Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (62555)
Ja niin siinä taas kävi! Illan kusipäisimmän palkinnon voittaa Antti 😍😜😤 Tälle tyypille ei kyllä vedä vertoja kukaan. Hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on jäänyt jo kouluajoilta traumat siitä, että lähestyisin vastakkaista sukupuolta. Kun olin ihastunut pariin tyyppiin, niin ne nauroi tai nöyryytti mua ja jäi jotenkin sellainen olo itselle, et en voi kelleen kelvata. Siks mä oon täällä haaveilemassa enkä missään oikeassa elämässä rakkaan kainalossa. Voi hemmetti, miten kauan nuokin jutut säilyy mielessä. 😕
Älä välitä ystävä, elä rohkeasti omaa ainoata eloasi. Meillä kaikilla on tuollaisia kokemuksia.
What. Ei mulla ainakaan ole mitään tuollaisia kokemuksia. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni kun aika paljon tehdään muille kiusaa kaikenlaisella, myös ihan suorilla valheilla että jos menee kertomaan esimerkiksi mustasukkaiselle ihmiselle toisen asioita niin voi tulla vaikka ruumiita. Ihan jo turvallisuusasioita kannattaa miettiä ennen kuin hutkii.
Näin on käynyt aiemmin pari kertaa, aika vastuutonta huorìtella toista perusteetta. Kenen vika olis sit ollut, jos se juoppo olis leikannut kurkkuni auki?
Tekijän ja yllyttäjien, jos heidät pystyisi siihen vedenkestävästi yhdistämään ja todistamaan, että he yllyttivät tekoon.
Onko toi susta ihan ok toimintaa? Koska muistan sellaisenkin naisen, jota eksä todellakin puukotti keuhkoon. Jotain vastuullisuutta sitä toivoisi muilta, ettei levitettäisi perusteettomia puheita alamaailman ihmisille siitä, kuka on vasikka/h__ra/varas/narkki/mitä lie ihan huvin vuoksi ja toisten elämän sabotoimiseksi.
Et ymmärtänyt lukemaasi
Viimeinen lomaviikko ja ensimmäinen tilaisuus ikävöimääni humaltumiseen. Luoja, kun olen odottanut. Ihanaa nollata, edes hetkeksi. Hetki itselleni.
Sateella mietin Sinua. Esille nousevat etanat🐌 muistuttavat Sinusta. Hyvää yötä 🤗
Olet pysynyt näkymättömänä hamasta tähän hetkeen ja ilmeisesti tästä tulevaisuuteen. Kaipaus taitaa olla ainut kontakti sinuun. Hyvää yötä.
Olisin halunnut vastata eiliseen ja männä viikon viestintään, mutta käyn hitaalla. Kuolinsiivous pahasti jälessä aikataulusta, aikaa meni pyrokratiaan, unehuin seuraamaan naapurein poismuuttoa, talsin lyhvän lenkin, postitin kortin, kävin kaupassa ynnä pikkujuttuja. Aattelen meitä. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio antaa p*llua, koska mulla ei ole sellaista. Enkä antaa muutoinkaan, koska antaminen on yksipuolista. Seksi on yhteinen ilo, ei yksipuolisen anteliaisuuden asia.
Tollaisia miettivän kanssa se ei olisi kyllä mikään ilo. Tulee ihan mieleen eksä, jonka mielestä mun olis pitänyt nostaa painava säkki, jota en saanut edes senttiä ilmaan, koska kato tasa-arvo. Vuorotellen nosteltiin siis.
En minä sinun kanssa haluaisikaan, älä huoli. Pitäisikö olla jokin objekti, joka antaa, jotta vain toinen saa? Pointti koko hommassa mulle on se, että siinä ollaan yhdessä ja syntyy symbioosi, ei mikään käyttökokemus.
En mielestäni ollut sulta vailla sen enempää antamista kuin saamistakaan. Ihmettelen vain, että pitää ylipäätään miettiä, että kuka antaa ja kuka saa. Vähän liian neitiä omaan makuun. Että edes tulee mieleen.
Se aloittaja puhui antamisesta.💡
Voi ei.
Mietin vaan, ett jos elämä toisi meidät yhteen, haluaisitko yhteisen lapsen/lapsia,vai ei. Itse en ole ehdoton kumpaankaan suuntaan. Hassua, mitä kaikkea sitä miettiikin.
Vierailija kirjoitti:
Sateella mietin Sinua. Esille nousevat etanat🐌 muistuttavat Sinusta. Hyvää yötä 🤗
En ole etana. Olen sähäkkä ja nopea, mutta kun tielle ok asetettu barrikaadit, ymmärrän.
En minäkään.