Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62669)

Vierailija
62641/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää Nuutti, oot ollut mielessä! Mekin voitais pelata shakkia, kun tavataan! 😍🧡

Vierailija
62642/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla Peijaksen P1- ja P3-osaston chätti. Nyt riittää täällä autistis-skitsofreenikkojen chätissä käyminen. Muutama egohullukin joukossa ilmeisesti.

Näin kerrot kaivatullesi mistä päin Vantaata olet? Suht. helppo ainakin tunnistaa, kun rajaa aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62643/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä nannaa olla syötävänä pitkästä aikaa. Sivusta ajatus.

Lähetä tuo kavatullesi. :)

Kieltämättä sellainen keskustelunavaus, että jos tuosta ei jokin etene, niin saa todellakin unohtaa koko jutun lopullisesti. Sivusta toiveikas mies..

Aivan taatusti etenisi. Hyvin nopeasti tulis haaste käräjäoikeuteen. T. Ap

Vierailija
62644/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä sellainen keskustelunavaus, että jos tuosta ei jokin etene, niin saa todellakin unohtaa koko jutun lopullisesti. Sivusta toiveikas mies..

Nyt en ihan ymmärrä? Jos se lähettäjä lähettää eroottisen viestin ja siihen vastataan samaan tyyliin, niin miksi lähettäjä veisi asian käräjäoikeuteen? Sehän voi saada syytteet ja joutua maksamaan, eikä toisinpäin. 

Vierailija
62645/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainoa joka ei oo penkonu kaivatusta muuta kuin ig:n?  Tuntuu jotenkin oudolta touhulta jo se...

Minä pengoin, ja sitten lähetin vahingossa seuraamis pyynnön, poistin sen samantien kun tajusin mitä tein. Nyt sen kuva on ehdotuksissa, enkä uskalla klikata sitä pois, koska pelkään painavan taas sitä prkl. Nappia. Tai noh, yhden kerran sain sen pois, sen jälkeen kun paniikissa poistin sen seuraamis pyynnön, ja nyt se on taas siellä. Olen kädetön nainen. En tosin tule tätä kädettömyyttäni ikinä sanomaan ääneen. 

Vierailija
62646/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta näen Reijon 😍😜😁 onkohan Reijolla charmikkuus tallella 🤔

Nimestä päätellen ei mikään ihan nuori poikanen  ole kyseessä. 

Ei aapeekaan mikään raikkain Ruusunen enää ole 😍😜

Vierailija
62647/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeaa tehdä siirtoja yhden nappulan perusteella mutta sanotaan että kuningatar on syötävissä...

Hmm.. Lurps 😛. Voitto on lähellä, jos tämä on tilanne.

Mut ei se ihan millä vaan siirroilla kaadu. Muista käyttää tarpeeksi valkoista ratsua 😉😊

Olen voittanut yhden nappulan siirrolla shakin. Se oli minun eka kerta ja jouduin pänttäämään koko pelin ajan ohjeista miten nappulat liikkuu. Ratkaisun keskellä olin unohtanut suunnitelmani ja ihmettelin vastapeluri outoa siirtoa. Siinä meni N. 30-45min. Kun muistin suunnitelmani ja voitin. Minua sekoitti myös vierestä ohjeita huutelijat. 

Vierailija
62648/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeaa tehdä siirtoja yhden nappulan perusteella mutta sanotaan että kuningatar on syötävissä...

Mut ei se ihan millä vaan siirroilla kaadu. Muista käyttää tarpeeksi valkoista ratsua 😉😊

Olen voittanut yhden nappulan siirrolla shakin. Se oli minun eka kerta ja jouduin pänttäämään koko pelin ajan ohjeista miten nappulat liikkuu. Ratkaisun keskellä olin unohtanut suunnitelmani ja ihmettelin vastapeluri outoa siirtoa. Siinä meni N. 30-45min. Kun muistin suunnitelmani ja voitin. Minua sekoitti myös vierestä ohjeita huutelijat. 

Ja itse olet sivusta huuteleva sekoittaja myös. Taitaa olla elämäsi teema.

Vierailija
62649/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään palstalla myös siitä, et muut vastailevat puolestasi. 💕

Edelleen tykkään sun ironiasta 💕

Kiitos. Tunnistatkohan minut siitä?

Juu kyllä tottakai en.

Vierailija
62650/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana laittaa iltaisin joku pieni kiva viesti omalle kaivatulle. Muutaman kerran on kuitenkin käynyt niin, että on tullut joku este enkä oo ehtinyt. Kun olen sitten myöhemmin päässyt lukemaan illan viestejä, olen huomannut, ettei sillä oikeastaan ollutkaan niin väliä, kun joku muu oli näköjään huolehtinu siitä mun puolesta. Löytyi useampikin viesti, jotka olisivat voineet lähteä mun omalta näppäimistöltä. 🥹sivusta

Tämä tapahtuu päivittäin (jos ketjua lukee päivittäin). 😳 Sivusta 

Vierailija
62651/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosin muista mikä nappula se oli, tai oikeastaan jos ajatellaan, niin siirsin sen yhteen kohtaan, ja pidin sitä siinä loppuun asti. Ja sitten vain aloin tyhjentää pöytää. Piti saada vastapeluri kuningatar tiettyyn kohtaan, joo sen muistan. Se oli aika jännittävää.

Vierailija
62652/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen tykkään sun ironiasta 💕

Kiitos. Tunnistatkohan minut siitä?

Juu kyllä tottakai en.

Sä oot se Puuilon myyjä?

Vierailija
62653/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tietenkin tulee muistaa, että kuningattaren syöminen ei vielä ratkaise peliä. Musta kunkku on saatava kaadettua ennen kuin kuningattaren saa omaksi.

Vierailija
62654/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainoa joka ei oo penkonu kaivatusta muuta kuin ig:n?  Tuntuu jotenkin oudolta touhulta jo se...

Ei kai sitä normityypeistä paljon muuta löydäkään kuin somet tai jos on joskus päätynyt lehteen tai tehnyt opinnäytetyön tms.

Vierailija
62655/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tietenkin tulee muistaa, että kuningattaren syöminen ei vielä ratkaise peliä. Musta kunkku on saatava kaadettua ennen kuin kuningattaren saa omaksi.

Vai kunkku kaadettua? Millaista kolminpeliä ehdotat? 😂 Sivu

Vierailija
62656/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa päivää..-A😘

😘

Vierailija
62657/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä päivä. Viime yönä ukkosti.

Vierailija
62658/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä? Jos se lähettäjä lähettää eroottisen viestin ja siihen vastataan samaan tyyliin, niin miksi lähettäjä veisi asian käräjäoikeuteen? Sehän voi saada syytteet ja joutua maksamaan, eikä toisinpäin. 

Hän ei vastaisi mitään vaan estäisi ja ryhtyisi toimenpiteisiin.

Vierailija
62659/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vain innostunut sonni. Ja sama takaperin. 

Vierailija
62660/62669 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svante mä olen niin sun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän