Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (62669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on usein kuvailtu rauhalliseksi ihmiseksi, mutta koen, että sana "rauhallinen" on vähän liian epätarkka. En ole varsinaisesti rauhallinen siinä mielessä, että olisin koko ajan zen-tilassa, vaan enemmänkin analysoiva. Esimerkiksi jos joku kysyy minulta jotain, en yleensä vastaa heti, koska haluan ensin miettiä, mikä on mahdollisimman täsmällinen vastaus. Jotkut tulkitsevat sen ujoudeksi, mutta oikeastaan kyse on vain siitä, että pidän tarkkuudesta. Se on ollut minulle tyypillistä ihan lapsesta asti.
Olen myös sellainen ihminen, joka huomaa pieniä yksityiskohtia. Esimerkiksi jos olemme kahvilassa ja pöydän jalka heiluu vähän, en pysty keskittymään keskusteluun ennen kuin olen korjannut sen tilanteen jotenkin. Tämä ei johdu siitä, että olisin kontrollifriikki, vaikka moni ehkä ajattelee niin, vaan enemmän siitä, että aivoni rekisteröivät epätasapainon todella voimakkaasti. En tiedä, liittyykö se persoonallisuuteeni vai tapaan, jolla käsittelen ympäristöä, mutta se on kuitenkin osa minua.
Minusta on myös kiinnostavaa, että ihmiset tekevät paljon oletuksia pelkän ensivaikutelman perusteella. Usein minusta ajatellaan, että olen hiljainen, vaikka todellisuudessa puhun paljon silloin, kun aihe kiinnostaa minua. Tosin silloinkin puhun yleensä melko pitkään, koska haluan taustoittaa kaiken. En oikein pidä siitä, että asioita käsitellään pinnallisesti. Jos esimerkiksi kerron, että pidän kävelystä, minun tekee mieli heti täsmentää, että en tarkoita mitä tahansa kävelyä, vaan sellaista, jossa ei ole kiirettä, reitti on etukäteen mietitty ja mieluiten sää on puolipilvinen, koska kirkas auringonpaiste väsyttää silmiäni nopeammin kuin pilvinen sää. Tämä on mielestäni olennainen tarkennus, vaikka kaikki eivät ehkä koe sitä tarpeelliseksi.
Arvostan myös rutiineja, mutta en sillä tavalla jäykästi kuin sana yleensä ymmärretään. Esimerkiksi juon aamukahvin lähes aina samasta mukista, mutta en siksi, että uskoisin päivän menevän pilalle väärällä mukilla. Kyse on enemmän siitä, että juuri sen mukin kahva tuntuu käteen sopivalta. Se on ehkä pieni asia, mutta pienistä asioista muodostuu kokonaisuus, ja kokonaisuudet ovat mielestäni kiinnostavia.
Jos minun pitäisi tiivistää persoonallisuuteni, sanoisin olevani rauhallisen analyyttinen, yksityiskohtiin kiinnittyvä ja harkitseva. Tosin pelkkä "yksityiskohtiin kiinnittyvä" ei oikeastaan kata sitä, että kiinnitän huomiota myös siihen, mitkä yksityiskohdat ovat merkityksellisiä ja mitkä eivät. Tämäkin vaatisi ehkä oman selityksensä, mutta en halua tehdä tästä liian pitkää.
Siis mihin tää nyt liittyy?
Miesselittämiseen
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä nannaa olla syötävänä pitkästä aikaa. Sivusta ajatus.
Lähetä tuo kavatullesi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleet ovat muistoissa. Kuolleiden jälkeensä jättämiä hyviä juttuja ja muuta voi vaalia. Jokainen ihminen jättää jälkeensä jonkinlaisen jäljen.
Kun on kärsinyt tarpeeksi pitkään, kuolema on helpotus. Ei kuollutta tarvitse surra, voi olla iloinen, ettei läheinen enää kärsi. Jatkaa elämää, mutta kuitenkin oppia jotain, jos se on tarpeen. Näin kuolema ei ollut turha tavallaan.
Muistojen polku. 🦋🕊🌄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on usein kuvailtu rauhalliseksi ihmiseksi, mutta koen, että sana "rauhallinen" on vähän liian epätarkka. En ole varsinaisesti rauhallinen siinä mielessä, että olisin koko ajan zen-tilassa, vaan enemmänkin analysoiva. Esimerkiksi jos joku kysyy minulta jotain, en yleensä vastaa heti, koska haluan ensin miettiä, mikä on mahdollisimman täsmällinen vastaus. Jotkut tulkitsevat sen ujoudeksi, mutta oikeastaan kyse on vain siitä, että pidän tarkkuudesta. Se on ollut minulle tyypillistä ihan lapsesta asti.
Olen myös sellainen ihminen, joka huomaa pieniä yksityiskohtia. Esimerkiksi jos olemme kahvilassa ja pöydän jalka heiluu vähän, en pysty keskittymään keskusteluun ennen kuin olen korjannut sen tilanteen jotenkin. Tämä ei johdu siitä, että olisin kontrollifriikki, vaikka moni ehkä ajattelee niin, vaan enemmän siitä, että aivoni rekisteröivät epätasapainon todella voimakkaasti. En tiedä, liittyykö se persoonallisuuteeni vai tapaan, jolla käsittelen ympäristöä, mutta se on kuitenkin osa minua.
Minusta on myös kiinnostavaa, että ihmiset tekevät paljon oletuksia pelkän ensivaikutelman perusteella. Usein minusta ajatellaan, että olen hiljainen, vaikka todellisuudessa puhun paljon silloin, kun aihe kiinnostaa minua. Tosin silloinkin puhun yleensä melko pitkään, koska haluan taustoittaa kaiken. En oikein pidä siitä, että asioita käsitellään pinnallisesti. Jos esimerkiksi kerron, että pidän kävelystä, minun tekee mieli heti täsmentää, että en tarkoita mitä tahansa kävelyä, vaan sellaista, jossa ei ole kiirettä, reitti on etukäteen mietitty ja mieluiten sää on puolipilvinen, koska kirkas auringonpaiste väsyttää silmiäni nopeammin kuin pilvinen sää. Tämä on mielestäni olennainen tarkennus, vaikka kaikki eivät ehkä koe sitä tarpeelliseksi.
Arvostan myös rutiineja, mutta en sillä tavalla jäykästi kuin sana yleensä ymmärretään. Esimerkiksi juon aamukahvin lähes aina samasta mukista, mutta en siksi, että uskoisin päivän menevän pilalle väärällä mukilla. Kyse on enemmän siitä, että juuri sen mukin kahva tuntuu käteen sopivalta. Se on ehkä pieni asia, mutta pienistä asioista muodostuu kokonaisuus, ja kokonaisuudet ovat mielestäni kiinnostavia.
Jos minun pitäisi tiivistää persoonallisuuteni, sanoisin olevani rauhallisen analyyttinen, yksityiskohtiin kiinnittyvä ja harkitseva. Tosin pelkkä "yksityiskohtiin kiinnittyvä" ei oikeastaan kata sitä, että kiinnitän huomiota myös siihen, mitkä yksityiskohdat ovat merkityksellisiä ja mitkä eivät. Tämäkin vaatisi ehkä oman selityksensä, mutta en halua tehdä tästä liian pitkää.
Siis mihin tää nyt liittyy?
Miesselittämiseen
Miesselittämistä rasittavampaa on vain naisnalkutus.
Vierailija kirjoitti:
Kohta näen Reijon 😍😜😁 onkohan Reijolla charmikkuus tallella 🤔
Nimestä päätellen ei mikään ihan nuori poikanen ole kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häneltä ei ole tulossa minkään valtakunnan palveluksia, vähiten tuollaista, joten jätän laittamatta. 😅
Vierailija kirjoitti:
Tykkään palstalla myös siitä, et muut vastailevat puolestasi. 💕
Mulla on tapana laittaa iltaisin joku pieni kiva viesti omalle kaivatulle. Muutaman kerran on kuitenkin käynyt niin, että on tullut joku este enkä oo ehtinyt. Kun olen sitten myöhemmin päässyt lukemaan illan viestejä, olen huomannut, ettei sillä oikeastaan ollutkaan niin väliä, kun joku muu oli näköjään huolehtinu siitä mun puolesta. Löytyi useampikin viesti, jotka olisivat voineet lähteä mun omalta näppäimistöltä. 🥹sivusta
Itselleni: Herää jo. Olet nukkunut liian kauan. Lue lisää netistä kaikkea häneen liittyvää ja tule tajuihisi. Olet naurettava, että olet edes kuvitellut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kohta näen Reijon 😍😜😁 onkohan Reijolla charmikkuus tallella 🤔
Tää on todellakin palstaasukki, iltaista keskustelua katoin. sivu
Jaahas, aika lähteä hommiin. Iltaseen!
Vierailija kirjoitti:
En olisi kyllä ikinä uskonu, et joku sekottaa mun pään niin pahasti, et täältä löydän itseni lähes päivittäin. :D Miten sä teit sen?
Taitolaji 😇
Olenkohan ainoa joka ei oo penkonu kaivatusta muuta kuin ig:n? Tuntuu jotenkin oudolta touhulta jo se...
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tykkään sun ironiasta 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tunnistatkohan minut siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä sellainen keskustelunavaus, että jos tuosta ei jokin etene, niin saa todellakin unohtaa koko jutun lopullisesti. Sivusta toiveikas mies..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tunnistatkohan minut siitä?
Voi olla, sopisivat nuo minuunkin.
Tämä taitaa olla Peijaksen P1- ja P3-osaston chätti. Nyt riittää täällä autistis-skitsofreenikkojen chätissä käyminen. Muutama egohullukin joukossa ilmeisesti.