Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (92082)

Vierailija
62501/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin tuon piparitarjouksen ja lähden nukkumaan. Hyvää yötä. 😘

Vierailija
62502/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kun aika paljon tehdään muille kiusaa kaikenlaisella, myös ihan suorilla valheilla että jos menee kertomaan esimerkiksi mustasukkaiselle ihmiselle toisen asioita niin voi tulla vaikka ruumiita. Ihan jo turvallisuusasioita kannattaa miettiä ennen kuin hutkii.

Ei kaikki voi olla kehitys vajaita Aikuisia tunne-elämässä... Jos aina pitää varoa mitä sanoo ja mitä tekee... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62503/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiska paikalla. Rankka päivä takana ja nyt vasta ehdin toivottamaan sulle hyvää yötä. Rakennelmakin alkaa pikkuhiljaa olla valmis.

Vierailija
62504/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä tipu💖

Vierailija
62505/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitköhän sienimetsälle, marjastamaan ja metsästämään? 😘

Vierailija
62506/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kun aika paljon tehdään muille kiusaa kaikenlaisella, myös ihan suorilla valheilla että jos menee kertomaan esimerkiksi mustasukkaiselle ihmiselle toisen asioita niin voi tulla vaikka ruumiita. Ihan jo turvallisuusasioita kannattaa miettiä ennen kuin hutkii.

Näin on käynyt aiemmin pari kertaa, aika vastuutonta huorìtella toista perusteetta. Kenen vika olis sit ollut, jos se juoppo olis leikannut kurkkuni auki?

Tekijän ja yllyttäjien, jos heidät pystyisi siihen vedenkestävästi yhdistämään ja todistamaan, että he yllyttivät tekoon. 

Vierailija
62507/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa siihen, mutta ei vierelle, en alentuisi.

Vierailija
62508/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitköhän sienimetsälle, marjastamaan ja metsästämään? 😘

Kyllä. 

Vierailija
62509/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.

Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis. 

Vierailija
62511/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki voi olla kehitys vajaita Aikuisia tunne-elämässä... Jos aina pitää varoa mitä sanoo ja mitä tekee... 

Fiksuus auttaa, kun asiat ovat ymmärryksessä niin ei ole tarvetta koko ajan miettiä mitä tekee tai sanoo ja osaa toimia luontevasti paremmin erilaisissa tilanteissa. Itseään voi kehittää. On kuitenkin hyväksyttävä ihmiset joiden kanssa on oltava varuillaan, itseään tai muita ei kannata ehdoin tahdoin saattaa vaarallisiin tilanteisiin.

Vierailija
62512/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin poikki, että tartteisin yhden tietyn ihmisen hieromaan mut uneen.😔

Vierailija
62513/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62514/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 1,5-vuotias?

Vierailija
62515/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, veneilemään

tuli vaan mieleen

Vierailija
62516/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6597504/mista-matalasti-koulutetut-kesk…

Ihan kuin muut puhuisivat sen tärkeämmistä asioista vapaa-aikanaan.Bull shit

Vierailija
62517/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.

Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis. 

En minä sinun kanssa haluaisikaan, älä huoli. Pitäisikö olla jokin objekti, joka antaa, jotta vain toinen saa? Pointti koko hommassa mulle on se, että siinä ollaan yhdessä ja syntyy symbioosi, ei mikään käyttökokemus.

Vierailija
62518/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on käynyt aiemmin pari kertaa, aika vastuutonta huorìtella toista perusteetta. Kenen vika olis sit ollut, jos se juoppo olis leikannut kurkkuni auki?

Tekijän ja yllyttäjien, jos heidät pystyisi siihen vedenkestävästi yhdistämään ja todistamaan, että he yllyttivät tekoon. 

Onko toi susta ihan ok toimintaa? Koska muistan sellaisenkin naisen, jota eksä todellakin puukotti keuhkoon. Jotain vastuullisuutta sitä toivoisi muilta, ettei levitettäisi perusteettomia puheita alamaailman ihmisille siitä, kuka on vasikka/h__ra/varas/narkki/mitä lie ihan huvin vuoksi ja toisten elämän sabotoimiseksi.

Vierailija
62519/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on jäänyt jo kouluajoilta traumat siitä, että lähestyisin vastakkaista sukupuolta. Kun olin ihastunut pariin tyyppiin, niin ne nauroi tai nöyryytti mua ja jäi jotenkin sellainen olo itselle, et en voi kelleen kelvata. Siks mä oon täällä haaveilemassa enkä missään oikeassa elämässä rakkaan kainalossa. Voi hemmetti, miten kauan nuokin jutut säilyy mielessä. 😕

Vierailija
62520/92082 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa se minä 😘

Ketju on lukittu.