Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (62555)

Vierailija
62501/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Olisiko turn off jos kaivattusi nimittelisi muita ihmisiä separeiksi?

Tähän ketjun tyyliin kyllä. Siitä en ärsyyntyisi, jos mua sanoisi sellaiseksi leikillään, jos jotain tyrisin. En aina ole se kaikkein käytännöllisin, ja osaan nauraa sille itsekin.

Vammainen, autisti jne. eivät ole haukkumasanoja, eikä se ole missään tilanteessa hauskaa leikillään kutsua toista esim. separiksi. Pitäisin ihan kauheana junttina ihmistä joka käyttää tuollaisia sanoja haukkumiseen. 

No sanotaan sit ihan suoraan, että olet tosi tyhmä ja raskas ja jankuttaja. Onko nyt kivempi mieli?

Tiputa jo aihe. Oliks sulla joku kaivattu? Ei varmana kaipaa sua, kun oot tällainen levynjumittaja.

Onko nyt kivempi mieli?

Kyllä on.

Oliks sulla joku kaivattu?

Kyllä on ja on sen verran fiksu ettei nimittele ketään noin :)

Ei se ole sun tapauksessa enää nimittelyä vaan fakta, kun ei sun äly riitä antamaan tän aiheen olla. Muut meni jo kaks tuntia sitte eteenpäin

Olitteko muut täällä 2 tuntia putkeen? Oikeesti? 

Vierailija
62502/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Olisiko turn off jos kaivattusi nimittelisi muita ihmisiä separeiksi?

Tähän ketjun tyyliin kyllä. Siitä en ärsyyntyisi, jos mua sanoisi sellaiseksi leikillään, jos jotain tyrisin. En aina ole se kaikkein käytännöllisin, ja osaan nauraa sille itsekin.

Vammainen, autisti jne. eivät ole haukkumasanoja, eikä se ole missään tilanteessa hauskaa leikillään kutsua toista esim. separiksi. Pitäisin ihan kauheana junttina ihmistä joka käyttää tuollaisia sanoja haukkumiseen. 

Meillä joillain on vanne vähän liian löysällä ja huono huumorintaju niin saattaa tipahdella suusta kaikenlaista. Mä oon esimerkiksi painattanut ex-miehelle mukin jossa oli iso punainen sydän ja teksti "Olet vammainen". Mielestäni se oli hauska vitsi, kun hänellä oli jokin ex tyttöystävältä saatu muki jossa oli iso punainen sydän ja teksti "Minä rakastan sinua". Halusin olla muistettavampi. -Sivutyperys

No just vähän niin kuin näin, mutta ei ihan. Hänen mukiinsa laittaisin  "Turpa kiinni" -tekstin, eikä hän itkisi yhtään. T. se ei-niin-käytännöllinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62503/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.

Vierailija
62504/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin tuon piparitarjouksen ja lähden nukkumaan. Hyvää yötä. 😘

Vierailija
62505/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kun aika paljon tehdään muille kiusaa kaikenlaisella, myös ihan suorilla valheilla että jos menee kertomaan esimerkiksi mustasukkaiselle ihmiselle toisen asioita niin voi tulla vaikka ruumiita. Ihan jo turvallisuusasioita kannattaa miettiä ennen kuin hutkii.

Ei kaikki voi olla kehitys vajaita Aikuisia tunne-elämässä... Jos aina pitää varoa mitä sanoo ja mitä tekee... 

Vierailija
62506/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiska paikalla. Rankka päivä takana ja nyt vasta ehdin toivottamaan sulle hyvää yötä. Rakennelmakin alkaa pikkuhiljaa olla valmis.

Vierailija
62507/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä tipu💖

Vierailija
62508/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitköhän sienimetsälle, marjastamaan ja metsästämään? 😘

Vierailija
62509/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni kun aika paljon tehdään muille kiusaa kaikenlaisella, myös ihan suorilla valheilla että jos menee kertomaan esimerkiksi mustasukkaiselle ihmiselle toisen asioita niin voi tulla vaikka ruumiita. Ihan jo turvallisuusasioita kannattaa miettiä ennen kuin hutkii.

Näin on käynyt aiemmin pari kertaa, aika vastuutonta huorìtella toista perusteetta. Kenen vika olis sit ollut, jos se juoppo olis leikannut kurkkuni auki?

Tekijän ja yllyttäjien, jos heidät pystyisi siihen vedenkestävästi yhdistämään ja todistamaan, että he yllyttivät tekoon. 

Vierailija
62510/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa siihen, mutta ei vierelle, en alentuisi.

Vierailija
62511/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitköhän sienimetsälle, marjastamaan ja metsästämään? 😘

Kyllä. 

Vierailija
62512/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.

Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis. 

Vierailija
62514/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki voi olla kehitys vajaita Aikuisia tunne-elämässä... Jos aina pitää varoa mitä sanoo ja mitä tekee... 

Fiksuus auttaa, kun asiat ovat ymmärryksessä niin ei ole tarvetta koko ajan miettiä mitä tekee tai sanoo ja osaa toimia luontevasti paremmin erilaisissa tilanteissa. Itseään voi kehittää. On kuitenkin hyväksyttävä ihmiset joiden kanssa on oltava varuillaan, itseään tai muita ei kannata ehdoin tahdoin saattaa vaarallisiin tilanteisiin.

Vierailija
62515/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin poikki, että tartteisin yhden tietyn ihmisen hieromaan mut uneen.😔

Vierailija
62516/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62517/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin poikki, että tartteisin yhden tietyn ihmisen hieromaan mut uneen.😔

Oletko 1,5-vuotias?

Vierailija
62518/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, veneilemään

tuli vaan mieleen

Vierailija
62519/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6597504/mista-matalasti-koulutetut-kesk…

Ihan kuin muut puhuisivat sen tärkeämmistä asioista vapaa-aikanaan.Bull shit

Vierailija
62520/62555 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis. 

En minä sinun kanssa haluaisikaan, älä huoli. Pitäisikö olla jokin objekti, joka antaa, jotta vain toinen saa? Pointti koko hommassa mulle on se, että siinä ollaan yhdessä ja syntyy symbioosi, ei mikään käyttökokemus.