamman tunnistanut joten voinen sanoa noin. xD
Laita asia ihan ihmisreittejä myöten, näin se vain on. Tuossa kommentoit sopivien juttujen puutetta, et minkäänlaista vaihdantaa tietyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, olen se kakara, jonka piti kolme eri kertaa jäädyttää kielensä rautaputkeen, ennen kuin uskoi, että niin siinä todellakin käy.
Mahtavaa 😁 Tulkitsen tuon tietenkin niin, että haluat laittaa kielesi sellaiseen paikkaan mistä et pääse helposti irti. Tiedän jotakin mitä voisit kokeilla ja testata jäätkö kiinni 😄 Mäkin muuten kokeilin sitä, utelias kun olen, mutta lämmin vesimuki kädessä ja vain kerran
Kävin pitkästä aikaa katsomassa vähän mutta täyttä tuubaahan tämä on täysi. Niin paljon aikaa ei ole kellään, multitaskatessakaan. Heissulivei taas. Laittakaa asianne ihmisiä kohti ei tänne pierupussukkaan impattavaksi. :D
Oletko yhtä itsepäinen kaipauksessa? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei keskustele täällä onnistuneesti miettimänsä henkilön kanssa. Ja olen sentään useamman tunnistanut joten voinen sanoa noin. xD
Laita asia ihan ihmisreittejä myöten, näin se vain on. Tuossa kommentoit sopivien juttujen puutetta, et minkäänlaista vaihdantaa tietyn kanssa.
En tarkoittanut täällä vaan ihan irl.
Oikean ihmisen löytäminen on käytännössä mahdotonta. Pitäisi tykätä persoonasta, arvojen kohdata, viehättää ulkoisesti, elinpiirien sopia yhteen, jotta voisi löytyä yhteys. Tykkään kaivatusta, hän viehättää ulkoisesti ja sisäisesti, on yhteys, arvoissa samankaltaisuutta mutta myös isoja eroja. Suurin ero ovat elinpiirit. En ole varma, voiko niitä edes sovittaa yhteen, kun toinen asuu vuoren päällä ja toinen takana.
Vastaeronneeseen en koske enää pitkällä tikullakaan, vaikka miten vakuuttelis eron käsittelyn olevan hyvällä mallilla ja suhteen olleen kuollut vuosia sitä ennen.
Itsellä ei kokemusta aiheesta. Mikä siinä oli vaikeaa?
Laitoitko viestiä toisen henkilön kautta sunnuntaina?
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä itsepäinen kaipauksessa? 😄
Niinkin ehkä voisi ajatella.